Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Hellre ett gulligt smeknamn än ett rent ut sagt äckligt känner jag... :D Å andra sidan, så länge tjejen ägnar den tillbörlig uppmärksamhet så skiter jag högaktligen i vad hon kallar den om jag ska vara ärlig, men det kanske bara är jag... :D

"Ta fram lill-busken så får jag snutta på' na!" :banana

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nej, tyvärr är det den äkta varan... Skulle någon nånsin fråga mig om jag är sugen på myspinne skulle jag antagligen tappa sexlusten för flera veckor framåt. :zpy
Ajsi, hade inte liknad den till en pinne själv.
Låter ju som nån förbaskad kvist. :crash

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Haha va heter de på en kille då? Tror nog du har större mått runt brötkorgen än mig, med brösten ;)

Haha jag var kanske inte jääätteseriös, men man vet aldrig. Är man så liten att man kan luta sig mot en trottoarkant bör man väl inte ha alltför stort bröstomfång. :tungan

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Haha jag var kanske inte jääätteseriös, men man vet aldrig. Är man så liten att man kan luta sig mot en trottoarkant bör man väl inte ha alltför stort bröstomfång. :tungan

Brukar du oxå sitta och dingla med benen över trottoarkanterna innan du tar språnget o hoppar ner? :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bara jag som sett fram emot att semestern ska ta slut så att man kan få hoppa tillbaka in i sin andra verklighet, den man hör hemma i?:va Idag blir det tillbaka till Boden :)banana), tillbaka till det militära :)yoparty), tillbaka till min kära AK5 :)kär) och tyvärr tillbaka till alla mygg:gnissla Återvänder även till ett eventuellt hojinköp, säljaren möter mig för visning direkt när jag landar i Luleå ikväll så förhoppningsvis blir det en snabb koll, affär och sen hemfärd till regementet! :)

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin