Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Gomorron, hade det inte varit fredag idag hade jag fan önskat döden på mig själv. Fattar inte hur jag ska orka dagen. Zombie!
Men jag ska sluta klaga för jag vet dom som har det värre.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Gomorron, hade det inte varit fredag idag hade jag fan önskat döden på mig själv. Fattar inte hur jag ska orka dagen. Zombie!
Men jag ska sluta klaga för jag vet dom som har det värre.

Det kommer att gå som en dans, fattar du väl. In med lite kaffe i roten, lite svikthopp och armhävningar så är du igång. Sedan kommer du upp i varv så till den milda grad att el blöjo tvingas hämta dig i eftermiddag och med milt våld slunga din lekamen öfver sin (hjul)axel och medelst mekanisk uppfinning köra dig därifrån. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det kommer att gå som en dans, fattar du väl. In med lite kaffe i roten, lite svikthopp och armhävningar så är du igång. Sedan kommer du upp i varv så till den milda grad att el blöjo tvingas hämta dig i eftermiddag och med milt våld slunga din lekamen öfver sin (hjul)axel och medelst mekanisk uppfinning köra dig därifrån. :)

Såhär menar du då?

http://www.youtube.com/watch?v=PGxeJcgkkH8

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Hahaha, in my dreams. :)

Dumma Anna, jag kan inte kika på den på mobilen.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ingen jävla Ducati :4skrika

Eller ja.. om du inte vill köpa en helt ny uppsättning verktyg för att kunna ta loss nånting ö ht på den dvs... :crash

Du jag har sett Ducatimeck på nära håll o det är som med alla andra hojar...visserligen funkar den fortfarande inte men det gör ju inte Keffe heller. :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Du jag har sett Ducatimeck på nära håll o det är som med alla andra hojar...

Nej sötis.. Iaf hypermotarden (och förmodligen de andra med enkelsving) är mongo.
Bakhjulsbulten är i storlek 46.. vem har en sån hylsa? Framhjulsbulten är 28.. också en udda storlek..

Vi tog av bakhjulet på en HM förra veckan.. när vi satte på det igen så fungerade inte hastighetsmätaren längre. En sensor (som vi inte ens rört) hade gått sönder. 1200:- för en ny :död

Och varför har du inte lagat Keffe än??! :4skrika

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping