Slowroller
Skrämmer små barn
I så fall är det också barnarov i Pippis fall
Där är det fråga om en kombination.
I så fall är det också barnarov i Pippis fall
Där är det fråga om en kombination.
Vill du förklara det för mig?
För övrigt... Ok, vi ponerar att jag sysslar med barnarov. Jag är åtminstone stolt över min fångst
För övrigt... Ok, vi ponerar att jag sysslar med barnarov. Jag är åtminstone stolt över min fångst
Det är nog han med.
Du försökte röva bort mig förut!
Men det skulle inte göra mig något
Först stalkade en intet ont anande Blöja PippiT. När PippiT fick nys om detta barnarovade hon honom. Enkelt.
När försökte jag? Mig veterligen var det min soffa...
Jag ska åka till en speciell butik imorgon!
Får se om jag får hennes nummer, blyg som man är
Söt unge. Skulle mäta mig och konstaterade att jag var 127 cm lång. När jag frågade om han verkligen mätte ända från fötterna till huvudet så skrattade han, sa "näe" lite busigt och mätte igen. Resultat? 132 cm.
Dammsugarn som sög åt
Började på halva måttbandet då förstås?
Var det bara jag som såg ett mönster här förresten? (Multiquote)
Wait, what?
Jag har blivit grymt social, jag reggade mig precis på Facebook. Varför vet ifan, jag tänker inte använda det till något.
Johoo då....du e nyfiken på vad det e.....
Suck... visa lär sig aldrig. Har en polare vars fultal e flera gånger högre än mitt (iof inte svårt eller konstigt) men varje gång nån brud försöker spela ut oss mot varandra så napoar han direkt.. senast blev han sur för att jag va social mot en halvful men intressant lesbiskbrud med flickvän som flirta med oss båda..
Hur fan orkar man tjafsa? För de första va de kört lop för det andra va de hon som va på mig..
Kul att muppen ljuger ihop världens historie om stalkeri och skit, till andra men när jag frågar hur de gick efter att jag lämna dem så säger han inte ett ljud om de.
har väldigt många gemensamma vänner så att be han dra åt helvete en gång för alla begränsar mitt sociala umgänge å de e puckot inte värd.
Till saken hör att ja precis gett han en ny chans, de höll en (1) kväll. Suck jaja den här gången satt han iaf inte och pusha mig att satsa på en tjej jag velade om, för att dagen efter försöka dejta med samma tjej..
Hur fan ska jag hantera stolpskottet? Befarar att jag firar midsommar me puckot ute på en ö..
Hur fan ska jag hantera stolpskottet? Befarar att jag firar midsommar me puckot ute på en ö..
Man måste våga för att vinna. Stalking är det enda rätta.
Nej det är barnarov.
Man måste våga för att vinna. Stalking är det enda rätta.
Suck... visa lär sig aldrig. Har en polare vars fultal e flera gånger högre än mitt (iof inte svårt eller konstigt) men varje gång nån brud försöker spela ut oss mot varandra så napoar han direkt.. senast blev han sur för att jag va social mot en halvful men intressant lesbiskbrud med flickvän som flirta med oss båda..
Hur fan orkar man tjafsa? För de första va de kört lop för det andra va de hon som va på mig..
Kul att muppen ljuger ihop världens historie om stalkeri och skit, till andra men när jag frågar hur de gick efter att jag lämna dem så säger han inte ett ljud om de.
har väldigt många gemensamma vänner så att be han dra åt helvete en gång för alla begränsar mitt sociala umgänge å de e puckot inte värd.
Till saken hör att ja precis gett han en ny chans, de höll en (1) kväll. Suck jaja den här gången satt han iaf inte och pusha mig att satsa på en tjej jag velade om, för att dagen efter försöka dejta med samma tjej..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|