Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det låter åtminstone som du har en "egen" lägenhet och ska (vill) flytta till en annan - jag ska nu flytta till mitt 4'e inneboende sedan jag flyttade till sthlm... Att hitta en hyresrätt i mitt läge med förstahandskontrakt verkar vara en omöjlighet.

Jag fick ett förstahandskontrakt efter mindre än 6 månader i kö. :D

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Nä, Stockholm är det väl i princip omöjligt att få förstahandskontrakt om man inte stått i kö hela livet.
Sen är ju folk bortskämda nå jävulskt också.
Man kräver en nyrenoverad tvåa med balkong och låg hyra innanför tullarna. Såna lyor är ganska eftertraktade och de har inte direkt blivit enklare att hitta efter alla ombildningar.
Är man beredd att bo på någorlunda bekvämt pendelavstånd är det betydligt lättare att få en lya.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Så jävla avis! Jag har sneglat på orginalet ett bra tag. Tyvärr har jag tryckt ut två diskar i ryggen så jag får vara glad om jag kan köra gotland i höst.

Men på onsdag e det genomgång med pt sen jävlar ska här tränas!
och på måndag ska jag till psyket :banana

Kanske blir folk av mig med!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Man kräver en nyrenoverad tvåa med balkong och låg hyra innanför tullarna. Såna lyor är ganska eftertraktade och de har inte direkt blivit enklare att hitta efter alla ombildningar.
Är man beredd att bo på någorlunda bekvämt pendelavstånd är det betydligt lättare att få en lya.

Varför i helvete ska alla bo på samma ställe för då? :dummer

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Visserligen sant, men bara man ska innanför tullarna är det svårt har jag lärt mig, oavsett om man inte har några som helst krav i övrigt (förutom en hyra som bara svinrika människor har råd med). Men visst, nåt utanför tullarna är väl lättare.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Har du tappat personen i ringen?

Näe, vet att det inte var ultimat bild, men då vi bara var två kändes det inte värt att försöka ta bild när man skulle köra båten och hålla koll på stackaren där bak. Så fick bli en påväg till, så att säga.
Har ju så tråkiga vänner som skall sova och gå på middag med flickvännen, och såntdär annat nonsens...
Fast ja, man brukar trilla ur när man gasar på lite! :hihi

Gick med
2 Jul 2009
Hoj
2003 Yamaha XJR 1300

Ja du, kan säga att jag inte har särskillt höga krav, och innanför tullarna är inte särskillt intressant. men jag föredrar att bo inom en timmes resa till jobbet i hammarby sjöstad... Nu kommer jag få byta från 8 hållplastser till 27 hållplatser till jobbet hädanefter... alltså 5 timmar extra pendling i veckan :död

Anledning nog att köpa en sån där surfplatta nu antar jag. :3freak

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
anna.jpg

Glad miss.Svensson ;)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Icke! Möjligtvis ute på Vänern, där det är som djupast. Men Klarälven är fri från djuphavsclowner. Faktiskt. :cool:

Ja djuphavsclowner ja. Men deras kusiner, insjöclownen, tar sig in i minsta bäck.

clownfisk.jpg
Här är en bild på en som bodde i en fastighets avloppssystem men till slut blev den lite för stor.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år