Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Dr800an då? eller får du inte låna den längre sen du körde sönder den? ;)

Den blev hel inatt :yoparty Nästa gång är det den som gäller.

Jag hade hellre kört Foggy dock :(

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag älskar att man får ett tack varje gång man gillar nåt på den här sidan. Och tt himlen är blå. Vi har haft vattenballongskrig och jag är lite full. Nu ska jag strax ut och rida. Fint liv. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Herrejävlar vilken start på dagen. Nu är jag död. :död

Väntar på att mamsen o syrran ska dyka upp, de borde vara här snart. Blir Gekås, sol och bad och övningskörning i helgen. Hoppas på att vädret håller imorgon, ser lite halvljust ut nämligen. :(

Sitter och spånar på en sistaminutsresa, så sjukt sugen på att sticka utomlands. Förslag någon? Blir i September så det får gärna vara någonstans där det är varmt.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag älskar att man får ett tack varje gång man gillar nåt på den här sidan. Och tt himlen är blå. Vi har haft vattenballongskrig och jag är lite full. Nu ska jag strax ut och rida. Fint liv. :D

Vissa har det bra, själv har jag spenderat min semesterdag med att arbeta, i solen en av årets varaste dagar. :brinnerup

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld

Vad är det för promillegräns för att köra häst? :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Jag måste köra till hästen, så jag fick vackert göra tvärtom - pålle först, vin sen.

Men jag har både ridit, ryktat och fyllt vatten ackompanjerad av riktigt hög Cascadamusik! Trevligt med musik under tiden man gör sysslorna, men valet av musik kunde ju kanske varit bättre.. ;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Herrejävlar vilken start på dagen. Nu är jag död. :död

Väntar på att mamsen o syrran ska dyka upp, de borde vara här snart. Blir Gekås, sol och bad och övningskörning i helgen. Hoppas på att vädret håller imorgon, ser lite halvljust ut nämligen. :(

Sitter och spånar på en sistaminutsresa, så sjukt sugen på att sticka utomlands. Förslag någon? Blir i September så det får gärna vara någonstans där det är varmt.

Det beror på vad du vill göra? Azorerna är för jävla fint! Har för mig det ska vara okej klimat där i september med.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag måste köra till hästen, så jag fick vackert göra tvärtom - pålle först, vin sen.

Men jag har både ridit, ryktat och fyllt vatten ackompanjerad av riktigt hög Cascadamusik! Trevligt med musik under tiden man gör sysslorna, men valet av musik kunde ju kanske varit bättre.. ;)

Jag är ju smart nog att bosätta mig på gården med alla hästar så det är inga problem att dricka några öl innan man ger sig ut på ridtur! :D Bra musik har vi också. ;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag är ju smart nog att bosätta mig på gården med alla hästar så det är inga problem att dricka några öl innan man ger sig ut på ridtur! :D Bra musik har vi också. ;)

Det är trevligt! Men jag vill inte ha häst hemma, så då får det bli så här.. ;)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka