Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nä, fy på er era midsommarfirande slashasar, har stått hela kvällen under huven och bytt kamked och diverse packningar på ford V8:an. Och nu skall jag snart försöka få nån timma sömn innan jag måste upp på jobb imorgon.
:crash

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Vilket tjat. Har ni inget bättre att skriva om? :4skrika :7peta

För den delen finns det ingen som gör mer än två inlägg i denna tråd som inte är en dåre :fakta

:Bugar :clown

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Vilket tjat. Har ni inget bättre att skriva om? :4skrika :7peta

För den delen finns det ingen som gör mer än två inlägg i denna tråd som inte är en dåre :fakta

:Bugar :clown

Nä, som tur är ska man inte fira midsommar, men det är ju lika katastrofalt som vanligt för de som ska när vädret ballar ur på detta viset. Hällregn från helvetet och åska här nu. Gött att man bor vid ett vattentorn som åskan slår i istället för i min skalle. :D För övrigt så gillar jag dårar som skriver i dårakriga trådar. :)

Ah!! Du min lilla syltmunk!! Se inte så förvånad ut. Även du vet ju att vi i grund och botten är skapta för varann. :krama
Jag ringer när jag står på Arlanda så kan väl du glida ner i något raffigt tygstycke och komma och hämta farbror Håkan i något fräsigt fordon? Sedan kan vi helt utan moral och begränsningar älska tills månen går ner.
:hihi

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Gillar du inte midsommar? :va

Ja, någon slags diagnos måste man nog ha för att hänga här. :)

Just idag kanske jag skulle stängt av både telefon och dator. Mitt eget fel, men det tjatas ta mig fan överallt. :huvet

Jag har inga speciella känslor för några högtider. Jag gillar att jag får vara ledig :)

till alla tjejer glöm inte dansa runt stången :krama

Jag lovar att tänka på det åtminstone :hihi

Och du var tvungen att ha med en :clown i din illustration?

Givetvis. :clown

Nä, som tur är ska man inte fira midsommar, men det är ju lika katastrofalt som vanligt för de som ska när vädret ballar ur på detta viset. Hällregn från helvetet och åska här nu. Gött att man bor vid ett vattentorn som åskan slår i istället för i min skalle. :D För övrigt så gillar jag dårar som skriver i dårakriga trådar. :)

:rofl Här firas inte, men det kanske grillas en korv och pratas mycket skit om jag har tur.

Dåraktiga dårar är de bästa dårarna av alla dåraktiga dårar :tummenupp

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
:rofl Här firas inte, men det kanske grillas en korv och pratas mycket skit om jag har tur.

Dåraktiga dårar är de bästa dårarna av alla dåraktiga dårar :tummenupp

"Gilla" :)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ha ha, fan vad ni dissar mig nu. Det jag menar är att jag året runt transporterar mitt arsle på två hjul och inte gärna åker längre än jag behöver i regn. Om 18 månader ska jag skaffa bil, då kan jag dyka upp spontant lite överallt däremot. :)

Jag dissade minsann inte dig :7peta Jag vet ju att du är tvåhjulsburen.
Det kan faktiskt gå över :4skrika

Jag inser dock att jag lär få städa ordentligt om jag ska kunna släppa in folk i lilla stugan :(
Någon som vill göra det åt mig kanske? :krama

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Jag dissade minsann inte dig :7peta Jag vet ju att du är tvåhjulsburen.
Det kan faktiskt gå över :4skrika

Jag inser dock att jag lär få städa ordentligt om jag ska kunna släppa in folk i lilla stugan :(
Någon som vill göra det åt mig kanske? :krama

Jag måste också städa, därför bjuder jag inte hit er denna gången :D Just in case, vilken tid tänkte ni träffas i Asarum? Vilka blir ni och hur tar man sig dit? :7peta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag måste också städa, därför bjuder jag inte hit er denna gången :D Just in case, vilken tid tänkte ni träffas i Asarum? Vilka blir ni och hur tar man sig dit? :7peta

Jag har sagt att folk får dyka upp efter fem. Jag har ingen aning om om det kommer någon eller vem.
Det är mer stuket om du har tråkigt och inget att göra kan du komma hit.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA