Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
:va De finns överallt och är gratis. Hur kan det vara svårare?
Sträck på dig, le och inse att världen är din att leva i.
Tänk mindre. Gör mer.

Problem löst :D

Jag har ju börjat springa 3 ggr i veckan och skaffat gymkort, jag får väl börja träna mig så trött att jag inte orkar tänka. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Menar du att det är att jag blir mer vältränad som inte är en nackdel eller är det att jag inte orkar tänka som är en fördel? :D

Träning är bra för din hälsa. Mindre eftertanke är bra när det gäller förändring i livet.

:)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag e uttråkad, min bättre hälft sover fortfarande. Igår skröt han om att han gick upp 6:45 och idag sover han hela dagen. :p Lite kul dock att han inte trodde att han skulle kunna sova så mycket längre än till åtta. :D
Funderar på frukost och en film nu...men jag vill ju inte väcka honom med ljudet av TV:n...är jag för snäll?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag e uttråkad, min bättre hälft sover fortfarande. Igår skröt han om att han gick upp 6:45 och idag sover han hela dagen. :p Lite kul dock att han inte trodde att han skulle kunna sova så mycket längre än till åtta. :D
Funderar på frukost och en film nu...men jag vill ju inte väcka honom med ljudet av TV:n...är jag för snäll?

På med TV.n. Högsta volym. Ta ett kort när han vaknar med uppspärrade ögon och dela med dig här :rolleyes: :krama :kär

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Värst vad det ska regna överallt. En annan måste åka till Irland för att bli lite blöt. :tungan

Det regnar inte längre, blev kvavt och varmt, tänkte ge mig på långrunda men hunden var påverkad och seg redan efter en halvtimme så det var bara att gå hemåt istället för att svänga av bort mot skogen :(

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Både och, tjejjer gillar bara blåsta snubbar med sexpack. :fakta

Man får inte sätta :fakta vid ett sådant påstående :4skrika
Skyll inte på att tjejerna väljer fel killar när det är ni som väljer fel tjejer. :tungan
Skyll er själva. :dummer :smasha :crash

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Skyll inte på att tjejerna väljer fel killar när det är ni som väljer fel tjejer. :tungan

Jag har minsann lyckats välja helt rätt fruntimmer iaf sådetså :)

Men apropå mekande, är det någon som vet hur bra det håller att försöka fixera ett flexirör med avgaspasta invändigt+ avgasbandage utvändigt? Precis under turbon.

Har lyckats lokalisera mitt läckande avgassystem till just det rörets skarv och är inte så händig med svets :crash

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Jag tycker att tjejer som kräver ett sexpack på killen kan gott ha ett sådant själv innan de kräver det.

Lite som en fet brud absolut ska ha en vältränad snubbe tycker jag. Antingen bryr man sig inte eller så skiter man i att ha kraven som är högre än sig själv :hihi

(Men det är vanligare att pommes frites-tjejer vill ha vältränade killar och rynkar på näsan åt allt annat. Har egen erfarenhet av det där fenomenet.)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Men apropå mekande, är det någon som vet hur bra det håller att försöka fixera ett flexirör med avgaspasta invändigt+ avgasbandage utvändigt? Precis under turbon.

Har lyckats lokalisera mitt läckande avgassystem till just det rörets skarv och är inte så händig med svets :crash

Nja beror lite på hur utsatt läge, men sätt nu dit en klämma iaf om du tänker fuska!

Edit: http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/B...m/Avgassystem-ovrigt/Rorklammer-2-st-7923102/

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Vart skall man annars sätta kolonfakta om inte efter ett kolonfaktum?! :7peta

Fast det här tjatet om att en kvinnlig partner kostar börjar bli lite tröttsamt :3freak
De kostar bara om ni ger dem pengar. Det är högst frivilligt. :fakta

Det brukar även vara så att det är den hjälplösa skaran som väntar på sin riddare i vit rustning som behöver ekonomiskt stöd i tid och otid.

Jag klarar mig på egna pengar och har svårt att tro mig vara ensam om det. :)
Å andra sidan klarar jag mig rätt bra själv också och det kanske inte är så attraktivt. :rolleyes:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fast det här tjatet om att en kvinnlig partner kostar börjar bli lite tröttsamt :3freak
De kostar bara om ni ger dem pengar. Det är högst frivilligt. :fakta

Det brukar även vara så att det är den hjälplösa skaran som väntar på sin riddare i vit rustning som behöver ekonomiskt stöd i tid och otid.

Jag klarar mig på egna pengar och har svårt att tro mig vara ensam om det. :)
Å andra sidan klarar jag mig rätt bra själv också och det kanske inte är så attraktivt. :rolleyes:
Fast, nu var det väl ingen som sagt nått om pengar på bra länge? :va

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...