Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Bara du loggar in och skriver i Associationstråden. Annars kommer jag att :gråta
Hoppas myggen inte tar livet av dig :brynad

Hittar du en bra jordkällare kan du väl skicka vägbeskrivning :hihi

Jag och Blöjan hittade en bra till oss förut. Han pekade o sa, det där är nåt för dig o A_NN_A. :D
Oklart dock om han menade att vi skulle använda den eller om han skulle låsa in oss i den. :skrämd

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ja, en Ducati gör sig onekligen bäst inlåst nånstans där det är ordentligt ljudisolerat!

:såjaponken
Inte var ledsen nu för att din blåa skönhet liksom inte når hela vägen fram.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Fan idag är man ett år närmare 30gränsen :huvet Glad att se mycket äldre människor här i tråden....va lite därför jag gick in här för att trösta lite haha :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Fan idag är man ett år närmare 30gränsen :huvet Glad att se mycket äldre människor här i tråden....va lite därför jag gick in här för att trösta lite haha :D

Jag kan trösta dig med att det går så fort utför såhär på ålderns höst så att det inte ens är någon idé att ha någon kris över det.. Bara att inse att man står med ena foten i graven och göra det bästa av situationen helt enkelt!

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Jag kan trösta dig med att det går så fort utför såhär på ålderns höst så att det inte ens är någon idé att ha någon kris över det.. Bara att inse att man står med ena foten i graven och göra det bästa av situationen helt enkelt!

Tack...det va tröstande... :huvet Just nu vill jag bara gå ut och ta en öl med någon varsomhelst! Men ingne är ju på eftersom alla jobbar, verkar som att ingen har semester denna vecka typ :p Iofs bara frågat 3 :p -forever alone :D-

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO