Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Man ska hålla sig borta från maktgalna hästkvinnor som absolut ska ha egen gård.

Visst, det finns undantag. Jag känner ett par såna också. Men de är verkligen undantag och jag har lärt känna lite för många riktigt maktgalna personer genom åren som lyfter sig själva genom att trycka ner andra... Den gemensamma nämnaren i de flesta fall är att deras män är väldigt trevliga och härliga människor som dessutom gör allt jobb.

Men visst, det finns undantag också. ;)

Får väl skaffa en större hoj istället. :D

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Hovslagare är ett säkert kort annars. Det brukar locka kvinnor som är sisådär 20 år yngre, utan problem. ;)

Har inget intresse av 20 år yngre kvinnor, max 8 år yngre, helst mindre. :fakta

Jag har ju börjat träna så jag får nog satsa på en bild i Buskens egoboost-tråd så småningom. :D

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Man ska hålla sig borta från maktgalna hästkvinnor som absolut ska ha egen gård.

Visst, det finns undantag. Jag känner ett par såna också. Men de är verkligen undantag och jag har lärt känna lite för många riktigt maktgalna personer genom åren som lyfter sig själva genom att trycka ner andra... Den gemensamma nämnaren i de flesta fall är att deras män är väldigt trevliga och härliga människor som dessutom gör allt jobb.

:rofl Jag vill absolut ha egen gård. Mest för att slippa hästfolk, men det kan ju vara så att jag är maktgalen. Jag håller det inte för otroligt. :rofl

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Har inget intresse av 20 år yngre kvinnor, max 8 år yngre, helst mindre. :fakta

Jag har ju börjat träna så jag får nog satsa på en bild i Buskens egoboost-tråd så småningom. :D

Du menar att det där dejtandet går så bra så du måste sätta gränser såsom ålder :rolleyes:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Godmorgon! Ledig helg i Boden och jag har precis varit inne i grannlogementet och väckt mina tre kamrater (som var inne hos mig vid kl tre inatt och väckte mig, hämnden är ljuv) medelst scotland the brave på en ljuvligt ostämd säckpipa:banana Enda nackdelen var att jag själv blev tvungen att gå upp för att genomföra dådet men det fick det vara värt :D

:rofl Jag vill absolut ha egen gård. Mest för att slippa hästfolk, men det kan ju vara så att jag är maktgalen. Jag håller det inte för otroligt. :rofl

Du är ju typexemplet nummer ett, sätter folk i källaren och har dig:fakta

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Du är ju typexemplet nummer ett, sätter folk i källaren och har dig:fakta

Du är bara bitter för att du inte får vara i källaren. Eller är du i källaren? Är det så att A_NN_A tvingar dig att låtsas att du gör GMU i Boden när du egentligen sitter i en källare i Asarum? Är det så så blinka två gånger.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du är bara bitter för att du inte får vara i källaren. Eller är du i källaren? Är det så att A_NN_A tvingar dig att låtsas att du gör GMU i Boden när du egentligen sitter i en källare i Asarum? Är det så så blinka två gånger.
Ja' ä' 'nte bitter... :D
Hur ska du se att jag blinkar oavsett om jag är i Annas källare eller i Boden??:va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Vet inte vad som vore värst/bäst egentligen, Annas källare eller Boden och GMU... Båda två kan nog vara långtråkiga och dötrista och tråkiga och alldeles alldeles underbara på sitt eget lilla vis... :rofl

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Jag har aldrig förstått mig på det där med att behöva trycka ner andra människor för att må bättre själv. Mår man ändå inte bättre av att hjälpa o stötta andra människor.
Min kompis syrra tex blir totalt utfryst och mobbad på Hööksbutiken hon jobbar på av en jävla kärring som har en hästgård. Dom ljuger ihop saker om henne som verkligen slår hårt.
Kärringen är dessutom chef efter att den här tjejen tackade nej till chefspositionen pga tidsbrist. Funderar allvarligt på o åka dit o spöa upp henne. :4skrika :mad :6surkart

heltsonika

Het Potatis
Gick med
13 May 2006
Hoj
Aprilia Tuono Factory -22
Jag lovar, de mår inte bättre. På ytan kanske men jag vet människor som gjort det som gått till psykolog efteråt. Det handlar ofta om låg social och emotionell kompetens. Dom vet inte hur dom ska uttrycka sig eller varför dom handlar som dom gör (med handlar menar jag kognitivt tänkande). Lågt självförtroende och besvikelser på sina egna misslyckanden skapar otrygga människor. Det ser vi runt om i världen idag. När folk mår dåligt frodas fascismen. Utfrysningen kan bero på att personen ses som ett hot mot sin egen framgång. Slicka uppåt, sparka neråt har vi alla upplevt.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag lovar, de mår inte bättre. På ytan kanske men jag vet människor som gjort det som gått till psykolog efteråt. Det handlar ofta om låg social och emotionell kompetens. Dom vet inte hur dom ska uttrycka sig eller varför dom handlar som dom gör (med handlar menar jag kognitivt tänkande). Lågt självförtroende och besvikelser på sina egna misslyckanden skapar otrygga människor. Det ser vi runt om i världen idag. När folk mår dåligt frodas fascismen. Utfrysningen kan bero på att personen ses som ett hot mot sin egen framgång. Slicka uppåt, sparka neråt har vi alla upplevt.

Jag har oxå haft dåligt självförtroende men inte fan sparkade jag på de som e svagare för det. Eller nån annan heller för den delen.

heltsonika

Het Potatis
Gick med
13 May 2006
Hoj
Aprilia Tuono Factory -22
Kanske för att du upplevde dissonans inför ett sådant beteende. Se det som ett påbörjar felbeteende. Den som aldrig har rökt kommer ha väldigt svårt att börja. Den som gjort det några gånger kan ha lite lättare att göra det igen. Eller så har man gjort fel en gång och fått sån ångest och känt att "det här gjorde jag inte rätt" att man ändrat sitt beteende.

Last edited:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag har aldrig förstått mig på det där med att behöva trycka ner andra människor för att må bättre själv. Mår man ändå inte bättre av att hjälpa o stötta andra människor.
Min kompis syrra tex blir totalt utfryst och mobbad på Hööksbutiken hon jobbar på av en jävla kärring som har en hästgård. Dom ljuger ihop saker om henne som verkligen slår hårt.
Kärringen är dessutom chef efter att den här tjejen tackade nej till chefspositionen pga tidsbrist. Funderar allvarligt på o åka dit o spöa upp henne. :4skrika :mad :6surkart

De har ingen trygghet i sig själva och tål inte konkurrens, de är väl rädda för att nån ska lyckas bättre än de själva... Och då känner de sig väl bättre av att de lyckas få folk att prata skit och tycka illa om de där personerna som de blir hotade av. Eller har andra åsikter än dem själva, det brukar räcka. ;) För det vore ju total katastrof om någon fick för sig att de hade fel om nåt eller att det var något de inte visste..! Framför allt om det var någon, enligt dem, "lägre stående" person som upplyste om det. ;)

Men nä, jag förstår det inte heller. Det är ett sjukligt beteende och man gör sig inte direkt en massa vänner på det heller.

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Hoj
benelli 750sie
nätdating -s- kvinnor som tittar på bilder ca 1%seriösa på alla datingsidor... ingen vill väck därifrån man ska väl träffas irl inte bak en datorskärm :kär

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati