Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Varför var det synd om dig innan du såg alla clowner?

För att jag har sjukt stora i-landsproblem. Min dator har börjat lukta bränt. Gissningsvis är det bara damm eftersom den stått ensam och övergiven i ett rum nästan hela sommaren, men jag vågar inte riktigt lita på det än, även om det luktar mindre idag än igår. Plus att hårddisken nästan är helt full så jag måste föra över en massa på den externa och det är såååå tråkigt och tar såååå lång tid så jag trodde jag kunde komma hit och få lite uppmuntran, men icke!

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Det är ganska bra solskyddsfaktor i clownsminket så du borde överleva sol ganska bra. :)
Asch du snodde min line... :4skrika

:4skrika

Jag som tyckte det var synd om mig redan innan jag kikade in här... Nu tänker jag tröstäta chips resten av dagen.
Se den här tråden som KBT, du konfronteras med din rädsla... hmm... Det måste ju ändå funka på nåt sätt, du har ju hängt här sen i höstas väl...? :7peta:):va

:hej

Jag överlevde en vecka i sol och värmen. :banana

Välkommen hem, känns de bra att få byta från flip-flops till clowndojjor igen? :crash

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Tror det är brist på folk som bor i mina trakter här. :tungan Åtminstone nu när jag är tillbaka i Karlstad, skillnad när jag är i Stockholmsområdet kanske.

Då får väl någon från Stockholmstrakten se till att ställa upp, du får se upp så att de inte har motivlackat en clown på hjälmen bara. :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Då får väl någon från Stockholmstrakten se till att ställa upp, du får se upp så att de inte har motivlackat en clown på hjälmen bara. :D

Haha alla i Stockholm har väl clowner på hojarna vid det här laget... Och ska jag vara helt ärlig vet jag inte om jag vågar ändå, med eller utan clowner. :gnissla

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
För att jag har sjukt stora i-landsproblem. Min dator har börjat lukta bränt. Gissningsvis är det bara damm eftersom den stått ensam och övergiven i ett rum nästan hela sommaren, men jag vågar inte riktigt lita på det än, även om det luktar mindre idag än igår. Plus att hårddisken nästan är helt full så jag måste föra över en massa på den externa och det är såååå tråkigt och tar såååå lång tid så jag trodde jag kunde komma hit och få lite uppmuntran, men icke!

Min laptop har visat blå skärm några gånger nu. Jag tror den närmar sig en säker död snart. Jag har inte ens extern hd att föra över allt jag har i datorn. Och det är illa ställt ekonomiskt just nu :crash

Jag tröståt en halvliter glass. Eller jag ljög, den tog jag efter löprundan :tungan

Chips och godis inmundigas bäst på söndagar numera tycker jag. Så ikväll blir det tre kycklingfiléer och lite krispiga potatisrutor (typ pommes men platta och runda såna) ihop med aioli. Och så Sprite zero i ett vinglas jag tog med mig från en nattklubb på Tylösand :D :glömdet

(Ja, lite käk får man ta o få i sig om man glömt äta på hela dan :rodnar)

Haha alla i Stockholm har väl clowner på hojarna vid det här laget... Och ska jag vara helt ärlig vet jag inte om jag vågar ändå, med eller utan clowner. :gnissla

Carnivore kan du åka med tycker jag! Han kan köra fort men jag tror han kan köra lugnt också, han är ju instruktör ;) Jag var helt trygg när jag åkte med honom iaf!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år