Singeltråden

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Bara jag som sett fram emot att semestern ska ta slut så att man kan få hoppa tillbaka in i sin andra verklighet, den man hör hemma i?:va Idag blir det tillbaka till Boden :)banana), tillbaka till det militära :)yoparty), tillbaka till min kära AK5 :)kär) och tyvärr tillbaka till alla mygg:gnissla Återvänder även till ett eventuellt hojinköp, säljaren möter mig för visning direkt när jag landar i Luleå ikväll så förhoppningsvis blir det en snabb koll, affär och sen hemfärd till regementet! :)

Helrätt! Vad för hoj?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Denna semester har varit semester :D
Nöjd och belåten. Jag börjar jobba. Regnet kommer. Världen är i balans :tummenupp

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Denna semester har varit semester :D
Nöjd och belåten. Jag börjar jobba. Regnet kommer. Världen är i balans :tummenupp

Naj!!! 2 veckor kvar och skulle åkt hoj i dag :mad:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
jag måste hitta ett regnställ.. mina kevlar-jeans suger åt sig fukt snabbare än en alkis suger i sig en öl..

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det jag har till hästens täcken påverkar inte ytan så. Jag har massor av flaskor... :tungan

Exakt, saker blir väl inte hårda av impregnering?

Och på tal om alkisar är jag en fruktansvärt bra sommaralkis. Lyckades faktiskt överleva hela gårdagen utan öl (kvällen innan länsade vi grannens ölförråd :crash) men en dag räcker så nu ska vi snart ställa allt tillrätta igen! Vissa av oss är ju smarta nog att ta semester hela sommaren. :hihi

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Exakt, saker blir väl inte hårda av impregnering?

Och på tal om alkisar är jag en fruktansvärt bra sommaralkis. Lyckades faktiskt överleva hela gårdagen utan öl (kvällen innan länsade vi grannens ölförråd :crash) men en dag räcker så nu ska vi snart ställa allt tillrätta igen! Vissa av oss är ju smarta nog att ta semester hela sommaren. :hihi

Han kanske vill stärka byxorna :brynad

Är semester samma sak som att göra sig arbetsbefriad vid rätt tillfälle? :D

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection