Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Är du säker på att Kärringen syftade på bilar? :D

Det kan förvisso vara snottar som åsyftas, men jag högg tag i en betydelse i sin kontext bara och hoppades jag har rätt. Jag vill inte ha snottar alls :tungan

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
När mitt senaste tog slut så glodde jag igenom ett par säsonger av min dåtida favoritserie under kvällarna i ungefär en vecka, sen var det mesta bra igen.

Nu ser jag bara fördelar med att vara singel.

Det har inte att göra med att ligga runt, utan enbart att det är så jävla skönt att kunna göra precis vad man vill när man vill.

Förra sommarn brände jag t ex massor med semester och typ 50k på bandagar enbart för mitt egna nöjes skull, försök att få igenom det om man har en tjej som vill att man ska "hitta på saker" ihop hela tiden.. :gnissla

Kan skriva under på det. Inte för att jag spenderat så mycket på bandagar :)tungan), men jag gillar att flänga runt lite här och var, hälsa på vänner som är utspridda över landet och diverse andra spontana infall som jag märkt inte alltid är så populärt. Visst, finns säkert såna som kan hantera det också, men det verkar inte så vanligt.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Kan skriva under på det. Inte för att jag spenderat så mycket på bandagar :)tungan), men jag gillar att flänga runt lite här och var, hälsa på vänner som är utspridda över landet och diverse andra spontana infall som jag märkt inte alltid är så populärt. Visst, finns säkert såna som kan hantera det också, men det verkar inte så vanligt.

Vore det inte konstigare om man hade en partner som INTE ville följa med på roliga spontana äventyr?

Jag måste hittat en pärla för vill jag göra något som hon inte tycker är kul så säger hon ha så skoj så ses vi senare.
Just nu jobbar hon iväg och är bara hemma ibland men ändå spenderade jag en stor del av söndagen själv med att kolla på rally sprint i solskenet :) inga problem alls.

Det gäller väl helt enkelt att man skaffar sig en partner som man vill umgås med. Inte en som man måste umgås med.

På lördag är det iaf planerat en dagsutflykt med hojen norrut utmed kusten :hjälm

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Vore det inte konstigare om man hade en partner som INTE ville följa med på roliga spontana äventyr?

Vem har sagt något om att partnern ska följa med? ;) Nä, klart att man vill göra saker tillsammans också (vill man inte det är ju nåt allvarligt fel) men när jag pratar om mina "spontana äventyr" handlar det ofta om saker som "Jag blev erbjuden ett jobb på en hästgård 50 mil härifrån", "Jag hittade ett jobb på Island som jag vill testa" och "Jag funderar på att åka till Berlin och plugga tyska" och sånt är inte alltid så uppskattat av en partner har jag märkt. ;)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Vem har sagt något om att partnern ska följa med? ;) Nä, klart att man vill göra saker tillsammans också (vill man inte det är ju nåt allvarligt fel) men när jag pratar om mina "spontana äventyr" handlar det ofta om saker som "Jag blev erbjuden ett jobb på en hästgård 50 mil härifrån", "Jag hittade ett jobb på Island som jag vill testa" och "Jag funderar på att åka till Berlin och plugga tyska" och sånt är inte alltid så uppskattat av en partner har jag märkt. ;)

Nej det är klart då är det ju helt klart enklast att vara singel.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Nej det är klart då är det ju helt klart enklast att vara singel.

Jo, uppenbarligen är det ju så, även om jag helt ärligt inte riktigt förstår varför. Handlar det om en begränsad tidsperiod borde det ju inte vara någon fara, det där med att hälsa på varandra brukar liksom fungera ganska bra i dagens samhälle. Förstår inte varför man måste vara låst till en viss plats bara för att man har partner, låter extremt tråkigt i mina öron.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Är du säker på att Kärringen syftade på bilar? :D
Mja hon syftade på både och, hon gillar stora bilar och stora... :brinnerup

Det kan förvisso vara snottar som åsyftas, men jag högg tag i en betydelse i sin kontext bara och hoppades jag har rätt. Jag vill inte ha snottar alls :tungan
Klart du vill du har bara inte förstått det än... :fakta
Jag gick och köpte nya clownskor.

Och så sägs det att storleken inte har någon betydelse. Ett sånt trams.
Var skorna större än bilen? :crash

Som de goda finnarna säger:

Nuota rautakanki ja tapa kaikkit.

Har vi talare av det noblaste av språk här, så ber jag om ursäkt för stavningen i förskott.

en ymmärrä:näsblod

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Slavjobb, gillar du inte att måla dig grön o krypa i gräset o panga? :)

Jodå, men dygnetrunttjänst för 4500 I månaden är väl slavjobb ändå? :D :gnissla kul är det, nöjd är jag, men slitigt och dåligt betalt oavsett :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Klart han vill panga :brynad Han vill ha ditt medlidande också :tungan

Panga är roligt :banana

Medlidande behövs inte, sa ju att det inte är synd om mig oavsett hur bitter och cynisk jag är. Allt jag sagt är att jag jobbar hårt och får dåligt betalt, och det är helt sant :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Plocka upp järnstången, och hela vägen.

Bara jag som är rädd för finnar?

Finns det någon som inte är det?

Panga är roligt :banana

Medlidande behövs inte, sa ju att det inte är synd om mig oavsett hur bitter och cynisk jag är. Allt jag sagt är att jag jobbar hårt och får dåligt betalt, och det är helt sant :)

Du är inte cynisk. Skeptisk på sin höjd :fakta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Fast du får väl boende och så också? Eller måste du betala det med de 4500?
Jo, boende på logement och tre mål om dagen ingår ju. Men ändå, inte direkt fett med pröjs oavsett :)

Edit: Inte för att det gör mig något egentligen heller, gör ju detta för att jag vill och inte för att bli rik. Men visst, kunde man kombinera nytta med nöje så :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jo, boende på logement och tre mål om dagen ingår ju. Men ändå, inte direkt fett med pröjs oavsett :)

Edit: Inte för att det gör mig något egentligen heller, gör ju detta för att jag vill och inte för att bli rik. Men visst, kunde man kombinera nytta med nöje så :D

Dåså, då har jag levt på mindre så jag tänker inte tycka synd om dig! :tungan Ibland finns det väl helt enkelt saker som väger mer än pengar. Även om det såklart vore trevligt att kunna kombinera. ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Dåså, då har jag levt på mindre så jag tänker inte tycka synd om dig! :tungan Ibland finns det väl helt enkelt saker som väger mer än pengar. Även om det såklart vore trevligt att kunna kombinera. ;)

Det har jag med ;)

Så är det helt klatrt :)

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping