Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag har inga planer alls. Det tycker jag är skitkul :D

Det är precis så man ska göra, jag har aldrig fattat folk som har planer för varje minut på semestern. Jag tycker det sköna med semestern är att man kan ta dan som den kommer. Jaq ska sitta och plågas en vecka till på kontoret innan jag får semester. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är precis så man ska göra, jag har aldrig fattat folk som har planer för varje minut på semestern. Jag tycker det sköna med semestern är att man kan ta dan som den kommer. Jaq ska sitta och plågas en vecka till på kontoret innan jag får semester. :)

Det är som när man bara tar en dag ledigt och folk frågar vad man ska göra.
Absolut ingenting :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Här har det vart solsken hela helgen!
Eller nja, inte igår morse, men så länge jag vart vaken iaf. :hej

Ja, helt fantastiskt väder ju! Mycket positivt med tanke på att de lovat regn i princip hela helgen. :)

I övrigt håller jag just nu med er som anser att man inte ska sova bort livet, då jag sovit sammanlagt 26 timmar de senaste sex nätterna. :tungan Efter att ha sovit tre timmar tre nätter i rad kände man sig sjukt pigg och utvilad efter en natt med sex timmars sömn. :tummenupp Men jag måste ändå säga att det nog finns vissa fördelar med krogar som stänger tidigare än klockan fyra...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hej hopp alla. :)
Jag slutar om två timmar o det känns som jag jobbat max två timmar redan fast jag varit här sedan sex. I love this.
Snart blir det hem o träna, städa o skruva möbler o sen träna ett pass till innan man stupar i säng. Denna vecka kommer troligen flyga iväg pga min nya tjänst. Wohooooooo. :banana

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Här har man varit iväg till Gotland en vecka.. Och vad ser jag när jag kommer tillbaka?
Inte en enda clown i tråden! :4skrika

Jag tar mig för pannan..

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Fan, det går dåligt för mig. Jag hade ju så bråttom att hitta sommarragg, men det står helt stilla! Fick iofs ett festivalragg i helgen, bättre än inget. Fast det var inte jag som raggade upp honom, utan tvärtom. Måste fan öva på det där!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ja, helt fantastiskt väder ju! Mycket positivt med tanke på att de lovat regn i princip hela helgen. :)

I övrigt håller jag just nu med er som anser att man inte ska sova bort livet, då jag sovit sammanlagt 26 timmar de senaste sex nätterna. :tungan Efter att ha sovit tre timmar tre nätter i rad kände man sig sjukt pigg och utvilad efter en natt med sex timmars sömn. :tummenupp Men jag måste ändå säga att det nog finns vissa fördelar med krogar som stänger tidigare än klockan fyra...

Tidigare än fyra, vart fan har du vart? :dummer

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Fan, det går dåligt för mig. Jag hade ju så bråttom att hitta sommarragg, men det står helt stilla! Fick iofs ett festivalragg i helgen, bättre än inget. Fast det var inte jag som raggade upp honom, utan tvärtom. Måste fan öva på det där!

Du kan öva på mig om du vill. :D

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Du är alltså ute efter ett sommar-ragg? En individ som mellan sina ben har en kärlekstagg? Sådana finnes 118 på ett dussin, men pass på!! För hos många liknar även vid stimulans taggen blott ett överkört russin. :)