PippiT
Professionell mobbare
Kvinnor är lömska & farliga!
Jag fixade lite.
Kvinnor är lömska & farliga!
Kvinnor är lömska & farliga djur!
Slowroller är lömsk & ett farligt djur!
Min katt bara glor på flugorna. Hunden skäller på dem...Min katt fångar och äter flugor. Min katt är en bra katt.
Kallade du just Blöjan för ett kryp? Nyp menar du väl?Min katt gör likadant med alla kryp, hon har även försökt med Blöjan men han var för seg att tugga.
Clowner är stingsliga typer...Jag fixade lite bättre.
Kallade du just Blöjan för ett kryp? Nyp menar du väl?
Höhö, bara om han inte ser. Han har nämligen två svärd så jag är lite rädd för honom.
Men det är väl bla du som gett honom svärd? Då kan du ju ta tillbaka o gömma dem?
Men det är väl bla du som gett honom svärd? Då kan du ju ta tillbaka o gömma dem?
äähh häng upp han bara , och ge'n vad han tål
Jag fixade lite.
Jo, men kvinnor har inga vassa klor, och bits oftast mycket försiktigare. Så de är inte så skrämmande.
Kvinnor kan väl visst ha vassa klor. Jag är konstig på så vis att jag tycker att långa naglar är extremt avtändande.
Har de ju, och vissa kan nog bita hårt också. Det är därför de så effektivt kan slita hjärtat ur kroppen på dig och äta upp det i ett nafs Så jodå, helt rimligt påståendeJo, men kvinnor har inga vassa klor, och bits oftast mycket försiktigare. Så de är inte så skrämmande.
Kvinnor kan väl visst ha vassa klor. Jag är konstig på så vis att jag tycker att långa naglar är extremt avtändande.
Har de ju, och vissa kan nog bita hårt också. Det är därför de så effektivt kan slita hjärtat ur kroppen på dig och äta upp det i ett nafs Så jodå, helt rimligt påstående
Oj hoppsan då! Bäst du fortsätter vara snäll då!Neeee av mig fick han en ljussabel, alltså i plast. Han har två riktiga...vassa o farliga saker.
Har de ju, och vissa kan nog bita hårt också. Det är därför de så effektivt kan slita hjärtat ur kroppen på dig och äta upp det i ett nafs Så jodå, helt rimligt påstående
Man får inte bita
Bara smaka lite
Man får inte bita
Bara smaka lite
Har landat i Örebro för natten!
Tog ett dubbelrum så dubbelsäng, dusch och badkar Här skall slappas!
Dock ensam , men gött endå!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari