Singeltråden

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Du verkar vara på ett bättre ställe än jag var idag. Jag körde runt Sommen och då kör man igenom någon skum håla längst uppe i norra delen. :crash

:fatta!

Det är en bra by! För olagligheter :D
Man vet jämt när harry haffa kommer innanför 50 skylten :rofl

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Fixade så det stämmer bättre :)

Låter himla onödigt att vara bitter tycker jag! Hade mer än gärna delat med mig av lite glädje om jag kunnat. :) Jag är arbetslös, har inget riktigt hem och spenderade nyss mina sista pengar på en festival, men fan vad jag älskar livet just nu!

Jag är antagligen ganska störd, men jag föredrar att se mig själv som lycklig. :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jo, men kvinnor har inga vassa klor, och bits oftast mycket försiktigare. Så de är inte så skrämmande.

Jaså därför jag kunde räkna hennes tänder genom att tita mig i spegeln dagen efter

Fan de där lät bättre än de va :(

Skit jag e i en depperiod, kan inte va själv mer än minuter innan jag känner mig ensammast i världen trots att ja gör massa kul med vänner

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jaså därför jag kunde räkna hennes tänder genom att tita mig i spegeln dagen efter

Skit jag e i en depperiod, kan inte va själv mer än minuter innan jag känner mig ensammast i världen trots att ja gör massa kul med vänner

Åh vad ledsen jag blir när jag läser sånt! Sådär ska ingen behöva ha det, stor kram! Är det nåt speciellt som hänt eller är det bara allmänt, "utan anledning"?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Åh vad ledsen jag blir när jag läser sånt! Sådär ska ingen behöva ha det, stor kram! Är det nåt speciellt som hänt eller är det bara allmänt, "utan anledning"?
Oh en stor kram e precis va ja behöver :)

Nja är ända singeln i gänget och de sprutar ungar överallt så blir konstant påmind :(

Sen har jag en osviklig känsla för att välja fel..

Och varför är jag en magnet för otrogna när jag e på festival eller krogen? Börjar bli väldigt tröttsamt.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Låter himla onödigt att vara bitter tycker jag! Hade mer än gärna delat med mig av lite glädje om jag kunnat. :) Jag är arbetslös, har inget riktigt hem och spenderade nyss mina sista pengar på en festival, men fan vad jag älskar livet just nu!

Jag är antagligen ganska störd, men jag föredrar att se mig själv som lycklig. :D

Jag är inte olycklig, bitterheten bara slår in lite sådär ibland :D cynisk är jag för det mesta, men inte heller det mår jag dåligt över. Tidigare erfarenheter har format mig till den jag är, och jag trivs rätt bra med mig själv. Även om jag för tillfället sliter och gör slavjobb för mindre än svältlön :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Kanske om man har gubbe, men det har jag inte :brynad

Han ska kanske hålla för att bli :brynad

Då är det lika bra att vara ensam lite mer. Det finns inget bättre sätt att lära sig gilla att umgås med sig själv.
:)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Oh en stor kram e precis va ja behöver :)

Nja är ända singeln i gänget och de sprutar ungar överallt så blir konstant påmind :(

Sen har jag en osviklig känsla för att välja fel..

Och varför är jag en magnet för otrogna när jag e på festival eller krogen? Börjar bli väldigt tröttsamt.

Det kan vara så att du borde sluta nöja dig med att bli vald och börja välja istället?
Man är aldrig ett offer för omständigheterna. Din situation är alltid ett resultat av aktiva val.

Förutsättningarna kan vara mer eller mindre bra, men man har alltid ett val.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag är inte olycklig, bitterheten bara slår in lite sådär ibland :D cynisk är jag för det mesta, men inte heller det mår jag dåligt över. Tidigare erfarenheter har format mig till den jag är, och jag trivs rätt bra med mig själv. Även om jag för tillfället sliter och gör slavjobb för mindre än svältlön :)

Om betydelsen för cynisk är att förakta den mänskliga naturen och vara likgiltig för medmänniskors olyckor och lidande är det ett ord jag har mycket svårt för att applicera på dig.

Det är kanske dags att du letar upp ett annat?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Nämen Anna, du låter ju verkligen som en självhjälpsbok idag! :)

Då och då får man som gammeltant dela med sig av sin oändliga vishet.
Allt annat vore snålt och gnidet.

:D

Har unge herrn några svårigheter är det bara att säg till. Idag är dagen. Imorgon är det försent. :fakta

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Det kan vara så att du borde sluta nöja dig med att bli vald och börja välja istället?
Man är aldrig ett offer för omständigheterna. Din situation är alltid ett resultat av aktiva val.

Förutsättningarna kan vara mer eller mindre bra, men man har alltid ett val.

Hej hej.
har aldrig skrivit här, bara läst. Är hm..semi-singel.. Väldigt komplicerat men det drar ihop sig till start eller slut nu så detta var precis vad jag behövde höra. Mycket kloka ord.
Kopierat till anteckningsboken.
Tack!

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping