Fast jag är faktiskt glad att lilla mamma vågar låna ut sin pärla
Dr800an då? eller får du inte låna den längre sen du körde sönder den?
Det kan inte vara helt blått.. Det MÅSTE vara iaf ett moln?
View attachment 389553
Det kan inte vara helt blått.. Det MÅSTE vara iaf ett moln?
View attachment 389553
Jag älskar att man får ett tack varje gång man gillar nåt på den här sidan. Och tt himlen är blå. Vi har haft vattenballongskrig och jag är lite full. Nu ska jag strax ut och rida. Fint liv.
Jag älskar att man får ett tack varje gång man gillar nåt på den här sidan. Och tt himlen är blå. Vi har haft vattenballongskrig och jag är lite full. Nu ska jag strax ut och rida. Fint liv.
Vad är det för promillegräns för att köra häst?
Vad är det för promillegräns för att köra häst?
Har du trimmat hästen mycke?
Herrejävlar vilken start på dagen. Nu är jag död.
Väntar på att mamsen o syrran ska dyka upp, de borde vara här snart. Blir Gekås, sol och bad och övningskörning i helgen. Hoppas på att vädret håller imorgon, ser lite halvljust ut nämligen.
Sitter och spånar på en sistaminutsresa, så sjukt sugen på att sticka utomlands. Förslag någon? Blir i September så det får gärna vara någonstans där det är varmt.
Jag måste köra till hästen, så jag fick vackert göra tvärtom - pålle först, vin sen.
Men jag har både ridit, ryktat och fyllt vatten ackompanjerad av riktigt hög Cascadamusik! Trevligt med musik under tiden man gör sysslorna, men valet av musik kunde ju kanske varit bättre..
Jag är ju smart nog att bosätta mig på gården med alla hästar så det är inga problem att dricka några öl innan man ger sig ut på ridtur! Bra musik har vi också.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|