Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ännu en dag åt helvete. Pissväder hela min lediga helg. Kul. :(

:krama

Samma här. Men jag väntar på att ösregnet ska lugna sig lite, blir löptur i varje fall :banana ¨

Blev ett par öl (1,5 öl för mig, resten gav jag bort till YipYip, tyckte det räckte för min del) med YipYip och Maestro igår kväll, mycket trevligt :) Höjdpunkten var att YipYip ville köra armbrytning. Jag vann :hihi

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ännu en dag åt helvete. Pissväder hela min lediga helg. Kul. :(

Det var nog spindeln jag råkade splatta i går :)

För övrigt så har jag en bajsnödig fralla här som vägrar gå ut i regnet. Hon ligger och fjärtar så man håller på att förgås. Måtte det snart bli ett uppehåll i regnet och fjärtandet. :gnissla

Last edited:

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Verkar som jag får avvakta med löpturen tills i eftermiddag. Då blir det frukost nu då :)

Jag var ute och provsprang mina nya skor som jag köpte i veckan. Det var en jäkla skillnad, de gånger jag har testat att springa hittills har jag använt mina vanliga walking-skor.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Just nu är det några av parametrarna som saknas för att över huvud taget kunna liknas med filmen så jag är inte det minsta orolig över att genomlida den. :tummenupp

Vilka parametrar är det?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping