Singeltråden

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Ort
linköping
Hoj
benelli 750sie
aha det er sånt nät dating funkar...... tja inte mycket och ha då................. tur jag inte finns där mer :D
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Menar du att det är annorlunda i andra lägen?
Tja, ofta brukar man få någon typ av svar ändå?
Fast jag tycker där finns ett fundamentalt problem med nätdejting. Kvinnor blir bombade av en massa meddelanden, och som snubbe är det hopplöst att sticka ut tillräckligt positivt för att ha någon chans.
Och detta bottnar mycket (endast?) i förmåga att formulera sig i e-post, detta med en person man inte egentligen vet något om. Betyder inte att många som blir ratade direkt inte hade varit hur bra som hellst, och att någon som får kontakt kan vara ett riktigt svin.
Lite som att skriva arbetsansökan, helt förbanna hopplöst.

Nej, det är nog bättre att vara sig själv i verkliga möten.

Edit: Eller fast vara nån helt annan i verkligheten för den delen, beroende på vad man träffar för kvinna.... :hihi
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Tja, ofta brukar man få någon typ av svar ändå?
Fast jag tycker där finns ett fundamentalt problem med nätdejting. Kvinnor blir bombade av en massa meddelanden, och som snubbe är det hopplöst att sticka ut tillräckligt positivt för att ha någon chans.
Och detta bottnar mycket (endast?) i förmåga att formulera sig i e-post, detta med en person man inte egentligen vet något om. Betyder inte att många som blir ratade direkt inte hade varit hur bra som hellst, och att någon som får kontakt kan vara ett riktigt svin.
Lite som att skriva arbetsansökan, helt förbanna hopplöst.

Nej, det är nog bättre att vara sig själv i verkliga möten.

Edit: Eller fast vara nån helt annan i verkligheten för den delen, beroende på vad man träffar för kvinna.... :hihi

Jo, men så kan man ju fundera på hur många av dem man skrivit till på en dejtingsajt som man hade gått fram och pratat med om man sett dem på stan? Min gissning är att antalet är väldigt mycket färre vilket ju då leder till att de tjejerna man skriver till med största sannolikhet får extremt mycket fler meddelanden än vad de får verkliga raggningsförsök på en dag. Plus att det tar lite längre tid att skriva ett trevligt nej tack än att säga det. ;)
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jo, men så kan man ju fundera på hur många av dem man skrivit till på en dejtingsajt som man hade gått fram och pratat med om man sett dem på stan? Min gissning är att antalet är väldigt mycket färre vilket ju då leder till att de tjejerna man skriver till med största sannolikhet får extremt mycket fler meddelanden än vad de får verkliga raggningsförsök på en dag. Plus att det tar lite längre tid att skriva ett trevligt nej tack än att säga det. ;)

Bah, it-tider, ctrl-c + ctrl-v. :näsblod

Fast, jag vidhåller att nätdejtingen pga tidigare nämnda orsaker, och andra, inte är någon hit.
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jo, men så kan man ju fundera på hur många av dem man skrivit till på en dejtingsajt som man hade gått fram och pratat med om man sett dem på stan? Min gissning är att antalet är väldigt mycket färre vilket ju då leder till att de tjejerna man skriver till med största sannolikhet får extremt mycket fler meddelanden än vad de får verkliga raggningsförsök på en dag. Plus att det tar lite längre tid att skriva ett trevligt nej tack än att säga det. ;)

Det är väl inga problem att skriva trevliga svar till de som kontaktar men som man inte vill ha fortsatt kontakt med. Eftersom det hände en gång på de månader som jag höll på nätdejting så hade jag gått om tid att svara trevligt. :D
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nej, det är nog bättre att vara sig själv i verkliga möten.

Edit: Eller fast vara nån helt annan i verkligheten för den delen, beroende på vad man träffar för kvinna.... :hihi

Ja, ska man träffa struty så är den största chansen till framgång att komma utklädd till en rejäl clown! :clown
 

Tjita1

Guest
Battleship, är det någe till film att ha? Chips, Champis och Battleship, det låter väl som en lördagskväll, det?
 

Tjita1

Guest
Det var ju onekligen snygga effekter iallafall.. Påkostat! Sen om storyn är särskilt bred vet jag inte om jag tycker, men inte så illa ändå..
 

Tjita1

Guest
Jisses, så här sent brukar inte jag vara uppe. Nån kvar som är vaken?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top