Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Klart du är tjej :krama

Funderade nästan på att somna om men sket i det. Satte mig och skrev lite och åt choklad. Fin start på dagen :tummenupp

För övrigt vill jag gnälla av mig lite.
Vad är det med människor? Jag har fått lite pikar på sistone. Exempelvis:
Kollega: "Ska Lammet jobba imorgon?"
Jag: "Jag vet faktiskt inte"
K: "Vet du inte?!"
J: "Borde jag veta sånt?"
K: "Ehh ja, det brukar man väl göra."

Jag är helt handikappad på det här med förhållanden... Vi jobbar inte 7-16 på mitt jobb utan det blir lite olika tider beroende på var man jobbar etc. (Jag har dock fast schema under sommaren) och anser att man inte behöver veta allt vad den andra gör hela tiden. Vi pratar såklart om vad vi gör men inte i samma detalj som andra gör verkar det som. Lite... Vad spelar det för roll för mig om han jobbar eller inte liksom? Så tänker jag iallafall.

En annan sak...
Jag till en kompis: "Hej vad ska du hitta på i helgen?"
Kompis: "Har inte bestämt nåt än"
J: "Jag är sugen på att hitta på nåt, ska vi inte ses imorgon kväll" (lördag kväll, vilket är ikväll)
K: "Ska du inte vara med Lammet?"

Det är det där förutsättandet jag stör mig på. Att man förutsätter att jag ska vara med honom på helgerna bara för jag inte längre är singel. Nu har det blivit så att jag får fråga hela tiden om jag vill hitta på saker, ingen frågar längre. Jag och han hänger inte alltid hela helgerna heller och kommer inte att göra det heller. Måste man sitta ihop på helgerna för man är ett par?

Jag kanske är lite konstig som resonerar så?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Funderade nästan på att somna om men sket i det. Satte mig och skrev lite och åt choklad. Fin start på dagen :tummenupp

För övrigt vill jag gnälla av mig lite.
Vad är det med människor? Jag har fått lite pikar på sistone. Exempelvis:
Kollega: "Ska Lammet jobba imorgon?"
Jag: "Jag vet faktiskt inte"
K: "Vet du inte?!"
J: "Borde jag veta sånt?"
K: "Ehh ja, det brukar man väl göra."

Jag är helt handikappad på det här med förhållanden... Vi jobbar inte 7-16 på mitt jobb utan det blir lite olika tider beroende på var man jobbar etc. (Jag har dock fast schema under sommaren) och anser att man inte behöver veta allt vad den andra gör hela tiden. Vi pratar såklart om vad vi gör men inte i samma detalj som andra gör verkar det som. Lite... Vad spelar det för roll för mig om han jobbar eller inte liksom? Så tänker jag iallafall.

En annan sak...
Jag till en kompis: "Hej vad ska du hitta på i helgen?"
Kompis: "Har inte bestämt nåt än"
J: "Jag är sugen på att hitta på nåt, ska vi inte ses imorgon kväll" (lördag kväll, vilket är ikväll)
K: "Ska du inte vara med Lammet?"

Det är det där förutsättandet jag stör mig på. Att man förutsätter att jag ska vara med honom på helgerna bara för jag inte längre är singel. Nu har det blivit så att jag får fråga hela tiden om jag vill hitta på saker, ingen frågar längre. Jag och han hänger inte alltid hela helgerna heller och kommer inte att göra det heller. Måste man sitta ihop på helgerna för man är ett par?

Jag kanske är lite konstig som resonerar så?

Folk är dumma i huve :näsblod

Japp, det är fel på er alla! Fan sov när ni kan....

:tungan :3freak

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nej sötis.. Iaf hypermotarden (och förmodligen de andra med enkelsving) är mongo.
Bakhjulsbulten är i storlek 46.. vem har en sån hylsa? Framhjulsbulten är 28.. också en udda storlek..

Vi tog av bakhjulet på en HM förra veckan.. när vi satte på det igen så fungerade inte hastighetsmätaren längre. En sensor (som vi inte ens rört) hade gått sönder. 1200:- för en ny :död

Och varför har du inte lagat Keffe än??! :4skrika

Fortfarande inte hittat nån som kan hjälpa mig att köra den till Vallentuna. Ok, jag ska fråga nån. :D

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Det enda jag fått ut av denna tråd är att ni alla är kloka stollar och att det går att stalka tjejorna här och stå beredd med choklad för att få dem i säng... :kär

Last edited:

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Det enda jag fått ut av denna tråd är att ni alla är kloka stollar och att det går att stalka tjejorna här och stå beredd med choklad för att få dem i säng... :kär

Fan! Det har jag missat helt o jag som har massa choklad och dubbel nougat hemma. :crash

För övrigt har min hoj varit inne på service igen. I september förra året gjordes 2000 milaservicen o nu i veckan var det dax för 3000 milaservicen. När serviceboken fylldes i blev det en kommentar "Bra jobbat på 9 månader." :tummenupp

Man har väl inte en hoj för att samla damm i garaget? :va

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
För övrigt har min hoj varit inne på service igen. I september förra året gjordes 2000 milaservicen o nu i veckan var det dax för 3000 milaservicen. När serviceboken fylldes i blev det en kommentar "Bra jobbat på 9 månader." :tummenupp

Påtal om service... Bilfan måste få oljebyte inom en snar framtid! 2000 hårda mil... Men vad fasiken! De funkar nog ikväll mä! :crash

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Vad är det för jäkla tider ni är uppe.. på en helg dessutom?? :skrämd

Idag har jag sovit läääääääääänge :D

This is 40

View attachment 387715

Så jävla patetiskt.:3freak

Jag såg denna film inatt och är glad att slippa genomlida en 40-års kris likt denna.

Har inte du en stund kvar :va Det kanske kommer när du minst anar det :hihi

Det är ju alltid kul, men det är lite som med brudar; Det funkar jävligt sällan & det varar aldrig... :crash

Jag funkar jämt :yoparty

Har du en bitter natt?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Alla kan stalkas :D

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping