Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Sitter och klurar på vilka kläder jag ska ta på mig imorgon kväll. Om jag ska satsa på rockabilly-hållet eller om jag ska ta på mig något tajt... Wheels n wings, ska vara på Cortinas innan vi går in till stan och fortsätter därinne. Inne i stan kan man ju ha nåt tajt men orka byta kläder... Kan tänka mig byta skor däremot :hihi

Det finns ju ett par damer i tråden. Förslag, snabbt, tack! :D

PS. Rockmusik kommer att spelas.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Sitter och klurar på vilka kläder jag ska ta på mig imorgon kväll. Om jag ska satsa på rockabilly-hållet eller om jag ska ta på mig något tajt... Wheels n wings, ska vara på Cortinas innan vi går in till stan och fortsätter därinne. Inne i stan kan man ju ha nåt tajt men orka byta kläder... Kan tänka mig byta skor däremot :hihi

Ta det du känner dig mest bekväm i. Klart det är snyggt att klä sig lite åt rockabillyhållet på en sån tillställning men det är ju under förutsättning att du bär upp det och det fortfarande ser ut som du så det inte blir någon maskeradkänsla över det... Funkar ju utmärkt med andra typer av kläder också, är ju inte direkt så man måste klä sig på ett visst sätt.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ta det du känner dig mest bekväm i. Klart det är snyggt att klä sig lite åt rockabillyhållet på en sån tillställning men det är ju under förutsättning att du bär upp det och det fortfarande ser ut som du så det inte blir någon maskeradkänsla över det... Funkar ju utmärkt med andra typer av kläder också, är ju inte direkt så man måste klä sig på ett visst sätt.

Maskerad :D Nej, det blir inte det, jag har riktigt snygga klänningar. Problemet är bara att jag är en-två storlekar mindre än dem :rolleyes: Men hittade en kjol som är A-formad och är svart med vita små hjärtan, hög i midjan. Kanske lite kort men det gör inget, jag har ju snygga ben så jag bär upp den bra. Behöver i sådana fall bara köpa linne/topp till, enfärgad då. Sen gör jag bara en enkel tupering och har håret uppsatt. Enkelt och snyggt. Platta skor och sen högklackat inne i stan.

Jag har ingenting somrigt som är rent och jag har inte hunnit tvätta, fick rycka in och jobba hela dagen istället för halva dagen igår så jag missade min tvättid. Det är så illa att jag får köpa underkläder imorgon innan jag åker hem till Lammet :näsblod. Lilla svarta är ju ett säkert kort men förbannat tråkig vid den här tillställning kan jag tycka.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Ja.. jag vet ju då en utstyrsel som funkar vid alla festliga tillfällen... :rolleyes:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Maskerad :D Nej, det blir inte det, jag har riktigt snygga klänningar. Problemet är bara att jag är en-två storlekar mindre än dem :rolleyes: Men hittade en kjol som är A-formad och är svart med vita små hjärtan, hög i midjan. Kanske lite kort men det gör inget, jag har ju snygga ben så jag bär upp den bra. Behöver i sådana fall bara köpa linne/topp till, enfärgad då. Sen gör jag bara en enkel tupering och har håret uppsatt. Enkelt och snyggt. Platta skor och sen högklackat inne i stan.

Jag har ingenting somrigt som är rent och jag har inte hunnit tvätta, fick rycka in och jobba hela dagen istället för halva dagen igår så jag missade min tvättid. Det är så illa att jag får köpa underkläder imorgon innan jag åker hem till Lammet :näsblod. Lilla svarta är ju ett säkert kort men förbannat tråkig vid den här tillställning kan jag tycka.

Nu syftade väl inte jag på snygghet med om man bär upp det bra eller det blir maskerad, det kan vara hur snyggt som helst men blir det en helt annan stil än vad man normalt går i så kan det ju bli lite maskerad av det hela, för de som känner dig åtminstone. Men det är ju upp till dig. ;) Personligen hade jag inte brytt mig på det sättet utan bara tagit nåt jag gillade och är bekväm i, men å andra sidan är det ytterst sällan jag klär upp mig nåt större, så jag är väl kanske fel person att fråga också.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nu behöver vi bara nån stackare som kör till cruisingen imorrn.
Blir jänkipickis och PA-system, i brist på kannibaltunna. Känner inte för att hålla mig nykter bara. :p

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Den enda som finns i landet är tyvärr uppbunden av annat anställningsavtal. :clown

Lite snål är du allt. Tänk att få vara här hos mig....i min källare....alla dagar i veckan.
Du skulle trivas så bra. Lovar :)

Jäkla clownfixering här hela tiden tycker jag...

Det är det bästa sätt pojkarna kan komma på för att få din uppmärksamhet :hihi

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...