Det är ju sent. Bäst jag går och kramar kudden.
Nu har jag varit snäll och underhållit barn (och vuxna) som kompensation för skrämmandet igår. Dvs skämt ut mig totalt, men det var rätt kul och blev lyckat framförallt, så det får väl vara värt det.
Nu har jag varit snäll och underhållit barn (och vuxna) som kompensation för skrämmandet igår. Dvs skämt ut mig totalt, men det var rätt kul och blev lyckat framförallt, så det får väl vara värt det.
Hur gjorde du det?
Hur gjorde du det?
Vi hade middag i stallet med nästan 50 pers (och ridlägerbarnen, som jag skrämde igår) och då hade vi lite underhållning i form av sketcher där jag bl.a spelade en totalt inkompetent ryttare som klättrade upp på hästen med stege och satte mig bakofram och tillslut "red" ett dressyrprogram utan häst för att "instruktören" tyckte jag var så dålig.
Udda är det bästa
Hästfolk är udda..
Klart vi är! Lite som hojfolk...
Hur fort springer du 2 km? Sänk farten lite.
Hur går det med Tysklandsplanerna? Blir du kvar i Sverige istället?
Beror lite på vad som händer. Kan ju inte planera alltför långt framåt. Nä men har tänkt mig till Singapore en sväng först i alla fall, vet inte hur länge, men om det blir Berlin så blir det först fram i vår i så fall. Men det beror väl på hur bra folket här är på att övertala mig att stanna.
Är Singapore bara semester eller ska du göra något annat där?
Såhär förbereder man sig när man ska ska vara reseledare från Tingsryd till Listerby.
Sugen på en guidning YipYip?
View attachment 389551
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin