Folk ska inte va så enkelspåriga
Undrar du vad det är du missar?
Jag reggade mig häromdagen och hittills kan jag inte påstå att jag tycker att Bikerman75 missar något vettigt.
Du har ingen syrra?
Folk ska inte va så enkelspåriga
Jag reggade mig häromdagen och hittills kan jag inte påstå att jag tycker att Bikerman75 missar något vettigt.
Man måste ha vänner för att det ska hända nåt på Facebook.
Undrar du vad det är du missar?
Tre stycken....upptagna.
Tre stycken....upptagna.
Mer snigelspår åt folket...
Man måste ha vänner för att det ska hända nåt på Facebook.
Tre stycken....upptagna.
Aha, det är alltså det som är problemet. Var kan man köpa sådana där vänner då, jag har aldrig sett några till salu någonstans?
Skulle någon av er ångra er så står jag på Arlanda onsdagar och fredagar mellan 14:00 och 17:05. Det är jag som är killen med en nejlika i knapphålet. Skulle det finnas fler med det signalamentet där, så är det jag som har orange kostym med en boaorm runt halsen. Jag ser fram emot att träffa dina systrar. Kanske allihopa på en gång?
Har du några kusiner som liknar dig?
Om 18 månader har jag amorterat av huset och ser därför fram emot en rejäl "löneförhöjning" då ska jag skaffa en bil och inte åka runt som en kuli på scooter mer. Men tills dess tar jag mig fram på 3dl milen förbrända i en 11Hk stark GY6 motor
Jag har massa vänner som jag träffar i verkligheten vilket är roligare än via datorn.
Pröva malmskillnadsgatan.
Det kanske är dags för en ny alternativ tråd till hortråden. Kan du tänka dig att sälja dig som Facebookvän?
Jag vill också vara vän med pippan.
Satan vilken frihetskänsla det måste va... Vågar inte riktigt räkna på hur många månader det skulle va kvar för oss trots hög amortering.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|