Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag hade bara lite tandsten och ett litet hål som ska lagas nästa vecka så det var inte så farligt. :banana

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Du var helt enkelt bara gnällig :crash

Ja, jag trodde att det skulle kunna vara rätt mycket att fixa, det var inte igår jag var hos tandläkaren senast. Men eftersom jag hade ett litet hål som behövde fixas så kommer jag att få borra för första gången (i tänderna). :D

Last edited:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ja, jag trodde att det skulle kunna vara rätt mycket att fixa, det var inte igår jag var hos tandläkaren senast. Men eftersom jag hade ett litet hål som behövde fixas så kommer jag att få borra för första gången. :D

Ibland har man tur! Senast jag var till tandläkaren hade jag inte varit dit på fem år, allt som behövde göras var att skrapa lite tandsten. :D

Det där med att borra låter dock halvtrevligt måste jag säga...

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag har förresten konstaterat att det vägrar regna där jag är. Det utlovade mer eller mindre konstanta regnet blev mestadels sol och nån enstaka kort regnskur. Inte för att jag klagar över det... :D

Det här med att sitta i loungen på flygplatsen och få gratis kaffe, kakor, sprit och allt möjligt känns rätt okej det med faktiskt. Lite sådär lagom lyxigt.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Lite sådär lagom lyxigt.

Ser ganska lyxigt ut faktiskt :banana

8407879838_02c2f04278_o.jpg

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ibland har man tur! Senast jag var till tandläkaren hade jag inte varit dit på fem år, allt som behövde göras var att skrapa lite tandsten. :D

Det där med att borra låter dock halvtrevligt måste jag säga...

Jag var där för första gången på 20 år. Bara lite tandsten, och den förbannade visdomstanden...

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år