Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Här accepteras inte lättjeförfall :yoparty

Knappa 5 km sprungna på knappa 24 minuter. Nu ska jag svida om och åka till pållen o rida innan jag sticker till jobbet.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Guten morgen alles. :D
Mer än halva arbetsdagen redan gjord o det känns som en timma sedan man kom hit.
Njuter av fulla drag att få mata min hjärna full med ny information.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Här accepteras inte lättjeförfall :yoparty

Knappa 5 km sprungna på knappa 24 minuter. Nu ska jag svida om och åka till pållen o rida innan jag sticker till jobbet.

Bra tempo, din gamla apa :tungan

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Guten morgen alles. :D
Mer än halva arbetsdagen redan gjord o det känns som en timma sedan man kom hit.
Njuter av fulla drag att få mata min hjärna full med ny information.

Input overload stock-vector-input-overload-a-person-under-pressure-126966737.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Lösskytteövningshälsningar från i19 och 36:e plutons andra grupp :) Jag i övre högra hörnet.

942661_213991712082036_1217791721_n.jpg

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Jag tackar mjukost. Jag var nöjd, det kan jag lova :)

Det borde du vara. Jag kan springa en mil konditionsmässigt, men kämpar fortfarande för att klippa 5km på under 25min. Sprang på 27:59 senast. Men det tar sig. :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Det borde du vara. Jag kan springa en mil konditionsmässigt, men kämpar fortfarande för att klippa 5km på under 25min. Sprang på 27:59 senast. Men det tar sig. :)

Jag sprang milen på 49 minuter som bäst. Siktar på att vara tillbaka nånstans där men det får vi ta senare. Jag är anmäld till Varbergsloppet som går av stapeln den 13 juli. Målet är att springa på max 55 minuter. Jag har inte sprungit så långt sedan jag bröt min träning på grund av att min kropp inte orkade med min bulimi vilket var runt i början av oktober. Började springa igen runt i mars/april tror jag det var. Så det tar sig rätt bra den här gången, speciellt nu när kosten är någorlunda god :)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Jag sprang milen på 49 minuter som bäst. Siktar på att vara tillbaka nånstans där men det får vi ta senare. Jag är anmäld till Varbergsloppet som går av stapeln den 13 juli. Målet är att springa på max 55 minuter. Jag har inte sprungit så långt sedan jag bröt min träning på grund av att min kropp inte orkade med min bulimi vilket var runt i början av oktober. Började springa igen runt i mars/april tror jag det var. Så det tar sig rätt bra den här gången, speciellt nu när kosten är någorlunda god :)

Ja, det får ta sin tid. Är fortfarande lyrisk över att alls kunna springa. Och det är kul att jag får bättre tid varje gång jag springer halvmilen 8 gånger i sträck nu. :) Jag kommer nog att springa en mil då och då, fast inte för ofta, det sliter som fan. Varvar hellre med inlines nån dag i veckan också. 55 minuter är ju inte kattskit heller för milen. I synnerhet inte efter ett sådant ras som du råkade ut för.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Med ett kranium fullt av fakta kan det vara lätt att andra förakta, men pass på och se eder för, plötsligt kan det komma någon som eder hjärna förstör.