Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Om betydelsen för cynisk är att förakta den mänskliga naturen och vara likgiltig för medmänniskors olyckor och lidande är det ett ord jag har mycket svårt för att applicera på dig.

Det är kanske dags att du letar upp ett annat?

Man ska inte hårddra allting, det kanske inte stämmer in till hundra procent om man följer den fastställda bokstavliga betydelsen av ordet I alla dess tolkningsbara former. Men jag är av åsikten att majoriteten av mänskligheten är antingen idioter eller rentav medvetet onda och jag förväntar mig att folk ska bete sig på ett sämre sätt än vad jag skulle vilja just för att slippa bli besviken när folk gång efter annan visar sig vara just så ruttna som jag förväntat mig :) det blir jag ofta kallad cynisk för, således har jag tagit ordet till mig. Kan lika gärna presentera mig som det istället för att senare bli stämplad som det.

Däremot är jag inte likgiltig till mina medmänniskors olycka, jag tycker bara att det finns gott om motmänniskor där ute :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Då och då får man som gammeltant dela med sig av sin oändliga vishet.
Allt annat vore snålt och gnidet.

:D

Har unge herrn några svårigheter är det bara att säg till. Idag är dagen. Imorgon är det försent. :fakta

Oj då, jag har så många svårigheter.
Men vi kan väll börja med vart jag skall hitta kneg över de närmaste 2 veckorna då? :va

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Somnade nästa när jag läste ikapp förutom när Anna skrev såklart. Hon har helt rätt i sina kloka ord. Man ska inte nöja sig bara för att man känner sig ensam. Man mår alla ggr bättre som ensam än när man är tillsammans med en elak idiot. Man har alltid vänner att vända sig till om man vågar öppna sig o berätta hur man känner.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Somnade nästa när jag läste ikapp förutom när Anna skrev såklart. Hon har helt rätt i sina kloka ord. Man ska inte nöja sig bara för att man känner sig ensam. Man mår alla ggr bättre som ensam än när man är tillsammans med en elak idiot. Man har alltid vänner att vända sig till om man vågar öppna sig o berätta hur man känner.
Nu tror jag de missförstods friskt, nöjer mig så kkart inte med vad som för att slippa va ensam, snarare tvärtom att jag e för snabb med att hugga banden när jag känner att det inte passar.

Har galrat friskt å har riktigt bra vänner, de e bara det att komma hem till en tom lägenhet e deppigt när alla runt än är lyckliga par.

Ja har haft oflytt med att träffa fel och känner att jag trampar vatten, jävligt frustrerande men egentligen har jag de otroligt mycket bättre än för ett år sen.:banana:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu tror jag de missförstods friskt, nöjer mig så kkart inte med vad som för att slippa va ensam, snarare tvärtom att jag e för snabb med att hugga banden när jag känner att det inte passar.

Har galrat friskt å har riktigt bra vänner, de e bara det att komma hem till en tom lägenhet e deppigt när alla runt än är lyckliga par.

Ja har haft oflytt med att träffa fel och känner att jag trampar vatten, jävligt frustrerande men egentligen har jag de otroligt mycket bättre än för ett år sen.:banana:

:tummenupp

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Det kan vara så att du borde sluta nöja dig med att bli vald och börja välja istället?
Man är aldrig ett offer för omständigheterna. Din situation är alltid ett resultat av aktiva val.

Förutsättningarna kan vara mer eller mindre bra, men man har alltid ett val.
Men de e ju så bekvämt att bara åka med och sen gnälla!;) nejdå jag gör val de har bara varit fel val. Ja vet hyfsat vilka val som har satt mig här och egentligen e de icke valen som sabbat precis som du skrev.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Fast där får du väl ändra ditt synsätt bara, det är väl sjukt mycket bättre att komma hem ensam och kunna göra vad du vill, än att komma hem till en lägenhet med fel person i? :) Framför allt om du haft det så (om jag nu inte tolkar dig fel) så borde du ju kunna se fördelen.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Man ska inte hårddra allting, det kanske inte stämmer in till hundra procent om man följer den fastställda bokstavliga betydelsen av ordet I alla dess tolkningsbara former. Men jag är av åsikten att majoriteten av mänskligheten är antingen idioter eller rentav medvetet onda och jag förväntar mig att folk ska bete sig på ett sämre sätt än vad jag skulle vilja just för att slippa bli besviken när folk gång efter annan visar sig vara just så ruttna som jag förväntat mig :) det blir jag ofta kallad cynisk för, således har jag tagit ordet till mig. Kan lika gärna presentera mig som det istället för att senare bli stämplad som det.

Däremot är jag inte likgiltig till mina medmänniskors olycka, jag tycker bara att det finns gott om motmänniskor där ute :D

Skeptisk och avvaktande räcker. Jag är ledsen att göra dig besviken, men du har långt kvar tills du kvalar in som cynisk. :fakta

Oj då, jag har så många svårigheter.
Men vi kan väll börja med vart jag skall hitta kneg över de närmaste 2 veckorna då? :va

Gå till restauranger i närområdet och fråga om det behövs hjälp. Garanterar att du får napp någonstans om du inte är helt oduglig :3freak

Men de e ju så bekvämt att bara åka med och sen gnälla!;) nejdå jag gör val de har bara varit fel val. Ja vet hyfsat vilka val som har satt mig här och egentligen e de icke valen som sabbat precis som du skrev.

Alla val är val så även ickevalen. Istället för att välja mellan det som råkar trilla ner framför en kan man välja att leta upp saker som intresserar en för att sedan välja mellan dessa istället. Mycket roligare :D

Jag är lite besviken att du raderat ditt svar :6surkart
:gråta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Skeptisk och avvaktande räcker. Jag är ledsen att göra dig besviken, men du har långt kvar tills du kvalar in som cynisk. :fakta

Ska du ta ifrån mig min identitet bara sådär??:gråta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ska du ta ifrån mig min identitet bara sådär??:gråta

Utan att blinka. Man ska inte bygga sitt liv på illusioner :hihi

Sluta lipa och var glad att jag just gjort dig till en bättre människa :fakta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Istället för att välja mellan det som råkar trilla ner framför en kan man välja att leta upp saker som intresserar en för att sedan välja mellan dessa istället. Mycket roligare :D

Inte om det som trillar ner framför en är det riktigt intressanta. :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Utan att blinka. Man ska inte bygga sitt liv på illusioner :hihi

Sluta lipa och var glad att jag just gjort dig till en bättre människa :fakta

Du kan va en illusion:tungan

Hah, lycka till med det!... :hihi

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Skeptisk avvaktande ledsen besviken cynisk oduglig roligare :va besviken:gråta

Jag är lite besviken att du raderat ditt svar :6surkart
:gråta

Här var det muntert värre. (Enda ändringen är huvudkliaren, som jag lagt till för det märkliga ordvalet i sammanhanget.) Allt i ett enda inlägg. :klappar

Jag såg hälsningen och får tillstå att jag är nästan generande obekymrad om den saken.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jo men jag gav 10 poäng för en snygg landning. :hihi :)

Grina är dialektalt och betyder både gråta, flina och grimasera. Sådeså.

Hm jag får kanske kolla lite med Blöjan vad gäller den sista finputsningen. Jag verkar skrapa vingarna var gång. Det imponerar tydligen inte :3freak

Ni kan inte prata. Du behöver inte lipa. Bara lär dig hur det ska var så kan du grina åt det sen :fakta

Tveksamt, tror du låtsas mest:hihi

Äreju'nte!:4skrika

Jag förstår att man gärna vill tro det. Jag är på så många sätt för bra för att vara sann :brynad
Gjort är gjort och du kan inget göra åt det. Jag kommer dissa dig var gång du använder orden jag och cynisk i samma mening. Det är helt enkelt bara fel. :arsele

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Här var det muntert värre. (Enda ändringen är huvudkliaren, som jag lagt till för det märkliga ordvalet i sammanhanget.) Allt i ett enda inlägg. :klappar

Jag såg hälsningen och får tillstå att jag är nästan generande obekymrad om den saken.

:) Visst är det bra jobbat? :Bugar

Din radar funkar helt enkelt när det gäller din alldeles egen figur.
Bara nästan obekymrad?

Jag vet inte hur det känns för dig, men det fungerar alldeles utmärkt för mig.

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping