Kameror på festivaler borde vara förbjudna.
Så är det nog för de flesta, framför allt när det handlar om ragg på krogen/festivaler.
Ok, vad har du gjort?
Kameror på festivaler borde vara förbjudna.
Så är det nog för de flesta, framför allt när det handlar om ragg på krogen/festivaler.
Ok, vad har du gjort?
Haha de två hade inget samband faktiskt, men jag har gjort alldeles för mycket dumt i mitt liv! På festivalen var jag ganska städad, skulle jag vilja påstå, jag gör mig bara inte bra på bild.
Mig lurar du, men ingen annan.
Låter fullt troligt.
Prulle - jag verkar också vara en magnet för upptagna. Men jag har aldrig varit ute efter något seriöst under min tid som singel utan brydde mig inte så mycket. Så mig gjorde det inte så mycket. Det enda som påverkade mig var att jag inte kände att det var någon idé att ha tillit i en kärleksrelation med tanke på hur många det är som är otrogna.
Jag är i ett förhållande just nu (Och nej, jag letade aldrig nåt seriöst, jag åkte bara på en smäll ), med en väldigt fin kille och jag är upp över öronen kär (första gången i hela mitt liv) och jag känner fortfarande att jag hellre vill vara singel för det är så mycket enklare att vara själv.
Du behöver nog bara ändra din inställning, när du känner dig ensam - fråga dig själv, är du verkligen ensam? Eller är det bara sällskapet du saknar? Vad kan du göra istället för att komma hem och sitta hemma som gör att du känner dig ensam? Hitta någon aktivitet som du trivs med att göra ensam, det gör en gott tror jag. Jag har ju min hund och häst samt träning och det är det som får mitt liv att gå runt.
Jag mår dåligt ibland av att vara med min pojkvän för mycket har jag märkt, just av den anledningen att jag känner att jag "tappar bort" mig själv. Han är också medveten om min känsla och tycker att det är toppen att jag är iväg och gör mina saker på egen hand fast han är hos mig just för han tycker att det är ett bevis på att han inte hindrar mig och att jag inte åsidosätter mig själv för att vara med honom.
Värt att tänka på kanske? Att det faktiskt finns fördelar med att vara själv
Fast där får du väl ändra ditt synsätt bara, det är väl sjukt mycket bättre att komma hem ensam och kunna göra vad du vill, än att komma hem till en lägenhet med fel person i? Framför allt om du haft det så (om jag nu inte tolkar dig fel) så borde du ju kunna se fördelen.
haha lekt med va fel ordval för det får man såklart räkna med till viss del, men e alla otrogna som gör att man tappar hoppet.Så är det nog för de flesta, framför allt när det handlar om ragg på krogen/festivaler.
Precis som du säger i flrsta stycket är det mest min tilltro på folk och relationer som sabbas av att så många är otrogna.
Och vist förstår jag va du menar och håller bestämt med om att ett förhållande ska va som du beskriver, där båda har ett eget liv.
Jag har inget emot att vara ensam å göra saker på dagarna nu när jag e sjukskriven. Och kvällarna e jag med vänner så de e väll egentligen den här tiden mellan ja kommer hem och jag lyckas somna som jag har en blyklump i bröstet, kan inte förklara ordentligt men de e bara så jävla tomt.
De mest deppiga e att jag har grillfest på lördag av 20 pers som kommer är jag enda singeln
Nej nu har jag gnällt klart blir inte bättre av det.
God morgon, nu får jag slänga på mig kläderna och hinna med tåget efter några ord här på SH!
God morgon, nu får jag slänga på mig kläderna och hinna med tåget efter några ord här på SH!
God morgon! Här är det motsatsen , ligger på hotellet i kallingarna och kollar på According to Jim
Kommer inte hända mycket på arbetet idag känns det som
Det om något måste vara ett uttalande som kräver bildbevis
Du skrev fel!! Det heter: Pic or it didn't happen!!!!!!
Jag gillar dig, men jag gör som det passar mig.
Att du råkar göra fel i en annan tråd kan du ju inte straffa mig för här
Jag gör aldrig fel. Det är resten av världen som har fel.
Du var ju ett år för tidig
Rädd att någon annan ska hinna före?
Jag trodde det var Ricken som slängde folk i källaren... har Blöjan tagit efter?Ja eller så hamnar jag väl i källaren.
Slavjobb, gillar du inte att måla dig grön o krypa i gräset o panga?Jag är inte olycklig, bitterheten bara slår in lite sådär ibland cynisk är jag för det mesta, men inte heller det mår jag dåligt över. Tidigare erfarenheter har format mig till den jag är, och jag trivs rätt bra med mig själv. Även om jag för tillfället sliter och gör slavjobb för mindre än svältlön
De kommer inte sluta... så jag säger: how is it working for you? Försökte lätta upp tråden med en snorvalp men ingen verkade tycka den va kul förutom undertecknad... :-(Dr. Phil-tråden.
Ja, det är ju nästan så man saknar Rille...Då måste vi allt börja käftas lite mer, och kasta anklagelser omkring oss.
Lever han fortfarande?Jag trodde han var död o kremerad o spridd i nåt blodomlopp?Du har fel fotografer bara. Lennart Nilsson skulle nog göra ett utmärkt jobb.
Jag gör aldrig fel. Det är resten av världen som har fel.
Oh ja de kan jag, och fördelen med att inte behöva avbryta vad jag gör för att hålla nån i handen för att den inte klarar sig själv, eller förväntas ringa trots att de inte finns nått att prata om. Fan när du säger det så e de snarare e nån att flörta med jag behöver
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari