Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

huge-dancing-banana.gif

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Haha har du balans nog att åka hoj lär du ha balans nog att sitta på en skrittande häst, oavsett vilket håll du sitter åt. ;)

Jag älskade att sitta baklänges på min ponny i boxen om kvällen när nästan ingen var där o så la man huvudet på hennes korsrygg och bara mös... tjockisponnies är bra grejer... (o nej inte helt ofarligt OM ponnyn skulle får för sig nåt) men det fick hon aldrig - hon bara tuggade lugnt på sitt hö... myyyysss... :kär

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag älskade att sitta baklänges på min ponny i boxen om kvällen när nästan ingen var där o så la man huvudet på hennes korsrygg och bara mös... tjockisponnies är bra grejer... (o nej inte helt ofarligt OM ponnyn skulle får för sig nåt) men det fick hon aldrig - hon bara tuggade lugnt på sitt hö... myyyysss... :kär

Det är väl ganska mycket man gjort som vore riktigt farligt OM hästen skulle fått för sig nåt... Men vad tusan, lite risker måste man väl få ta! ;)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Men man kan väl veta vad som funkar på en själv? Bara man vet vad man är för stjärntecken så... ;)

Kanske det, låter mest som den (som de flesta andra) riktar sig till män (om en feminina sådana) som vill charma kvinnor. Så vad som funkar på mig lär vara irrelevant. :p
Jag har faktiskt ingen aning. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Kan utan tvekan skriva under på det...

Undrar vilka som är knäppast. De i högen eller jag som gömt mig på landet för att jag inte vill vara en del av galenskapen? :näsblod

Jag vet vem det blir om jag rådfrågar Buke :lol

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...