Slowroller
Skrämmer små barn
Inte jag!
Det är ju Plåtis som håller på
Jaha ja. Då har jag massuppfittat. Foggyn är iaf välsniglad.
Inte jag!
Det är ju Plåtis som håller på
Jaha ja. Då har jag massuppfittat. Foggyn är iaf välsniglad.
Shieeet!
Nu måste jag få tag i ett kex snart alltså! Tävlar med polaren om vem som kan fixa kex först! Och inte fasiken kan jag förlora?
Hur fasiken skall jag hitta ett kex? Ska jag ragga i butiken eller var fasiken träffar man ett kex när man jobbar hela dagarna?
Det finns bara en Foggy som min Foggy o min Foggy är bara min och märkt därefter
Om vi visste det skulle vi ju inte hänga i singeltråden fattar du väl.
Du måste använda nya hjälmen mer ^_^ den är säkrare, du måste skydda den lilla hjärnan!
Haha, poäng - Johan!
Btw, cyl 1-2 skitfina cyl 3-4 svartare än grillkol! Har även gått åt olja, jag befarar det värsta..
Låter inte bra, låter som om det läcker in olja i cyl 3-4. Kanske förklarar lukten.
Ska jag ha den hela tiden
Just nu är ju inte min Foggy hos mig där han hör hemma
Jag lovar att jag ska använda hjälmen när han kommit hem
Det går över ju längre tid som spenderas i spenaten. Får mig osökt att tänka på en historia om en kvinna som blev strandsatt på en öde ö med två män.
Det fanns inte så mkt att slå ihjäl tiden med och då blir det som det blir. Efter ett par månader sa hon "nu är jag utled på det här snusket, nu tar jag livet av mig" och gjorde det. Efter ytterligare en månad sa en av männen "nu är jag utled på det här snusket, nu gräver vi ner henne". Ytterligare tid förflöt och en av männen sa "nu är jag trött på det här snusket, nu gräver vi upp henne"
Shieeet!
Nu måste jag få tag i ett kex snart alltså! Tävlar med polaren om vem som kan fixa kex först! Och inte fasiken kan jag förlora?
Hur fasiken skall jag hitta ett kex? Ska jag ragga i butiken eller var fasiken träffar man ett kex när man jobbar hela dagarna?
Med tanke på hur klumpig du är så ja.. HELA tiden vore ju rekommenderat! .. Stället o handskarna också..
Nä, du kör ju bara sönder grejorna.. Jag blev lite orolig på vägen hem när något studsade till på baksidan av vaden när jag körde.
Tänkte att jag skulle nog inte förlöjligat det klena italienska stålet för där kanske ett av mina kuggar rök.
Men det var bara en skruv från nummerplåten som vibrerat loss ^_^
Italienska skruv?
Sådärja, då va man inlurad i de lappländska skogarna. Trodde inte man skulle ha täckning på mobilen häruppe men se på fan. Om jag inte återger rapport inom ett par dagar så har jag blivit bortförd och gömd i nån jordkällare nånstans. Överlever jag detta är det nästan värt att ta en sväng till kyrkan o skänka en slant i kollekten. Nej förresten, inte kyrkan...ger hellre en slant till tiggarna utanför ICA. Over and out, pray for me.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Du menar att det finns någon som är bättre än din??Bara du loggar in och skriver i Associationstråden. Annars kommer jag att
Hoppas myggen inte tar livet av dig
Hittar du en bra jordkällare kan du väl skicka vägbeskrivning
Du menar att det finns någon som är bättre än din??
Tundran bevarar bättre +att här är större ytor utan folk som ställer till det.
Jag kan ge A_NN_A en vägbeskrivning till en källare
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |