Jaga är väl inge kul
Jag gillar inte mostånd ;-)
Lätt skall det vara
Låta o låta sig raggas på... ibland begriper man ju inte vartåt det barkar förrän anspelningarna blir övertydliga...Bussflicka... Hursomhelst så blir jag också helt nojig av att bli "jagad". Bara för att man umgås behöver ju inte det betyda med automatik att det ska bli mer. Många tjejer (och killar säkert) verkar ju helt desperata och måste ha en seriös relation hela tiden. Man känner sig ju sjukt stressad om man inte ska kunna ta en fika utan att en massa subtila anspelningar dyker upp ang en eventuell relation. I mitt fall ska det jävligt mycket till för att jag ska vilja ha det kan jag ju säga. Men gärna på kompisnivå. Och knulla är inte så viktigt längre vid min aktningsvärda ålder Iallafall inte om det ska innebära ett livslångt åtagande med damen i fråga efteråt.
Vad det gäller ringmärkning tycker jag det är ett svineri både att ragga på ringmärkta och som ringmärkt låta sig bli raggad på. Lite gammaldags kanske, men jag har aldrig förstått varför man isåfall inte bara är knullkompisar om man tänker bedra partnern i fråga. Fast nu är jag ju en trist gammeldags jävul med värderingar från forntiden.
Inget kvinnligt motstånd, gillar inte motjuck heller?Jaga är väl inge kul
Jag gillar inte mostånd ;-)
Lätt skall det vara
Sitting duck...Det går att jaga lätta byten också Man behöver bara inte göra det så länge.
Låta o låta sig raggas på... ibland begriper man ju inte vartåt det barkar förrän anspelningarna blir övertydliga...
Så kan du ju inte säg.
Då kan man lika gärna säg att som du säger alla som inte vågar vara själva.
Alla har sitt sätt att se på livet
Bussflicka... Hursomhelst så blir jag också helt nojig av att bli "jagad". Bara för att man umgås behöver ju inte det betyda med automatik att det ska bli mer. Många tjejer (och killar säkert) verkar ju helt desperata och måste ha en seriös relation hela tiden. Man känner sig ju sjukt stressad om man inte ska kunna ta en fika utan att en massa subtila anspelningar dyker upp ang en eventuell relation. I mitt fall ska det jävligt mycket till för att jag ska vilja ha det kan jag ju säga. Men gärna på kompisnivå. Och knulla är inte så viktigt längre vid min aktningsvärda ålder Iallafall inte om det ska innebära ett livslångt åtagande med damen i fråga efteråt.
Vad det gäller ringmärkning tycker jag det är ett svineri både att ragga på ringmärkta och som ringmärkt låta sig bli raggad på. Lite gammaldags kanske, men jag har aldrig förstått varför man isåfall inte bara är knullkompisar om man tänker bedra partnern i fråga. Fast nu är jag ju en trist gammeldags jävul med värderingar från forntiden.
Låta o låta sig raggas på... ibland begriper man ju inte vartåt det barkar förrän anspelningarna blir övertydliga...
Inget kvinnligt motstånd, gillar inte motjuck heller?
Sitting duck...
På tal om något helt annat.
Lördag den 17 augusti startar ju Mälaren Runt från Pampas kl: 11.
Hur många hänger på här ifrån då?
Så säger alla som inte hittat nån värd att binda sig med.
Då kan man lika gärna säg att som du säger alla som inte vågar vara själva.
Alla har sitt sätt att se på livet
Inte jag i alla fall, förstår faktiskt inte att folk vill köra evenemanget Mälaren runt överhuvud taget.
Ohyggligt många motorcyklar i en ohyggligt lång kö.
Felet med ditt antagande är att du förutsätter att alla vill binda sig.
Håller med dig där!
Ja och det är MITT sätt att se på livet, så jo JAG kan säga så.
Spelar väl ingen roll om man är ringmärkt eller inte, är man upptagen så är man o då behöver man inte ragga på andra eller bjuda in till att andra ska ragga på en (inte samma sak som att bli raggad på, vissa raggar ju på en även fast man ber dom att låta bli o lämna en ifred).
Vänta bara pyret....
Vänta bara pyret....
Alltså, för min del går det i vågor.. så jag säger inte att jag aldrig kommer binda upp mig med nån.. jag har ju åtminstone nåt mångårigt förhållande i baggaget, men jag har också haft perioder där jag "tackat nej" till tjejer som det absolut inte varit nåt fel på, och som jag verkligen gillat, av den enda anledningen att jag just då trivts så jävla bra med mitt liv som det varit då.
Jag menar bara att jag är helt övertygad om att det finns folk som är minst lika lyckliga utan någon partner, medans du förutsätter att alla "egentligen" vill ha nån. Jag är mer på A_NN_A's linje att folk helt enkelt ser olika på sina liv och prioriteringar bara.
Jag håller med PippiT, det är klart man vill hitta någon att leva med.
Nej, det är klart att du vill det.. Och att PippiT vill det.
Men det betyder inte att ALLA andra vill det, se skillnaden sötisar
Men om både PippiT och jag tycker det så måste väl alla andra också tycka det?
Att vara någons andrahandsval eller bussficka mellan två destinationer har ju sina fördelar också.
Relationen blir ju aldrig seriös och man har ju inga skyldigheter gentemot den som har en som tidsfördriv.
Det borde betyda att relationen kan vara av och på utan någon större förklaring eller förvarning.
Det blir även för andrahandsvalet kravlös underhållning om man är införstådd med att man är en bussficka
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|