Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Ha ha, fan vad ni dissar mig nu. Det jag menar är att jag året runt transporterar mitt arsle på två hjul och inte gärna åker längre än jag behöver i regn. Om 18 månader ska jag skaffa bil, då kan jag dyka upp spontant lite överallt däremot. :)

Vadan denna exakta framtidsplanering när det gäller införskaffande av fortskaffningsmedel?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Sa att jag skulle springa milen på under 50 min innan midsommar, så e väl dags att springa ute för första gången i år nu då.

Kommer gå bra de här, inte kört kondition på tre månader, värmde upp med grillning och öl igår. Önska mig lycka till de behöver jag! :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Sa att jag skulle springa milen på under 50 min innan midsommar, så e väl dags att springa ute för första gången i år nu då.

Kommer gå bra de här, inte kört kondition på tre månader, värmde upp med grillning och öl igår. Önska mig lycka till de behöver jag! :D

Lycka till!

Idag är det lugnt. Det är imorrn du känner det :yoparty

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld

Jag har varit ute och sprungit idag för första gången på många år. Jag lyckades springa 1km och sedan gick jag i några minuter, sedan sprang jag ytterligare 1km. Det är nog det längsta jag har sprungit i hela mitt liv. Mitt mål är att kunna springa 5km utan att dö. Jag hoppas klara av det efter sommaren någon gång.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Vadan denna exakta framtidsplanering när det gäller införskaffande av fortskaffningsmedel?

Om 18 månader har jag amorterat av huset och ser därför fram emot en rejäl "löneförhöjning" då ska jag skaffa en bil och inte åka runt som en kuli på scooter mer. Men tills dess tar jag mig fram på 3dl milen förbrända i en 11Hk stark GY6 motor :D

Last edited:

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag har varit ute och sprungit idag för första gången på många år. Jag lyckades springa 1km och sedan gick jag i några minuter, sedan sprang jag ytterligare 1km. Det är nog det längsta jag har sprungit i hela mitt liv. Mitt mål är att kunna springa 5km utan att dö. Jag hoppas klara av det efter sommaren någon gång.

Bra jobbat!!! Jag kan nu springa igen för första gången på flera år. Har sprungit 5km 5ggr nu. Siktar på att klara dessa under 25 min. Ligger på 28:20 idag. Du kommer fort upp i varv om du tar det piano i början och inte överanstränger dig. Ett tips: Regga konto på runkeeper och notera dina framsteg, det gör det mycket roligare. Har du appen i nallen så hör du dessutom sträckan och tidsåtgången och blir peppad av det.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ah!! Du min lilla syltmunk!! Se inte så förvånad ut. Även du vet ju att vi i grund och botten är skapta för varann. :krama
Jag ringer när jag står på Arlanda så kan väl du glida ner i något raffigt tygstycke och komma och hämta farbror Håkan i något fräsigt fordon? Sedan kan vi helt utan moral och begränsningar älska tills månen går ner.
:hihi

Ja för nu blev jag ju inte mindre skrämd.
Sluta stalka mig, räcker med en stalker.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig

Fan va kul va själv där för ett år sen och som sagt ta det sakta men säkert så går de buslätt!

Själv är jag sämst på att hålla lagom tempo så jag började hulka efter 4km, telefonen ringde och lyckades springa fel...

Men 59 min på milen och 15 km på 1,35 är jag väldigt nöjd med! Då räkna jag inte med 10 min hulk och telefon pause så e ingen offeciel tid, men vafan de e midsommar :)

Nej nu tar jag en hoj tur ut till Vaxholm för att bli hämtad med båt, hlite segt att va sjundehjulet men kul folk så :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Bushido och Ziip sover som små barn :rullandeu

Källaren är tom :3freak

Vad fan hände:va

Busken spelade åtminstone säckpipa och då kan det inte bli fel :yoparty

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Njae, kan jag inte få vara ute i boden o hångla med duccen istället? :p
Har ju t o m presenter till duccen.. så den kommer nog gilla mig :krama

Bara jag får titta på :hihi
Vi hoppas han blir riktigt nöjd med sin nya kostym :banana

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Sant :gråta Jag e fan kass :död

Du kanske vill komma till tant Annas källare? :hihi

Kan ju vara en idé att visa källaren för folk om du hoppas kunna låsa in dem där ;) tro fan att jag inte fastnat, jag har ju aldrig fått se den :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Kan ju vara en idé att visa källaren för folk om du hoppas kunna låsa in dem där ;) tro fan att jag inte fastnat, jag har ju aldrig fått se den :D

Det ordnar vi :hihi

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...