Jo, det kan bli lte väl varmt ibland och jag är inte så sugen på att köra i shorts och T-shirt.
Äh, man får väl leva lite farligt ibland.
Jo, det kan bli lte väl varmt ibland och jag är inte så sugen på att köra i shorts och T-shirt.
Äh, man får väl leva lite farligt ibland.
Fint väder? Första dagen på länge som det inte är i princip konstant sol och tokvarmt. Blåser som fan gör det också.
Indeed. Blåser för mycket för att göra nått vettigt ute idag.
Sitter och klurar på vilka kläder jag ska ta på mig imorgon kväll. Om jag ska satsa på rockabilly-hållet eller om jag ska ta på mig något tajt... Wheels n wings, ska vara på Cortinas innan vi går in till stan och fortsätter därinne. Inne i stan kan man ju ha nåt tajt men orka byta kläder... Kan tänka mig byta skor däremot
Det finns ju ett par damer i tråden. Förslag, snabbt, tack!
PS. Rockmusik kommer att spelas.
Ta det du känner dig mest bekväm i. Klart det är snyggt att klä sig lite åt rockabillyhållet på en sån tillställning men det är ju under förutsättning att du bär upp det och det fortfarande ser ut som du så det inte blir någon maskeradkänsla över det... Funkar ju utmärkt med andra typer av kläder också, är ju inte direkt så man måste klä sig på ett visst sätt.
Sitter och klurar på vilka kläder jag ska ta på mig imorgon kväll. Om jag ska satsa på rockabilly-hållet eller om jag ska ta på mig något tajt... Wheels n wings, ska vara på Cortinas innan vi går in till stan och fortsätter därinne. Inne i stan kan man ju ha nåt tajt men orka byta kläder... Kan tänka mig byta skor däremot
Det finns ju ett par damer i tråden. Förslag, snabbt, tack!
PS. Rockmusik kommer att spelas.
Maskerad Nej, det blir inte det, jag har riktigt snygga klänningar. Problemet är bara att jag är en-två storlekar mindre än dem Men hittade en kjol som är A-formad och är svart med vita små hjärtan, hög i midjan. Kanske lite kort men det gör inget, jag har ju snygga ben så jag bär upp den bra. Behöver i sådana fall bara köpa linne/topp till, enfärgad då. Sen gör jag bara en enkel tupering och har håret uppsatt. Enkelt och snyggt. Platta skor och sen högklackat inne i stan.
Jag har ingenting somrigt som är rent och jag har inte hunnit tvätta, fick rycka in och jobba hela dagen istället för halva dagen igår så jag missade min tvättid. Det är så illa att jag får köpa underkläder imorgon innan jag åker hem till Lammet . Lilla svarta är ju ett säkert kort men förbannat tråkig vid den här tillställning kan jag tycka.
Ja.. jag vet ju då en utstyrsel som funkar vid alla festliga tillfällen...
NEJ det gör den inte alls!
NEJ det gör den inte alls!
Problem solved. Tack för allt stöd här, speciellt till Jävla Peter.
Rockoffen drar väl igång idag?
Den enda som finns i landet är tyvärr uppbunden av annat anställningsavtal.
Jäkla clownfixering här hela tiden tycker jag...
Tänk att få vara här hos mig....i min källare....alla dagar i veckan.
Du skulle trivas så bra. Lovar
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |