Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Låter som ett ganska sunt förhållande tycker jag. Själv har jag varit i ett där jag var ensam hemma hela helger utan att veta vart min pojkvän var. Bara det att då bodde vi ihop och det var nog ingen av våra vänner som tyckte det var så acceptabelt som jag gjorde - så det kan nog slå lite fel åt andra hållet också har jag lärt mig... :rolleyes:

Hade vi bott ihop så delar ju vi våra liv med varandra, då är det lite andra femmor kan jag tycka. Han får ju göra som han vill, vi behöver inte sitta ihop hela tiden men jag tycker nog att man talar om för varandra om man ska vara borta så länge som en hel helg.

nä precis, ni kvinnor borde kunna städa allt!

Vi kan städa bort allt. Men vi vill inte :arsele :arsele :arsele

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
nä precis, ni kvinnor borde kunna städa allt!

Ja precis det jag menade. ;)

Nu tex testar jag nåt nytt påfund som heter babyfeet. Det betyder att jag måste sitta still i två timmar. Jag har haft på skiten i 8 minuter och har redan myror i arslet. :( Har nog inte suttit ner mer än fem minuter i sträck på hela helgen. Jo när jag åt. :D Filmtittandet har gjorts på stående och runtspringandes fot.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Nu tex testar jag nåt nytt påfund som heter babyfeet. Det betyder att jag måste sitta still i två timmar. Jag har haft på skiten i 8 minuter och har redan myror i arslet. :( Har nog inte suttit ner mer än fem minuter i sträck på hela helgen. Jo när jag åt. :D Filmtittandet har gjorts på stående och runtspringandes fot.

Då får du tala om hur det funkade sen, jag har funderat på att prova. I övrigt låter du ganska effektiv, det mest ansträngande jag gjort idag är att titta på hus och handla. :tungan

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Haha polare som provat det dära babyfeet...funkade skitbra och hon undrade varför inget hände direkt...

efter 2 dagar började det lossna lite...sen sov hon med strumpor 3 nätter för det lossnade hud i massor :D

Men efter en vecka var det lent som bebisfötter :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Då får du tala om hur det funkade sen, jag har funderat på att prova. I övrigt låter du ganska effektiv, det mest ansträngande jag gjort idag är att titta på hus och handla. :tungan

Ja det ska jag göra. Mer än en timma kvar o jag vill skrika av uttråkning. Jo jag är grymt effektiv o mat till frukost o lunch är fixat till jobbet imorgon. Tvättat har man hunnit idag med så man får rena sängkläder o jobbkläder.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ja det ska jag göra. Mer än en timma kvar o jag vill skrika av uttråkning. Jo jag är grymt effektiv o mat till frukost o lunch är fixat till jobbet imorgon. Tvättat har man hunnit idag med så man får rena sängkläder o jobbkläder.

Om du nu är så uttråkad så kan du väl åtminstone ta tiden till att använda normal radbrytning i ditt inlägg så att det går att läsa? :4skrika

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Om du nu är så uttråkad så kan du väl åtminstone ta tiden till att använda normal radbrytning i ditt inlägg så att det går att läsa? :4skrika

Orka. :)

Nu är fötterna rena så nu är det bara att vänta o se vad som händer.

Gonatt på er, imorgon börjar en hård arbetsvecka med 14 timmars arbetsdagar. :D Wohooo.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag har bara suttit o spelat SuperNintendo, ätit skumma svampar, polly, chips och ostbågar ikväll :crash

Och tittat på en jävla massa memes.

#nördmyskväll

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Och tittat på en jävla massa memes.

Memes är ju kung! :yoparty

Mina favoriter hittils är:

aaaaaay-macarena.jpg