Singeltråden

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Prulle - jag verkar också vara en magnet för upptagna. Men jag har aldrig varit ute efter något seriöst under min tid som singel utan brydde mig inte så mycket. Så mig gjorde det inte så mycket. Det enda som påverkade mig var att jag inte kände att det var någon idé att ha tillit i en kärleksrelation med tanke på hur många det är som är otrogna.

Jag är i ett förhållande just nu (Och nej, jag letade aldrig nåt seriöst, jag åkte bara på en smäll :näsblod), med en väldigt fin kille och jag är upp över öronen kär (första gången i hela mitt liv) och jag känner fortfarande att jag hellre vill vara singel för det är så mycket enklare att vara själv.

Du behöver nog bara ändra din inställning, när du känner dig ensam - fråga dig själv, är du verkligen ensam? Eller är det bara sällskapet du saknar? Vad kan du göra istället för att komma hem och sitta hemma som gör att du känner dig ensam? Hitta någon aktivitet som du trivs med att göra ensam, det gör en gott tror jag. Jag har ju min hund och häst samt träning och det är det som får mitt liv att gå runt.

Jag mår dåligt ibland av att vara med min pojkvän för mycket har jag märkt, just av den anledningen att jag känner att jag "tappar bort" mig själv. Han är också medveten om min känsla och tycker att det är toppen att jag är iväg och gör mina saker på egen hand fast han är hos mig just för han tycker att det är ett bevis på att han inte hindrar mig och att jag inte åsidosätter mig själv för att vara med honom.

Värt att tänka på kanske? Att det faktiskt finns fördelar med att vara själv :)

Precis som du säger i flrsta stycket är det mest min tilltro på folk och relationer som sabbas av att så många är otrogna.

Och vist förstår jag va du menar och håller bestämt med om att ett förhållande ska va som du beskriver, där båda har ett eget liv.

Jag har inget emot att vara ensam å göra saker på dagarna nu när jag e sjukskriven. Och kvällarna e jag med vänner så de e väll egentligen den här tiden mellan ja kommer hem och jag lyckas somna som jag har en blyklump i bröstet, kan inte förklara ordentligt men de e bara så jävla tomt.

De mest deppiga e att jag har grillfest på lördag av 20 pers som kommer är jag enda singeln:brinnerup

Nej nu har jag gnällt klart blir inte bättre av det.

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fast där får du väl ändra ditt synsätt bara, det är väl sjukt mycket bättre att komma hem ensam och kunna göra vad du vill, än att komma hem till en lägenhet med fel person i? :) Framför allt om du haft det så (om jag nu inte tolkar dig fel) så borde du ju kunna se fördelen.

Oh ja de kan jag, och fördelen med att inte behöva avbryta vad jag gör för att hålla nån i handen för att den inte klarar sig själv, eller förväntas ringa trots att de inte finns nått att prata om. Fan när du säger det så e de snarare e nån att flörta med jag behöver
Så är det nog för de flesta, framför allt när det handlar om ragg på krogen/festivaler. ;)
haha lekt med va fel ordval för det får man såklart räkna med till viss del, men e alla otrogna som gör att man tappar hoppet.

Last edited:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Precis som du säger i flrsta stycket är det mest min tilltro på folk och relationer som sabbas av att så många är otrogna.

Och vist förstår jag va du menar och håller bestämt med om att ett förhållande ska va som du beskriver, där båda har ett eget liv.

Jag har inget emot att vara ensam å göra saker på dagarna nu när jag e sjukskriven. Och kvällarna e jag med vänner så de e väll egentligen den här tiden mellan ja kommer hem och jag lyckas somna som jag har en blyklump i bröstet, kan inte förklara ordentligt men de e bara så jävla tomt.

De mest deppiga e att jag har grillfest på lördag av 20 pers som kommer är jag enda singeln:brinnerup

Nej nu har jag gnällt klart blir inte bättre av det.

Krama en kudde när du lägger dig så känns det bättre. Se dig omkring, hur många par är egentligen kära och lyckliga? Jag kan räkna upp flera par i min bekantskapskrets som hade varit lyckligare utan sin partner. Men många sitter ihop för det är bekvämt. De avundas när jag pratar om hur jag känner för min pojkvän. Jag ser inget speciellt i deras ögon när de tittar på varandra heller. Vissa till och med pussar varandra sådär ansträngt och jobbigt offentligt. Bara för att man "måste" visa kärleken öppet. Jag tycker att sånt är löjligt och sorgligt. I min värld har man inte en relation bara för att den funkar, inte en kärleksrelation iallafall.

Sen är det också mycket fokus på att BLI älskad. Skippa skitsnacket, huvudsaken är att det är DU som känner allt det där. Mycket av det du känner handlar om att vilja bli älskad. Du är redan omtyckt, men du vill vara speciell för någon. Den dagen du känner att du inte har ett större behov av att vara speciell för någon utan vill ha någon som är speciell för dig, då kommer du att må bättre.

Jag bryr mig inte om vad min pojkvän känner så värst mycket, jag vet att han tycker om mig men vår relation är värd så jävla mycket för mig just för hur JAG känner för honom och vad jag känner när vi är tillsammans. Och ifrån varandra. Men visst finns det dagar då jag vill vara älskad etc, men det jobbar jag bort nu för det är skitsamma, varför ska man vara älskad när det handlar om att älska i ett förhållande?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
God morgon, nu får jag slänga på mig kläderna och hinna med tåget efter några ord här på SH!

God Morgon! Hur sitter kläderna när man slängt på dom? Är det inte risk att dom far av när skyndar mot tåget?

:tungan

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
God morgon, nu får jag slänga på mig kläderna och hinna med tåget efter några ord här på SH!

God morgon! Här är det motsatsen :D, ligger på hotellet i kallingarna och kollar på According to Jim :rolleyes:

Kommer inte hända mycket på arbetet idag känns det som :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
God morgon! Här är det motsatsen :D, ligger på hotellet i kallingarna och kollar på According to Jim :rolleyes:

Kommer inte hända mycket på arbetet idag känns det som :D

Det om något måste vara ett uttalande som kräver bildbevis :fakta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Du skrev fel!! Det heter: Pic or it didn't happen!!!!!! :fakta

Jag gillar dig, men jag gör som det passar mig.
Att du råkar göra fel i en annan tråd kan du ju inte straffa mig för här :7peta

:tungan

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ja eller så hamnar jag väl i källaren. :skrämd
Jag trodde det var Ricken som slängde folk i källaren... har Blöjan tagit efter? :confused:

Jag är inte olycklig, bitterheten bara slår in lite sådär ibland :D cynisk är jag för det mesta, men inte heller det mår jag dåligt över. Tidigare erfarenheter har format mig till den jag är, och jag trivs rätt bra med mig själv. Även om jag för tillfället sliter och gör slavjobb för mindre än svältlön :)
Slavjobb, gillar du inte att måla dig grön o krypa i gräset o panga? :)

Dr. Phil-tråden.
De kommer inte sluta... så jag säger: how is it working for you? :gnissla Försökte lätta upp tråden med en snorvalp men ingen verkade tycka den va kul förutom undertecknad... :-(

Då måste vi allt börja käftas lite mer, och kasta anklagelser omkring oss.
Ja, det är ju nästan så man saknar Rille... :brinnerup

Du har fel fotografer bara. Lennart Nilsson skulle nog göra ett utmärkt jobb.
Lever han fortfarande?Jag trodde han var död o kremerad o spridd i nåt blodomlopp? :D :7peta

Jag gör aldrig fel. Det är resten av världen som har fel. :mattias

Öh, ja just så ja...:såjaponken

Last edited:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Oh ja de kan jag, och fördelen med att inte behöva avbryta vad jag gör för att hålla nån i handen för att den inte klarar sig själv, eller förväntas ringa trots att de inte finns nått att prata om. Fan när du säger det så e de snarare e nån att flörta med jag behöver

Låter bra, satsa på det! :tummenupp Är antagligen mycket enklare att hitta lämpliga offer för det ändamålet också, sen är det väl inte omöjligt att du en dag träffar nån som intresserar dig på ett djupare plan än så.

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping