Singeltråden

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
definitionen på nära ögat?

Fick smaka på varför man ska ha lampolja inte bensin när man sprutar eld, 1002363_10153206019200604_160328906_n.jpg
bränt barn luktar illa!

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Nej nej, där har jag ju nyss vart. Och det är nära i jämförelse. Singapore hade jag tänkt mig den här gången. :)
Åha, va kul. Hur länge vad hitta på? :)

Förövrigt drömde jag att jag jobbade på cirkus inatt. Jag anser att det är ert fel. :cool:
Drömde? Du håller ju på me hestar, det kanske är på en cirkus fast du inte fattat det än...? :crash

Får man inte göra på jobbet heller :smasha
Gör du det? :näsblod
Han får säkert betalt för att göra det till skillnad från oss.... :7peta

Jag har jobbat så jEtemycket denna vecka så att jag blev så trött att jag började gråta när min kompis fräste åt mig. Vårt första gräl. Hihi
Nu ska Pippit ta o vila sig lite. Låter inte bra å va så trötter... :fakta

Sant. Säg till dem att det ska gå undan!! :mad:
:hihi
Nästa fredag fick ja tid... kan nog finköra lite innan dess, ja menar bromsarna funkar ju som på en hoj utan ABS så... :näsblod

definitionen på nära ögat?

Fick smaka på varför man ska ha lampolja inte bensin när man sprutar eld, View attachment 390552
bränt barn luktar illa!
Varför spruta eld? Är det inte bara Slöis som jobbar på cirkus!?!? :va

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Åha, va kul. Hur länge vad hitta på? :)

Tre månader om jag inte tröttnar tidigare. :) Hitta på blir väl i princip det jag känner för. ;)

Drömde? Du håller ju på me hestar, det kanske är på en cirkus fast du inte fattat det än...? :crash

Men neeeej! De flesta är dessutom dåliga på cirkuskonster. Större chans att det är rodeohästar i så fall. :tungan Plus att jag inte sett en enda clown i nåt stall, faktiskt.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Det är bättre än att svälja :3freak
hosta till så det i munnen börja brina, tur att jag inte reflex svalde :brinnerup
Varför spruta eld? Är det inte bara Slöis som jobbar på cirkus!?!? :va
för att de e kul, hade lätt kunnat jobba på circus och härja från stad till stad,

Bränt barn får inga kamrater, har jag hört annars. :)
haha de kanske får fler att sluta leka med eld, men vafan jag har alltid varit bränd och kamrater har jag:)
Tre månader om jag inte tröttnar tidigare. :) Hitta på blir väl i princip det jag känner för. ;)

fan va nice, varför just singapor? hade också tänkt resa i vinter men tänkte indien eller bali.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ja, jag ska bara skaffa ett pansarfordon först så man är skyddad från de där jävla hästarna.

Hahaha de som är så snälla. :)

fan va nice, varför just singapor? hade också tänkt resa i vinter men tänkte indien eller bali.

För att det är smidigt och blir billigt då mina föräldrar bor där. :) Trevligt, varför står det mellan Indien och Bali? Främst sol och bad som lockar eller nåt mer?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Hahaha de som är så snälla. :)

För att det är smidigt och blir billigt då mina föräldrar bor där. :) Trevligt, varför står det mellan Indien och Bali? Främst sol och bad som lockar eller nåt mer?

ahh okej ja då e de väldigt smidigt.

Nja blir de bali blir de plugga på distans det finns ett bra utbildningscenter att skriva tentor vid och stabilt internet, självklart blir de massa surf och annat samtidigt

indien har jag fått massa tips om coola ställen att klättra, surfa så tänkte hyra hoj och åka runt, undvika turister typ :)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO