Prulle - jag verkar också vara en magnet för upptagna. Men jag har aldrig varit ute efter något seriöst under min tid som singel utan brydde mig inte så mycket. Så mig gjorde det inte så mycket. Det enda som påverkade mig var att jag inte kände att det var någon idé att ha tillit i en kärleksrelation med tanke på hur många det är som är otrogna.
Jag är i ett förhållande just nu (Och nej, jag letade aldrig nåt seriöst, jag åkte bara på en smäll
), med en väldigt fin kille och jag är upp över öronen kär (första gången i hela mitt liv) och jag känner fortfarande att jag hellre vill vara singel för det är så mycket enklare att vara själv.
Du behöver nog bara ändra din inställning, när du känner dig ensam - fråga dig själv, är du verkligen ensam? Eller är det bara sällskapet du saknar? Vad kan du göra istället för att komma hem och sitta hemma som gör att du känner dig ensam? Hitta någon aktivitet som du trivs med att göra ensam, det gör en gott tror jag. Jag har ju min hund och häst samt träning och det är det som får mitt liv att gå runt.
Jag mår dåligt ibland av att vara med min pojkvän för mycket har jag märkt, just av den anledningen att jag känner att jag "tappar bort" mig själv. Han är också medveten om min känsla och tycker att det är toppen att jag är iväg och gör mina saker på egen hand fast han är hos mig just för han tycker att det är ett bevis på att han inte hindrar mig och att jag inte åsidosätter mig själv för att vara med honom.
Värt att tänka på kanske? Att det faktiskt finns fördelar med att vara själv