Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Nu är ni alldeles för djupa för mig för tillfället. Framför allt det där med bulle i röven, djupt som fan. Men oavsett är jag lite besviken, bland alla irländare med underbar dialekt så är det två killar som varit fram och pratat med mig ikväll. Båda från Kanada. Fail.

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Hoj
benelli 750sie
pippit tackar nöjd andå med singellivet.... behövs bara tänka på mig själv då. ha kul - mysa göra va jag vill...... en tid mer - härligt...... jo da en dag kommer nog den rätte tjejen in i mitt liv som ser på insidan och inte plånbokens storlek....

Ollvid

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2012
Hoj
Honda Hornet 600 2001
Jag är singel och har tråkigt på jobbet. Är det här man skall vara då? ;)

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Cool, vad händer då? Jag läser en hetsad diskussion lite ovanför?

Det viktigaste som händer är att jag är Plåthinkens idol.
Allt annat är oväsentligt :yoparty

mcflickan

Jordling
Gick med
13 Jun 2013
Hoj
F650GS
God morgon!
Söker boende i Sthlm! Centralt(så nära Sveavägen som möjligt) eller norrort. Kan hyra i andra hand eller vara inneboende, kan tänka mig dela ett rum också.
Nej, inga sexuella tjänster erbjuds.
Kan tänka mig laga mat gemensamt, kan hjälpa dig med webbrelaterat, matematik, språk, GTD m.m.
I princip hur liten yta som helst går bra, jag kan göra mig av med möbler och slänga prylar jag har, sova på golv går också bra, måste jag så skiljs jag även från mitt underbara arkivskåp, vill bara hitta ett boende så nära jobbet som möjligt (Sveavägen), med så låg hyra som möjligt så jag kan lägga pengar på offradare nästa år och ny gatuhoj. Har nu 26dgr på mig att hitta nytt boende.
PM:a frågor eller tips! :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
God morgon!
Söker boende i Sthlm! Centralt(så nära Sveavägen som möjligt) eller norrort. Kan hyra i andra hand eller vara inneboende, kan tänka mig dela ett rum också.
Nej, inga sexuella tjänster erbjuds.
Kan tänka mig laga mat gemensamt, kan hjälpa dig med webbrelaterat, matematik, språk, GTD m.m.
I princip hur liten yta som helst går bra, jag kan göra mig av med möbler och slänga prylar jag har, sova på golv går också bra, måste jag så skiljs jag även från mitt underbara arkivskåp, vill bara hitta ett boende så nära jobbet som möjligt (Sveavägen), med så låg hyra som möjligt så jag kan lägga pengar på offradare nästa år och ny gatuhoj. Har nu 26dgr på mig att hitta nytt boende.
PM:a frågor eller tips! :D

Jag har redan hyrt ut mitt rum och sagt upp kontraktet och tagit tillbaka min förra inneboende. Du va inte snabb nog. ;)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Men om både PippiT och jag tycker det så måste väl alla andra också tycka det? :D
Jamen så måste det ju va... :tungan

tjejer er bara ute efter mina pengar darför singel..... sak ska då städa diska tvätta själv och gör det me glädje :tummenupp
Jamen städhjälpen ska ju ha betalt, så vadå? :7peta

Nu är ni alldeles för djupa för mig för tillfället. Framför allt det där med bulle i röven, djupt som fan. Men oavsett är jag lite besviken, bland alla irländare med underbar dialekt så är det två killar som varit fram och pratat med mig ikväll. Båda från Kanada. Fail.
Du kan väl gå fram till nån själv? De är kanske lite blyga inför en sån tjusig katta... :)

...okej.
Hårdrock!
Ja de gillar många i den här trån, du har kommit rätt... :rock

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej

Irländare är väl ofta rödhåriga och katoliker? Håll dig borta och ta kanadensarna istället.

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
hellooooo!!!! tillbaka till verkligheten ( läs jobbet) så nu lär väl jag ha tid att hänga här igen:) så vad händer? (snabb resumé nån? orka pilla igenom X antal sidor ni hunnit med på en halv sommar...)

Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
hellooooo!!!! tillbaka till verkligheten ( läs jobbet) så nu lär väl jag ha tid att hänga här igen:) så vad händer? (snabb resumé nån? orka pilla igenom X antal sidor ni hunnit med på en halv sommar...)

Singlarna är fortfarande singlar, vi upptagna är fortfarande upptagna, jag har vält med hojen i simrishamn och plåthinkens bil behöver en ny kupéfläkt.
Glömde jag något?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Allt går med testo :tummenupp

(men jag håller med, det är imponerande)

Imponerande var vad jag ville få fram :tummenupp

Singlarna är fortfarande singlar, vi upptagna är fortfarande upptagna, jag har vält med hojen i simrishamn och plåthinkens bil behöver en ny kupéfläkt.
Glömde jag något?

Ja, fan det började ju nästan brinna inne i bilen :rofl

Har du köpt ståltråd annars? Det var nog det du glömde.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år