Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Äsch, med naturlig begåvning kommer man långt, bara nötter pluggar till Tentorna, sånt kan man ju liksom redan!

Min naturliga begåvning verkar inte klara sig i två delkurser bara :3freak Eller så är jag lat där.

Precis. :D
Det är du som är gnällig helt enkelt. Jobbar ju bara lite då och då på sommaren också och har haft det hur glassigt som helst med parasoller och prylar :tungan

Idag ska jag stå ute i vad som ser ut som regn så det blir en rolig dag idag :D Bara det blir fint väder till helgen är jag nöjd :tummenupp

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Regn ljuva regn :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det regnar verkligen överallt utom här. Vägrar komma hit det där blöta verkar det som.

Det är härligt :) Det kommer nog till dig också ska du se. Det är mycket att vattna :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det är härligt :) Det kommer nog till dig också ska du se. Det är mycket att vattna :D

Det gjorde det. :D Trevligt för hästarna, kan de kanske få mat igen snart.

Min semester blir för övrigt kanske inte så lång som jag hade tänkt. Jag har fått ett jobberbjudande. Jäkla folk liksom, så fort jag skaffat mig lite roliga planer så kommer det nån och förstör genom att erbjuda mig ett jobb. :crash

Jempa83

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2012
Hoj
2010 Honda hornet CB600F
Det va ett himla prat om den där semestern, vem e hen? Ingen jag sett av iaf. Hen verkar väldigt upptagen med alla andra, men verkar väldigt trevlig? :va

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,

Min semester blir för övrigt kanske inte så lång som jag hade tänkt. Jag har fått ett jobberbjudande. Jäkla folk liksom, så fort jag skaffat mig lite roliga planer så kommer det nån och förstör genom att erbjuda mig ett jobb. :crash

Sikna typer...

Du borde hitta på nått sätt och straffa dem..:smasha

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Vad handlar det om för ett?

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...