Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ibland kan ju dåliga händelser vara de man behöver för att komma på rätt spår, Så absolut inget dåligt med att må bra efter en rad mer negativa händelser:) Även om de känns konstigt..

Det känns mest bara jäkligt fel. Mest fel känns det att jag knappt sörjt hästen, som om jag är alldeles känslolös. :död

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Det känns mest bara jäkligt fel. Mest fel känns det att jag knappt sörjt hästen, som om jag är alldeles känslolös. :död

Nu har jag vart borta härifrån för länge, vet inte vad som hänt med din häst, Men de är ju de tråkiga med djur, att de lever kortare, du kanske han bearbeta de mer än du tror innan du tog bort den. :) Det är väl bra att du inte gräver ner dig i det.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu har jag vart borta härifrån för länge, vet inte vad som hänt med din häst, Men de är ju de tråkiga med djur, att de lever kortare, du kanske han bearbeta de mer än du tror innan du tog bort den. :) Det är väl bra att du inte gräver ner dig i det.

Antingen är det så, eller så har jag fortfarande inte fattat att han är borta. Men det har gått nästan 5 veckor nu, det borde ju ha sjunkit in.

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Antingen är det så, eller så har jag fortfarande inte fattat att han är borta. Men det har gått nästan 5 veckor nu, det borde ju ha sjunkit in.

Vet inte om de är för att jag mer eller mindre är uppvuxen på en bondgård, men djur är ändå djur, även om man kan fästa sig vid dem väldigt mycket. Man ska, eller iaf bör inte sörja dem som människor.
Man får komma ihåg de otroligt bra stunderna man hade, och sen acceptera att de är ändå djur och de lever inte för alltid.. ( vet inte om jag lyckas med mitt pepp här haha)

Ta vara på all den fritid du fått ist, och gör de du aldrig hunnit med annars, så vips har du säkert någon annan polle att ta hand om snart :):tummenupp ( gu vad kass jag är på pepptalk va?)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vet inte om de är för att jag mer eller mindre är uppvuxen på en bondgård, men djur är ändå djur, även om man kan fästa sig vid dem väldigt mycket. Man ska, eller iaf bör inte sörja dem som människor.
Man får komma ihåg de otroligt bra stunderna man hade, och sen acceptera att de är ändå djur och de lever inte för alltid.. ( vet inte om jag lyckas med mitt pepp här haha)

Ta vara på all den fritid du fått ist, och gör de du aldrig hunnit med annars, så vips har du säkert någon annan polle att ta hand om snart :):tummenupp ( gu vad kass jag är på pepptalk va?)

Haha ja, lite faktiskt.. ;)

Fast jag känner ju mig inte speciellt nere över det här alls, och nu har jag ju fått för mig att det är fel av mig. Men det är det kanske inte. :)

Ska inte ha någon ny häst iaf, och all fritid jag fått vet jag fan inte vad jag ska göra med... :tungan

Alldeles spattig varje dag nu, haha! :)

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Haha ja, lite faktiskt.. ;)

Fast jag känner ju mig inte speciellt nere över det här alls, och nu har jag ju fått för mig att det är fel av mig. Men det är det kanske inte. :)

Ska inte ha någon ny häst iaf, och all fritid jag fått vet jag fan inte vad jag ska göra med... :tungan

Alldeles spattig varje dag nu, haha! :)

haha gjorde ett helhjärtat försök iaf! haha..

ah nä de är inget fel, så punkt! ( nu ger jag mig haha)

Men de är ju bra, spritta av energi är väl bra gött de, :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
haha gjorde ett helhjärtat försök iaf! haha..

ah nä de är inget fel, så punkt! ( nu ger jag mig haha)

Men de är ju bra, spritta av energi är väl bra gött de, :)

Om man har någonstans att göra av energin ja! Det är dessvärre ingen i min umgängeskrets som har ens hälften så mycket energi. Det är lite tråkigt!

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Om man har någonstans att göra av energin ja! Det är dessvärre ingen i min umgängeskrets som har ens hälften så mycket energi. Det är lite tråkigt!

haha vet de suger:) Jag är mer eller mindre förbjuden att hinka redbull när vi kör här uppe, påstås att jag blir odräglig då? Men de är ju bara att studsa på, till nån smittar energin alltid av sig på tillslut:tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag borde sovit för länge sedan, men jag är inte det minsta trött. Så dumt.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO