Singeltråden

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Hoj
benelli 750sie
tjejer er bara ute efter mina pengar darför singel..... sak ska då städa diska tvätta själv och gör det me glädje :tummenupp

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
och definitionen av "seriöst" är....?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag håller med PippiT, det är klart man vill hitta någon att leva med.

Jag vill leva ett liv jag trivs med. Om det innebär att jag under vissa tider delar det med någon antar jag att det är något jag trivs med då.

Att hitta någon att leva med är inget mål jag har.

Jag vill var nöjd och glad. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
tjejer er bara ute efter mina pengar darför singel..... sak ska då städa diska tvätta själv och gör det me glädje :tummenupp

För många är det nog när man planerar framtiden tillsammans :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Alltså, för min del går det i vågor.. så jag säger inte att jag aldrig kommer binda upp mig med nån.. jag har ju åtminstone nåt mångårigt förhållande i baggaget, men jag har också haft perioder där jag "tackat nej" till tjejer som det absolut inte varit nåt fel på, och som jag verkligen gillat, av den enda anledningen att jag just då trivts så jävla bra med mitt liv som det varit då.

Jag menar bara att jag är helt övertygad om att det finns folk som är minst lika lyckliga utan någon partner, medans du förutsätter att alla "egentligen" vill ha nån. Jag är mer på A_NN_A's linje att folk helt enkelt ser olika på sina liv och prioriteringar bara.

Jag förutsätter inte alls att alla vill ha någon. Jag trivdes som singel och hade bestämt att det va så jag skulle leva mitt liv, vet en till härinne som sa samma sak och både hon och jag stretade väl emot. Men kommer det någon som passar in utan att försöka förändra en o styra en så kan nog alla släppa på det även den mest envetna ensamvargen. :)

Både du och PippiT tränar ju nu.. Alltså vill du se ut som Jay Cutler.. PippiT vill se ut som Frida Palmell..

:zpy :zpy :zpy

Du lär få fortsätta med det om du är av inställningen att tjejer bara vill ha dina pengar och är de som ska sköta sysslorna i hemmet.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Både du och PippiT tränar ju nu.. Alltså vill du se ut som Jay Cutler.. PippiT vill se ut som Frida Palmell..

Jag googlade lite bilder och det var inte så snälla jämförelser, men det var nog värst för PippiT. Frida Palmell var inte riktigt min typ. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag har läst meningen > fem ggr. Fattar ännu inte.

Och döden.

:) Jag kan ändra bara för din skull.

Då kan man lika gärna säg att alla som inte vågar vara själva säger som du.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag vill leva ett liv jag trivs med. Om det innebär att jag under vissa tider delar det med någon antar jag att det är något jag trivs med då.

Att hitta någon att leva med är inget mål jag har.

Jag vill var nöjd och glad. :)

Min idol :Bugar

Precis så resonerar jag. Var ju till och med beredd på att leva mitt liv ensam. Nu får vi ju se hur det blir med det :tummenup

Jag googlade lite bilder och det var inte så snälla jämförelser, men det var nog värst för PippiT. Frida Palmell var inte riktigt min typ. :D

Visst ser Jay Cutler ut som Will Ferrell på anabola? :D

Sen är jag ärligt talat bara fascinerad av Frida Palmell. Inte ett dugg snygg eller dylikt. Men att som en kvinna uppnå den sjuka kroppen är bara... :crash

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin