Äntligen börjar det likna något i den här tråden
Nja, det kommer att sluta med att nån känner sig krengkt, Eders Allanesse.
Äntligen börjar det likna något i den här tråden
Det vill alla
Ska man ta det som ett gott tecken när kassören i kassan drar av 38% på det man handlar? Kompisen köpte likadana saker och fick ingen rabatt. Snåååååålt.
Du hade framme, och kompisen var kille?
definitionen på nära ögat?
Fick smaka på varför man ska ha lampolja inte bensin när man sprutar eld, View attachment 390552
bränt barn luktar illa!
Åha, va kul. Hur länge vad hitta på?Nej nej, där har jag ju nyss vart. Och det är nära i jämförelse. Singapore hade jag tänkt mig den här gången.
Drömde? Du håller ju på me hestar, det kanske är på en cirkus fast du inte fattat det än...?Förövrigt drömde jag att jag jobbade på cirkus inatt. Jag anser att det är ert fel.
Han får säkert betalt för att göra det till skillnad från oss....Får man inte göra på jobbet heller
Gör du det?
Nu ska Pippit ta o vila sig lite. Låter inte bra å va så trötter...Jag har jobbat så jEtemycket denna vecka så att jag blev så trött att jag började gråta när min kompis fräste åt mig. Vårt första gräl. Hihi
Nästa fredag fick ja tid... kan nog finköra lite innan dess, ja menar bromsarna funkar ju som på en hoj utan ABS så...Sant. Säg till dem att det ska gå undan!!
Varför spruta eld? Är det inte bara Slöis som jobbar på cirkus!?!?definitionen på nära ögat?
Fick smaka på varför man ska ha lampolja inte bensin när man sprutar eld, View attachment 390552
bränt barn luktar illa!
Alla jobbar på cirkus.Varför spruta eld? Är det inte bara Slöis som jobbar på cirkus!?!?
Åha, va kul. Hur länge vad hitta på?
Drömde? Du håller ju på me hestar, det kanske är på en cirkus fast du inte fattat det än...?
definitionen på nära ögat?
bränt barn luktar illa!
Plus att jag inte sett en enda clown i nåt stall, faktiskt.
Då får du publicera lite bilder här då så alla blir nöjda o glada.
edit Bilder på dig själv alltså.
Så du har planer på att besöka ett stall?
hosta till så det i munnen börja brina, tur att jag inte reflex svaldeDet är bättre än att svälja
för att de e kul, hade lätt kunnat jobba på circus och härja från stad till stad,Varför spruta eld? Är det inte bara Slöis som jobbar på cirkus!?!?
haha de kanske får fler att sluta leka med eld, men vafan jag har alltid varit bränd och kamrater har jagBränt barn får inga kamrater, har jag hört annars.
Tre månader om jag inte tröttnar tidigare. Hitta på blir väl i princip det jag känner för.
Ja, jag ska bara skaffa ett pansarfordon först så man är skyddad från de där jävla hästarna.
fan va nice, varför just singapor? hade också tänkt resa i vinter men tänkte indien eller bali.
Du hade framme, och kompisen var kille?
Nej och nej.
Hahaha de som är så snälla.
För att det är smidigt och blir billigt då mina föräldrar bor där. Trevligt, varför står det mellan Indien och Bali? Främst sol och bad som lockar eller nåt mer?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|