A_NN_A
Saknar min Fireblade )`:
- Gick med
- 5 Sep 2003
- Hoj
- Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är ju skillnad på att bli jagad och att bli ett andrahandsval.
Jag finner ingen anledning till att se mig som ett förstahandsval om ett ex som avverkat x antal tjejer innan han går tillbaka till mig, speciellt inte när han ska höra av sig så fort han är singel men skiter fullständigt i mig under sin tid som upptagen. Det ska till bra mycket om jag ens ska tro att det är ett förstahandsval, ett ex är ju ett ex av en anledning...
Sen i övrigt, att bli jagad är inte alltid trevligt, det är desperat och löjligt. Det beror på hur man jagar Det funkade aldrig att jaga mig. Visst, jag kunde se mig som eftertraktad men det gjorde inte att jag kände mig vald. Gud vet om de gjorde samma sak med x andra tjejer?
Ska jag känna mig vald krävs det mycket och det vet du, Anna
Enbart sexuella relationer är ingenting man känner sig vald/väljer. Man tar det man vill ha och det kan man dumpa när det passar en. Ungefär. Sexuella relationer är inte heller alltid exklusiva vilket tar bort känslan av att välja/bli vald.
Jag blir mest nervös av att bli jagad.
Sexuella relationer kan ju också vara exklusiva. Allt beror på överenskommelsen.
Det där med dumpandet kommer man inte ifrån att det blir förbaskat känslolöst i en relation som bara är sexuell. Det är ju liksom själva poängen med alltihop.