Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Fast, nu var det väl ingen som sagt nått om pengar på bra länge? :va

:rofl Det hjälps liksom inte. Det är ju fortfarande det fria valet som styr.
Saker kostar bara om man betalar för dem. Man kan alltid välja att låta bli.
Kanske skulle fiskelyckan bli något bättre då :tungan

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
:rofl Det hjälps liksom inte. Det är ju fortfarande det fria valet som styr.
Saker kostar bara om man betalar för dem. Man kan alltid välja att låta bli.
Kanske skulle fiskelyckan bli något bättre då :tungan
Men nu var ju diskutionen fysiska attribut kontra förstånd. :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag drabbades av samma fenomen som Alleycat: Exet blev singel i fredags. Igår skrev han till mig. Märkligt.

Haha skrattar lite åt honom. Detta var fjärde gången han var förlovad. Och nej, jag var den första och enda tjejen som han inte förlovat sig med ;)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Åh, visst är det roligt?! Man blir ju så smickrad...

Eller hur! Man är ju åtminstone ihågkommen ;) höhö.

Ännu roligare nu när jag insåg att hans hus (som för övrigt köptes när vi var ihop, dvs vi valde det ihop) har inretts och pysslats av hans brud. Sovrummet har lila väggar (hade han valt hade det varit blå) och källartaket är också lila. Sen har tjejen prytt en vägg med tidningstryckta tapeter. Inget fel på själva inredningen, inte i min smak bara, men han... :rofl det är hans hus men inte precis som han vill ha det utan mer enligt henne. Hur jag vet, det är för jag känner honom och vet vad han har för smak. Definitivt inte lila :lol

Aja, blir spännande att se hur fortsättningen ser ut. :glömdet

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
:banana :kär :yoparty
Nu är han hemma igen!

DSC_1122.jpg

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag drabbades av samma fenomen som Alleycat: Exet blev singel i fredags. Igår skrev han till mig. Märkligt.

Det som är så jävla tragiskt är ju att väldigt många tjejer "går på" det där..

Kanske händer bland killar också iofs.. men vet inte hur många gånger det hänt att man hört att väninnor och/eller random tjejer som man känner lite avlägset gladeligen åkt hem till nåt gammalt ragg som de hoppats på tidigare, som då valde någon annan, men åter blivit singel..

Varför fattar man inte att man bara är ett tidsfördriv till nästa tjej som han vill satsa på?
Man tar sig för pannan.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Varför fattar man inte att man bara är ett tidsfördriv till nästa tjej som han vill satsa på?
Man tar sig för pannan.

Fallerande självkänsla, det moderna samhällets största gåva :banana

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Kanske händer bland killar också iofs.. men vet inte hur många gånger det hänt att man hört att väninnor och/eller random tjejer som man känner lite avlägset gladeligen åkt hem till nåt gammalt ragg som de hoppats på tidigare, som då valde någon annan, men åter blivit singel..

Man tar sig för pannan.

Jag däremot går inte på nåt så dumt :tummenup

Men tragiskt, javisst jag håller med. :död

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Fallerande självkänsla, det moderna samhällets största gåva :banana

Haha, ja, det har du rätt i,,,

Men just grejen.. det kan lixom inte bli mer uppenbart att man är ett andrahandsval för den personen.. så varför tycker en del att det är OK när det finns ca 7 miljarder andra personer på planeten (och typ hälften lär vara av det motsatta könet)? :va

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Men just grejen.. det kan lixom inte bli mer uppenbart att man är ett andrahandsval för den personen.. så varför tycker en del att det är OK när det finns ca 7 miljarder andra personer på planeten (och typ hälften lär vara av det motsatta könet)? :va

Det är ju för de nöjer sig med att duga åt någon istället för att faktiskt ställa krav på motparten.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj

För många att välja på.
Blir jobbigt.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
För många att välja på.
Blir jobbigt.

Han syftade nog på den som blir vald, inte den som väljer. Den som väljer är bekväm. Den som blir vald och går med på att vara andrahandsvalet har uppenbarligen problem med självkänslan.

Eller så är det bara jävligt bra sex mellan de två. Men det är troligare att de hoppas på att få tillbaka exet.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Han syftade nog på den som blir vald, inte den som väljer. Den som väljer är bekväm. Den som blir vald och går med på att vara andrahandsvalet har uppenbarligen problem med självkänslan.

Eller så är det bara jävligt bra sex mellan de två. Men det är troligare att de hoppas på att få tillbaka exet.

Hmm, det vet väl jag också? Jag hintade mot att hon kan gå med på att vara andrahandsval bland 7miljarder människor för att det blir jobbigt att välja bland så många, då är det bekvämt att bli vald så slipper man.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Bequemlighet, bristande självkänsla eller så var vissa delar faktiskt bra med exet.
Jag röstar på lättjan/självkänslan - 40/70 ca.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år