Jag som tyckte det var synd om mig redan innan jag kikade in här... Nu tänker jag tröstäta chips resten av dagen.
Varför var det synd om dig innan du såg alla clowner?
Jag som tyckte det var synd om mig redan innan jag kikade in här... Nu tänker jag tröstäta chips resten av dagen.
Varför var det synd om dig innan du såg alla clowner?
Jag känner mig nördig som såg vem det var redan innan jag klickat upp bilden.Vet du inte vem det är på bilden? :buhubuhu
Du är söt och din dator är dum.så jag trodde jag kunde komma hit och få lite uppmuntran, men icke!
Jag tyckte nästan synd om dig där, tills du nämnde chipsen.
Du är söt och din dator är dum.
Jag tyckte nästan synd om dig där, tills du nämnde chipsen.
Jag känner mig nördig som såg vem det var redan innan jag klickat upp bilden.
Asch du snodde min line...Det är ganska bra solskyddsfaktor i clownsminket så du borde överleva sol ganska bra.
Se den här tråden som KBT, du konfronteras med din rädsla... hmm... Det måste ju ändå funka på nåt sätt, du har ju hängt här sen i höstas väl...?
Jag överlevde en vecka i sol och värmen.
Se den här tråden som KBT, du konfronteras med din rädsla... hmm... Det måste ju ändå funka på nåt sätt, du har ju hängt här sen i höstas väl...?
Nja, nu ska vi inte överdriva. Sen i december bara.
Har du fått åka hoj med någon ännu?
Nu får ni som bor i Alleycats trakter skärpa er.
Tror det är brist på folk som bor i mina trakter här. Åtminstone nu när jag är tillbaka i Karlstad, skillnad när jag är i Stockholmsområdet kanske.
Då får väl någon från Stockholmstrakten se till att ställa upp, du får se upp så att de inte har motivlackat en clown på hjälmen bara.
För att jag har sjukt stora i-landsproblem. Min dator har börjat lukta bränt. Gissningsvis är det bara damm eftersom den stått ensam och övergiven i ett rum nästan hela sommaren, men jag vågar inte riktigt lita på det än, även om det luktar mindre idag än igår. Plus att hårddisken nästan är helt full så jag måste föra över en massa på den externa och det är såååå tråkigt och tar såååå lång tid så jag trodde jag kunde komma hit och få lite uppmuntran, men icke!
Haha alla i Stockholm har väl clowner på hojarna vid det här laget... Och ska jag vara helt ärlig vet jag inte om jag vågar ändå, med eller utan clowner.
Ah ma gaaaaad. Monolog här.
3 kycklingfiléer. Jag är MÄTT
Carnivore kan du åka med tycker jag! Han kan köra fort men jag tror han kan köra lugnt också, han är ju instruktör Jag var helt trygg när jag åkte med honom iaf!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|