Annars kan du ju köra en Hugh Hefner o ha en stiliga morgonrock med snusnäsduk i fickan...
Idag är det Orgasmens dag, det ni!
Ställer du upp som armgodis då när paparazzin dyker upp?
Idag är det Orgasmens dag, det ni!
Ridutrustning är skojsigare, lite höga stövlar, piska o... öh... jo...Jag tycker att alla borde klä sig i riddarrustning för att imponera. Och imponera som mest på badplatser.
Organens dag!?!?Idag är det Orgasmens dag, det ni!
Jag tycker att alla borde klä sig i riddarrustning för att imponera. Och imponera som mest på badplatser.
Ridutrustning är skojsigare, lite höga läderstövlar, piska o... öh... jo...
Då måste det fan ha gnuggats ordentligt med autosolen innan! Annars blir jag inte imponerad.
Fixade lite.
Fixade lite.
Har faktiskt lite grejer i garaget sen gammalt... longer-pisk mm. Men mina ridstövlar a la Graninge skulle nog stå sig lite udda mot en kort-kort kjol eller nåt åt det hållet...
Fyfan.. låg och tog en behaglig powernap... blir väckt av det här aset som spelar sin melodi i 300db...
View attachment 389826
Man blir glad?
Jag tycker att alla borde klä sig i riddarrustning för att imponera. Och imponera som mest på badplatser.
Är det inte tillräckligt illa med den statistiken för i år?
Eller kapöt!
Fast det måste vara svårt att vara tjej och riktigt snygg. De drar bara till sig erfarna kvinnojägare utan skrupler. Andra finner dem för utmanande. De får ligga första gången med med ngt lowlife i något som bara är första steget i en nedåtgående spiral.
ALLT passar med kort-kort.Mina stövlar funkar nog heller inte till kort-kort. Men kavaj diskuterades ju förut...
View attachment 389831
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |