aha det er sånt nät dating funkar...... tja inte mycket och ha då................. tur jag inte finns där mer
Tja, ofta brukar man få någon typ av svar ändå?Menar du att det är annorlunda i andra lägen?
Tja, ofta brukar man få någon typ av svar ändå?
Fast jag tycker där finns ett fundamentalt problem med nätdejting. Kvinnor blir bombade av en massa meddelanden, och som snubbe är det hopplöst att sticka ut tillräckligt positivt för att ha någon chans.
Och detta bottnar mycket (endast?) i förmåga att formulera sig i e-post, detta med en person man inte egentligen vet något om. Betyder inte att många som blir ratade direkt inte hade varit hur bra som hellst, och att någon som får kontakt kan vara ett riktigt svin.
Lite som att skriva arbetsansökan, helt förbanna hopplöst.
Nej, det är nog bättre att vara sig själv i verkliga möten.
Edit: Eller fast vara nån helt annan i verkligheten för den delen, beroende på vad man träffar för kvinna....
Jo, men så kan man ju fundera på hur många av dem man skrivit till på en dejtingsajt som man hade gått fram och pratat med om man sett dem på stan? Min gissning är att antalet är väldigt mycket färre vilket ju då leder till att de tjejerna man skriver till med största sannolikhet får extremt mycket fler meddelanden än vad de får verkliga raggningsförsök på en dag. Plus att det tar lite längre tid att skriva ett trevligt nej tack än att säga det.
Jo, men så kan man ju fundera på hur många av dem man skrivit till på en dejtingsajt som man hade gått fram och pratat med om man sett dem på stan? Min gissning är att antalet är väldigt mycket färre vilket ju då leder till att de tjejerna man skriver till med största sannolikhet får extremt mycket fler meddelanden än vad de får verkliga raggningsförsök på en dag. Plus att det tar lite längre tid att skriva ett trevligt nej tack än att säga det.
Nej, det är nog bättre att vara sig själv i verkliga möten.
Edit: Eller fast vara nån helt annan i verkligheten för den delen, beroende på vad man träffar för kvinna....
Ja, ska man träffa struty så är den största chansen till framgång att komma utklädd till en rejäl clown!
Ja, ska man träffa struty så är den största chansen till framgång att komma utklädd till en rejäl clown!
Battleship, är det någe till film att ha? Chips, Champis och Battleship, det låter väl som en lördagskväll, det?
Battleship, är det någe till film att ha? Chips, Champis och Battleship, det låter väl som en lördagskväll, det?
Det är väl den med Rihanna väl? Är inte filmen någe bra så kan man ju bara titta på henne
Meh, jag har träffat snyggare kvinnor än henne, även idag.
Det är väl den med Rihanna väl? Är inte filmen någe bra så kan man ju bara titta på henne
Jisses, så här sent brukar inte jag vara uppe. Nån kvar som är vaken?
Jisses, så här sent brukar inte jag vara uppe. Nån kvar som är vaken?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|