Förlåt, men är han inte dum är det ju nästan elakt att kalla honom Knasen.
Alltså, är det så jävla svårt egentligen?
Köp boken och kör hårt!
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9186289047
Alltså, är det så jävla svårt egentligen?
Köp boken och kör hårt!
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9186289047
Sarkasm är mitt andra språk
Jaha. Det är väl lika bra jag undviker den typen då.
Den kan inte vara tjock...
Vad är det för folk ni umgås med egentligen?
Folk? Umgås? Nu pratar du konstigt.
Inte? Hur kan de veta att de inte vet något om de de aldrig träffat?
Jag tycker det är lite taskigt mot din nya hoj att du fortfarande saknar Firebladen.
Det påpekade jag för flera veckor sedan, men du vet hur det är med kvinnor, de lyssnar aldrig.
Har börjat dejta en tjej, eller kvinna kanske man ska säga. Det har pågått några veckor nu och allt är bra såhär långt.
Men jag har ett litet problem som jag inte riktigt vet hur jag ska lägga fram och på vilket sätt.
Jag och mitt ex har inte haft kontakt sedan vi separerade för fyra år sedan. Men, i mitten av Maj fick jag ett mess av henne och efter det har vi väldigt bra kontakt och kan även umgås som folk i allmänhet. Utan att vi känner några känslor för varandra. Både jag och mitt ex vill fortsätta ha kontakt med varandra.
Hur lägger man fram det på ett bra och snyggt sätt utan att den nya flickan blir vansinnig och slår halvt ihjäl en.
Kanske ska tillägga att mitt ex bor i Tumba och jag bor i Landskrona, bara 60 mil emellan.
Snälla Bullen, Hur ska jag göra?
Du talar bara om att ni är vänner? Slår hon halvt ihjäl dig för en sån sak är hon antagligen inget att satsa på ändå.
Du talar bara om att ni är vänner? Slår hon halvt ihjäl dig för en sån sak är hon antagligen inget att satsa på ändå.
Håller med, man behöver inte berätta att det är ens ex utan bara en vän.
Håller med, man behöver inte berätta att det är ens ex utan bara en vän.
Säger en tjej "vän" om någon så har hon någon gång varit intrasslad med vederbörande. Säg att det är ett ex, vad spelar det för roll?
Jag har alltid fått lära mig att man ska vara ärlig. Så ni tycker att man ska tänja sanningen lite?
Om det skulle komma fram efter ett tag att vi varit mer än vänner så kan det ju bli lite svårt att förklara varför man far med osanningar. Föräldrar har ju en tendens att inte förstå sitt eget och sina barns bästa...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|