Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jo men jag har jobb så det räcker och blir över utan att tillsynes normala människor går omkring och klappar till andra människor bara för att de är dumma i huvudet. :tummenupp

De normala människorna som är dumma i huvudet :va :näsblod

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu är det helg, kylaren på bilen sade upp sig! :banana

Och varmt som tusan är det också! :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Bara för att Blöjan smög omkring utanför ditt jobb så betyder inte det att det funkar på alla. :fakta

Antingen är jag väldigt easy eller så är han väldigt duktig på det han gör. :D

:hihi

Först stalkade en intet ont anande Blöja PippiT. När PippiT fick nys om detta barnarovade hon honom. Enkelt. :tummenupp

Jag är faktiskt heeeelt oskyldig. :4skrika

Suck... visa lär sig aldrig. Har en polare vars fultal e flera gånger högre än mitt (iof inte svårt eller konstigt) men varje gång nån brud försöker spela ut oss mot varandra så napoar han direkt.. senast blev han sur för att jag va social mot en halvful men intressant lesbiskbrud med flickvän som flirta med oss båda..

Hur fan orkar man tjafsa? För de första va de kört lop för det andra va de hon som va på mig..
Kul att muppen ljuger ihop världens historie om stalkeri och skit, till andra men när jag frågar hur de gick efter att jag lämna dem så säger han inte ett ljud om de.
har väldigt många gemensamma vänner så att be han dra åt helvete en gång för alla begränsar mitt sociala umgänge å de e puckot inte värd.

Till saken hör att ja precis gett han en ny chans, de höll en (1) kväll. Suck jaja den här gången satt han iaf inte och pusha mig att satsa på en tjej jag velade om, för att dagen efter försöka dejta med samma tjej..

Hur fan ska jag hantera stolpskottet? Befarar att jag firar midsommar me puckot ute på en ö..

Är det inte lite fel tjejer om dom går på er bägge?

Stalking i kombination med barnarov smakar nästan lika gott som Dubbelnougat :tungan

https://www.youtube.com/watch?v=74xiXRxkKxc

:kär

Jag håller mig till mmmmmmmarabou lakrits, men jaaa. :)

Men man får slå folk som ber om det va? :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag är faktiskt heeeelt oskyldig. :4skrika

Är det inte lite fel tjejer om dom går på er bägge?

Jag håller mig till mmmmmmmarabou lakrits, men jaaa. :)

Du är aldrig helt oskyldig :D

Jag tror att det är dom som raggar på samma tjej :tungan

Jag tycker man får slå om man vill :smasha :crash

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ja, det är inte hela världen. Trevligt. :)

Nä, jag mår som en prins om man ska jämföra med vinterhalvåret. Ett par öl och lite gräsklippning är äfven det ett pittoreskt inslag så här års. Detta tänkte jag avbryta arbetsdagen för att roa mig med nu, minsann. :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Precis hemkommen från stranden :banana

Hundarna och jag har simmat lite och bara glassat i solen. Fin dag. Snart ska jag ta tag i hemmet lite och dammsuga bort sanden hundarna släpat in :hihi

Och så ska jag piska benen på gymmet :banana

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Märks att jag är ledig. Vaknade först kl 9 idag.

Och prulle - Slå honom. Hade min tjejkompis hållit på hade jag lackat ur. Men å andra sidan drar jag mig ur också så hon fick ta snubben eftersom jag inte är den som tävlar om något ligg. :hihi
Tanken har slagit mig :)
nej inte ja heller oftast men börjar bli leds på att förväntas gå iväg när han börjar limma på den ja pratar med
Märks att jag är ledig. Vaknade klockan 4, 5, 6, 7 och gav sedan upp :hihi
Prulle: Slå honom ja. Eller fråga vad fan han vill?
skönt att fler e på den linjen. Fråga vad hans problem är har jag gjort, då gnällde han om att folk tyckte han va en fitta för hur han betede sig mot mig, som att de va mitt fel

pippit skrev:
det inte lite fel tjejer om dom går på er bägge?

Jo precis, därför undrar jag hur fan han kan bli sur att jag, inte raggar, är social mot nått som så uppenbart bara vill veta sitt värde, och sen kan jämnställa det med när han försöker sno nån som jag är seriöst intresserad av. Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig. Han tar lixom tjejerna som bara leker seriöst och leker med dem seriösa. Sen skiter jag i va han tycker men han sprider massa lögner och försöker få mina vänner mot mig bakom min rygg, de fan den falskaste saken jag känner..

Funderar på om jag inte ska gå fram till några begåvningssanerade sluggers och säga att han ragga på deras tjejer och hoppas att problemet löSer sig själv :hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Du är aldrig helt oskyldig :D

Jag tror att det är dom som raggar på samma tjej :tungan

Jag tycker man får slå om man vill :smasha :crash

Jo men det är jag väl. :rolleyes :D

Jo precis, därför undrar jag hur fan han kan bli sur att jag, inte raggar, är social mot nått som så uppenbart bara vill veta sitt värde, och sen kan jämnställa det med när han försöker sno nån som jag är seriöst intresserad av. Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig. Han tar lixom tjejerna som bara leker seriöst och leker med dem seriösa. Sen skiter jag i va han tycker men han sprider massa lögner och försöker få mina vänner mot mig bakom min rygg, de fan den falskaste saken jag känner..

Funderar på om jag inte ska gå fram till några begåvningssanerade sluggers och säga att han ragga på deras tjejer och hoppas att problemet löSer sig själv :hihi

Klippa tung. :D

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Eftersom jag beklagade mig över grabbarna här för nån dag sen så måste jag nämna att idag gick jag o grabbarna på restaurang och de skötte sig exemplariskt, vilka änglar! :)

/Stolt-som-få

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Eftersom jag beklagade mig över grabbarna här för nån dag sen så måste jag nämna att idag gick jag o grabbarna på restaurang och de skötte sig exemplariskt, vilka änglar! :)

/Stolt-som-få

Jag måste säga att du har söta grabbar. Kul att de gick bra att ha med sig på restaurang också så slapp du och barnen svälta :hihi

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag måste säga att du har söta grabbar. Kul att de gick bra att ha med sig på restaurang också så slapp du och barnen svälta :hihi

App app, det är till 80% jag som lagar maten här... Men jag ville vända tjafstrenden så jag frågade vad de ville ha... pizza var svaret och vi har en grym pizza i området så why not. :)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA