Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Den sista denna månad flyttar min inneboende och jag får tillbaka mitt rum och friheten att gå naken hemma och känna mig avslappnad igen. Fira ska man. :banana :banana :banana :banana :banana

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Den sista denna månad flyttar min inneboende och jag får tillbaka mitt rum och friheten att gå naken hemma och känna mig avslappnad igen. Fira ska man. :banana :banana :banana :banana :banana

:rofl Det är naken man ska vara :arsele :krama

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig

Det jobbiga e när man blir för bekväm med att va naken och håller på att öppna ytterdörren näck.
Tror iof de hade varit till större glädje om du gjorde de dock :tungan

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det jobbiga e när man blir för bekväm med att va naken och håller på att öppna ytterdörren näck.
Tror iof de hade varit till större glädje om du gjorde de dock :tungan

Haha, jag skulle aldrig göra det. :) Håller mig till att springa omkring i lägenheten.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Haha, jag skulle aldrig göra det. :) Håller mig till att springa omkring i lägenheten.

Så sa jag med men sen e jag en zombie när jag blir väckt så väldigt nära att öppna näck när en förvirrad granne trodde de va jag som spelade musik. :gnissla

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Så sa jag med men sen e jag en zombie när jag blir väckt så väldigt nära att öppna näck när en förvirrad granne trodde de va jag som spelade musik. :gnissla

1. Vi öppnar inte dörren för nån vi inte känner.

2. När jag vaknar springer jag mest in i saker och ramlar omkull så jag ska va glad om jag ens når dörren.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Jag har knappt lärt mig låsa dörren efter mig, dörrkikare är fortfarande överkurs :lantis

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Solen skiner. Imorrn är det fredag. Foggy står och vilar i ladan. Jobbet flyter på.
Önskar mig en trevlig helg med fint hojväder. :)

Det är helt enkelt världens bästa torsdag :lol

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år