- Jerker -
Gudomlig sporthojare
Äh, jag har en lösning på det där.
De kan ju jaga rätt på nån icke lowlife för egen maskin, istf att vänta att bli jagad.
De brukar hänga på Riche och vänta på någon med kostym.
Äh, jag har en lösning på det där.
De kan ju jaga rätt på nån icke lowlife för egen maskin, istf att vänta att bli jagad.
Du har alltså en annan erfarenhet av barn än jag.Haha ja, det behövs iaf mindre råstyrka för det sista alternativet.
Du har alltså en annan erfarenhet av barn än jag.
Nu vet inte jag vad Riche är för ställe, men det låter onekligen som de får skylla sig själva.De brukar hänga på Riche och vänta på någon med kostym.
Antagligen bara en annan erfarenhet av torvbalar än vad du har!
Nu vet inte jag vad Riche är för ställe, men det låter onekligen som de får skylla sig själva.
Tycker rent allmänt att man har kostym på sig för sällan..
Ahaaa. Det är så det ligger till.
http://www.youtube.com/watch?v=cycjYZxi2RwPingu!
Du har ju lördag idag, på me kostymen vettja!Tycker rent allmänt att man har kostym på sig för sällan..
Du har ju lördag idag, på me kostymen vettja!
Tycker rent allmänt att man har kostym på sig för sällan..
Skjorta och/eller kavaj har jag dock nästan alltid när jag ska göra nånting annat än att sitta på kontoret.
Code:
Jag tycker att rent allmänt så är det för många som använder kostym som ett verktyg för att se viktigare ut än vad de egentligen är. Så det har jag nästan bara på nyår.
Skjorta och/eller kavaj har jag dock nästan alltid när jag ska göra nånting annat än att sitta på kontoret.
Som sagt skjorta med kavaj är ju bra mer uppklätt än vad många är ändå oavsett om du har regelmässiga byxor eller jeans på dig.
Om mer hade kostym på sig oftare så hade de som använt kostym som ett verktyg inte haft lika mycket tyngd bakom sin påstådda viktighet. Så mer kostymer till folket
Om fler hade låtit bli att klä upp sig i tid och otid för att känna sig viktiga hade det inte heller gått att använda kostym som ett verktyg för viktighet.
Få saker imponerar så mycket som någon som är och gör något viktigt utan att marknadsföra sig med ett prydligt yttre.
Oftast är det ju så att de som gör något viktigt är ju sällan uppklädda (vi räknar inte in uniform i uppklädd).
Och jo, mer Kostymer till folket så alla kan känna sig lite extra snygga
Om fler hade låtit bli att klä upp sig i tid och otid för att känna sig viktiga hade det inte heller gått att använda kostym som ett verktyg för viktighet.
Folk kan väl få klä sig som de vill, de som försöker känna sig viktiga lär göra det ändå, med eller utan kostym. Det är ju inte kläderna som gör det.
Tss, jag har inte äns fått på mig kläder än ^_^ Det är ju lördag
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |