Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
de är de sex and the city på trean är till för!. natttv tittande, sen sova;)

Haha, jag hatar sex and the city.. :tungan

Lyssnar på bra musik, och hällde upp ett glas vin för ett tag sedan. Ska skriva tenta kl 8 i morgon bitti, så behöver stärka mig. :)

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Haha, jag hatar sex and the city.. :tungan

Lyssnar på bra musik, och hällde upp ett glas vin för ett tag sedan. Ska skriva tenta kl 8 i morgon bitti, så behöver stärka mig. :)

hahah jag har få "kvinnliga" egenskaper som verkligen är sådär dryga (tycker jag själv iaf) den ena är mitt slaveri till sex and the city, de andra är att jag är hopplös på att välja kläder när det är utgång på G. och med de tänker jag fortsätta med hahaha..

oo vin före tenta är de bästa, då brukar det ordna sig! Lycka till... sj har jag en tentahög som väntar på mitt skrivbord för rättning.. ooo vänta! vin kanske funkar för den med??:va

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
hahah jag har få "kvinnliga" egenskaper som verkligen är sådär dryga (tycker jag själv iaf) den ena är mitt slaveri till sex and the city, de andra är att jag är hopplös på att välja kläder när det är utgång på G. och med de tänker jag fortsätta med hahaha..

oo vin före tenta är de bästa, då brukar det ordna sig! Lycka till... sj har jag en tentahög som väntar på mitt skrivbord för rättning.. ooo vänta! vin kanske funkar för den med??:va

Vin funkar till allt, så länge man inte behöver framföra ett fordon! :tummenupp

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
God morgon. :hej

Jag är redan på jobbet utan någon vettig anledning, måste vara något fel på mig.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Hehe nä, men jag satte 16 skott på rad, alltid nåt. :)

Fast jag är fortfarande helt spattig. Ett glas vin kanske lugnar ner mig. :crash

Du verkar i sanning ha genomgått en nyrenässans mentalt. Kul att se!! Bli nu bara inte för entusiastisk med gashanden bara.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO