Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag vet inte om det är tanken att det ska ske i den här tråden, hur skulle det praktiskt gå till? Då skulle ju någon behöva sätta upp en livecamera och länka eller något sådant. Någon skulle ju kunna uppdatera i tråden medan de håller på om de gör som tjejen i den här FL-tråden. :)

http://www.familjeliv.se/Forum-9-191/m70571591.html

Herregud. Det där är en av många mycket bra anledningar till att man inte hänger på Familjeliv. Ordet "myspinne" är en annan. :zpy Vad är det för fel på folk?!

Edit: Postade inlägget 13:37, får jag pris för det? :D

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
PbUg0z8.jpg

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Herregud. Det där är en av många mycket bra anledningar till att man inte hänger på Familjeliv. Ordet "myspinne" är en annan. :zpy Vad är det för fel på folk?!

Har du väntat hela dagen? Du vinner prulles bröststorlek. Kan med fördel bytas ut mot en glassbåt!

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj

Ibland är det kul att läsa vissa delar av FL, det är som en trafikolycka, man kan inte titta bort fast man vill det. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag sitter och lurpassar här emellanåt.

Intressant prat om båt, myspinne och bröstförlust.

Själv har jag ingetdera så jag är nöjd :D Hade en sjukt rolig kväll med tjejerna, var en repris på förra sommaren då jag festade vilt :glömdet
Nu är de ute på Tylösand och glassar o badar, jag valde att åka och mocka i hagen så jag slapp göra det sen. Kunde iofs åkt dit efteråt men orkade inte. Har också en dragen gris i ugnen som är klar snart. Ska också grilla. Sjukt skönt med en ledig dag som denna :kär

Livet är fint, jag är inte singel men jag tycker ändå att jag har det ganska drägligt som icke-singel. Aldrig förr har jag känt att jag kunnat vara ute och festat med gott samvete som jag gör idag. Det gör mig extra glad :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ska du säga Falafelkrigare!! :6surkart

Tyst på dig ditt lilla stjärtkadaver. :banana

Näe, man brukar använda två, har jag förstått. :p

Det var mer än två....salamiprånglare. :höttanäve

Jag vet inte om det är tanken att det ska ske i den här tråden, hur skulle det praktiskt gå till? Då skulle ju någon behöva sätta upp en livecamera och länka eller något sådant. Någon skulle ju kunna uppdatera i tråden medan de håller på om de gör som tjejen i den här FL-tråden. :)

http://www.familjeliv.se/Forum-9-191/m70571591.html

ROFL :rofl

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

vad i helvette är en sådan?

edit:
20081013331914.jpg
?

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nej, tyvärr är det den äkta varan... Skulle någon nånsin fråga mig om jag är sugen på myspinne skulle jag antagligen tappa sexlusten för flera veckor framåt. :zpy

Myspinne är ju ändå lite gulligt... Är det bättre att erbjuda åderpåle? :D :zpy

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Nej, tyvärr är det den äkta varan... Skulle någon nånsin fråga mig om jag är sugen på myspinne skulle jag antagligen tappa sexlusten för flera veckor framåt. :zpy

Jag hade tänkt att använda det som min nya raggningsreplik, men då kanske jag ska tänka om?:va :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Myspinne är ju ändå lite gulligt... Är det bättre att erbjuda åderpåle? :D :zpy

Fast det känns ju som förbannat fel kroppsdel att sätta ett "gulligt" smeknamn på...

Jag hade tänkt att använda det som min nya raggningsreplik, men då kanske jag ska tänka om?:va :)

Det beror på. Har du planer på att ragga på folk som hänger på familjeliv är det antagligen ett väldigt smart drag.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Det beror på. Har du planer på att ragga på folk som hänger på familjeliv är det antagligen ett väldigt smart drag.

Det kanske man skulle pröva, de som hänger där är ju inte som normala människor så de kanske är lättare att ragga på. Fast jag som inte vill ha barn är nog inte så populär där misstänker jag. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fast det känns ju som förbannat fel kroppsdel att sätta ett "gulligt" smeknamn på...

Hellre ett gulligt smeknamn än ett rent ut sagt äckligt känner jag... :D Å andra sidan, så länge tjejen ägnar den tillbörlig uppmärksamhet så skiter jag högaktligen i vad hon kallar den om jag ska vara ärlig, men det kanske bara är jag... :D

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka