Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag ska åka till en speciell butik imorgon! :rolleyes:

Får se om jag får hennes nummer, blyg som man är :rodnar

Söt unge. Skulle mäta mig och konstaterade att jag var 127 cm lång. När jag frågade om han verkligen mätte ända från fötterna till huvudet så skrattade han, sa "näe" lite busigt och mätte igen. Resultat? 132 cm. :cool:

Började på halva måttbandet då förstås?

Var det bara jag som såg ett mönster här förresten? (Multiquote)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag har blivit grymt social, jag reggade mig precis på Facebook. :) Varför vet ifan, jag tänker inte använda det till något. :va

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Suck... visa lär sig aldrig. Har en polare vars fultal e flera gånger högre än mitt (iof inte svårt eller konstigt) men varje gång nån brud försöker spela ut oss mot varandra så napoar han direkt.. senast blev han sur för att jag va social mot en halvful men intressant lesbiskbrud med flickvän som flirta med oss båda..

Hur fan orkar man tjafsa? För de första va de kört lop för det andra va de hon som va på mig..
Kul att muppen ljuger ihop världens historie om stalkeri och skit, till andra men när jag frågar hur de gick efter att jag lämna dem så säger han inte ett ljud om de.
har väldigt många gemensamma vänner så att be han dra åt helvete en gång för alla begränsar mitt sociala umgänge å de e puckot inte värd.

Till saken hör att ja precis gett han en ny chans, de höll en (1) kväll. Suck jaja den här gången satt han iaf inte och pusha mig att satsa på en tjej jag velade om, för att dagen efter försöka dejta med samma tjej..

Hur fan ska jag hantera stolpskottet? Befarar att jag firar midsommar me puckot ute på en ö..

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Suck... visa lär sig aldrig. Har en polare vars fultal e flera gånger högre än mitt (iof inte svårt eller konstigt) men varje gång nån brud försöker spela ut oss mot varandra så napoar han direkt.. senast blev han sur för att jag va social mot en halvful men intressant lesbiskbrud med flickvän som flirta med oss båda..

Hur fan orkar man tjafsa? För de första va de kört lop för det andra va de hon som va på mig..
Kul att muppen ljuger ihop världens historie om stalkeri och skit, till andra men när jag frågar hur de gick efter att jag lämna dem så säger han inte ett ljud om de.
har väldigt många gemensamma vänner så att be han dra åt helvete en gång för alla begränsar mitt sociala umgänge å de e puckot inte värd.

Till saken hör att ja precis gett han en ny chans, de höll en (1) kväll. Suck jaja den här gången satt han iaf inte och pusha mig att satsa på en tjej jag velade om, för att dagen efter försöka dejta med samma tjej..

Hur fan ska jag hantera stolpskottet? Befarar att jag firar midsommar me puckot ute på en ö..

Ska jag dänga han åt dig?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Man måste våga för att vinna. Stalking är det enda rätta.

Undvik krabbigt folk :arsele

Möt honom med ett leende och ha en trevlig midsommar. :hihi

Låt Ricken få sin vilja igenom. Det gynnar alla :crash

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...