Visst ser Jay Cutler ut som Will Ferrell på anabola?
Jag googlade lite bilder på båda och du har faktiskt rätt.
Visst ser Jay Cutler ut som Will Ferrell på anabola?
Men att som en kvinna uppnå den sjuka kroppen är bara...
Det är alltid här man ska vara
Cool, vad händer då? Jag läser en hetsad diskussion lite ovanför?
Det viktigaste som händer är att jag är Plåthinkens idol.
Allt annat är oväsentligt
God morgon!
Söker boende i Sthlm! Centralt(så nära Sveavägen som möjligt) eller norrort. Kan hyra i andra hand eller vara inneboende, kan tänka mig dela ett rum också.
Nej, inga sexuella tjänster erbjuds.
Kan tänka mig laga mat gemensamt, kan hjälpa dig med webbrelaterat, matematik, språk, GTD m.m.
I princip hur liten yta som helst går bra, jag kan göra mig av med möbler och slänga prylar jag har, sova på golv går också bra, måste jag så skiljs jag även från mitt underbara arkivskåp, vill bara hitta ett boende så nära jobbet som möjligt (Sveavägen), med så låg hyra som möjligt så jag kan lägga pengar på offradare nästa år och ny gatuhoj. Har nu 26dgr på mig att hitta nytt boende.
PM:a frågor eller tips!
Jamen så måste det ju va...Men om både PippiT och jag tycker det så måste väl alla andra också tycka det?
Jamen städhjälpen ska ju ha betalt, så vadå?tjejer er bara ute efter mina pengar darför singel..... sak ska då städa diska tvätta själv och gör det me glädje
Du kan väl gå fram till nån själv? De är kanske lite blyga inför en sån tjusig katta...Nu är ni alldeles för djupa för mig för tillfället. Framför allt det där med bulle i röven, djupt som fan. Men oavsett är jag lite besviken, bland alla irländare med underbar dialekt så är det två killar som varit fram och pratat med mig ikväll. Båda från Kanada. Fail.
Ja de gillar många i den här trån, du har kommit rätt......okej.
Hårdrock!
Nu är ni alldeles för djupa för mig för tillfället. Framför allt det där med bulle i röven, djupt som fan. Men oavsett är jag lite besviken, bland alla irländare med underbar dialekt så är det två killar som varit fram och pratat med mig ikväll. Båda från Kanada. Fail.
Jag har redan hyrt ut mitt rum och sagt upp kontraktet och tagit tillbaka min förra inneboende. Du va inte snabb nog.
Lämnat landsbygden och flyttat in på kuksmakargatan?
hellooooo!!!! tillbaka till verkligheten ( läs jobbet) så nu lär väl jag ha tid att hänga här igen så vad händer? (snabb resumé nån? orka pilla igenom X antal sidor ni hunnit med på en halv sommar...)
Singlarna är fortfarande singlar, vi upptagna är fortfarande upptagna, jag har vält med hojen i simrishamn och plåthinkens bil behöver en ny kupéfläkt.
Glömde jag något?
Allt går med testo
(men jag håller med, det är imponerande)
Singlarna är fortfarande singlar, vi upptagna är fortfarande upptagna, jag har vält med hojen i simrishamn och plåthinkens bil behöver en ny kupéfläkt.
Glömde jag något?
Lämnat landsbygden och flyttat in på kuksmakargatan?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|