Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld

Jag tänkte faktiskt skriva att jag inte syftade på Slöis i mitt förra inlägg för att undvika missförstånd, så nej det var inte honom jag menade. Jag menade någon som har en hang-up på att publicera clownbilder och att referera till The Word, men det senare verkar ha minskat lite sista tiden. :D (Jag vill ju inte peka ut någon genom att säga hans namn :))

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Har det hänt något som vi andra i tråden inte har fått reda på när det gäller ditt privatliv? :D

Nej. Eller jo, jag brukar nog undvika att berätta allt om mitt privatliv här, men inget som du tänker på. ;) Jag brukar faktiskt inte känna ett behov av att ligga med alla jag tycker är roliga att prata med. Bara några. :crash

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Nej. Eller jo, jag brukar nog undvika att berätta allt om mitt privatliv här, men inget som du tänker på. ;) Jag brukar faktiskt inte känna ett behov av att ligga med alla jag tycker är roliga att prata med. Bara några. :crash

Sorry, jag missuppfattade ;) smileyn. :)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag tänkte faktiskt skriva att jag inte syftade på Slöis i mitt förra inlägg för att undvika missförstånd, så nej det var inte honom jag menade. Jag menade någon som har en hang-up på att publicera clownbilder och att referera till The Word, men det senare verkar ha minskat lite sista tiden. :D (Jag vill ju inte peka ut Peter genom att säga hans namn :))

Fixat. Vassego. :tummenupp

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Jaha och vad fan händer här då? Något nytt under solen? :D Är åter singel igen sen någon vecka tillbaka och känner mig som människa igen :D whaaatupppp?!?!? :D

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO