Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Ska försöka dyka upp på SH-festen men inte bestämt något än.

Fullt upp den senaste tiden :näsblod.

Ponnyn är såld (äntligen!), jag har plötsligt tillgång till mer timmar på jobbet, skolan har dragit igång, jag har ett till extrajobb som det ser ut nu, börjar på det om ett par veckor. Sen har jag dragit igång på allvar med mitt styrkelyft vilket innebär att det blivit fler timmar på gymmet.

Hoppas allt är bra med alla!
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Ska försöka dyka upp på SH-festen men inte bestämt något än.

Fullt upp den senaste tiden :näsblod.

Ponnyn är såld (äntligen!), jag har plötsligt tillgång till mer timmar på jobbet, skolan har dragit igång, jag har ett till extrajobb som det ser ut nu, börjar på det om ett par veckor. Sen har jag dragit igång på allvar med mitt styrkelyft vilket innebär att det blivit fler timmar på gymmet.

Hoppas allt är bra med alla!

Härligt att du fått den såld! :)

Själv har jag kommit fram till att det här stället inte är bra för mitt psyke. Jag drömde att jag blev jagad av en clown inatt. En lilaklädd clown med lila hår. Flinade som fan gjorde han också, speciellt när jag inte lyckades låsa upp dörren. :död
 

Tjita1

Guest
Varför sköt du inte clownfan? ;)

Vad händer i värmen? 23 grader i september, det är fanimej inte illa.
 

Tjita1

Guest
Fast 23 grader i mellersta Sverige i mitten av september är faktiskt inte illa..

Själv får jag inte vara i solen pga mediciner, så jag tycker det är utmärkt med mulet och 15-18 grader. Inte gillar jag att svettas heller.. ;)
 

Tjita1

Guest
Hade inget att skjuta med ju!

Alltså vissa mardrömmar, hur ologiska dom än är, kan ju skrämma livet ur en fullständigt. Jag drömde att jag stod vid en järnvägsövergång när det kom ett tåg, varefter jag vaknad rent kallsvettig. Jag bara "Wait, what?".. Jag är ju trots allt ändå lokförare i ett tidigare liv, så det är liksom inte som att jag aldrig har sett ett tåg förut...
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Fast 23 grader i mellersta Sverige i mitten av september är faktiskt inte illa..

Själv får jag inte vara i solen pga mediciner, så jag tycker det är utmärkt med mulet och 15-18 grader. Inte gillar jag att svettas heller.. ;)

Far var i solen med mediciner så att säga... Han såg förjävlig ut
 

Tjita1

Guest
Far var i solen med mediciner så att säga... Han såg förjävlig ut

Just min medicin hotar dom med hudcancer om man är i solen, så jag undviker efter bästa förmåga. Så egentligen passar det skitbra med motorcykel eftersom man har så mycket kläder på sig..
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fast 23 grader i mellersta Sverige i mitten av september är faktiskt inte illa..

Själv får jag inte vara i solen pga mediciner, så jag tycker det är utmärkt med mulet och 15-18 grader. Inte gillar jag att svettas heller.. ;)

Vad för mediciner får man inte vara i solen när man tar? :va

23 grader i vattnet låter onödigt kallt tycker jag.

Höhö, ja för man får knoppstånd. Tihi :D
 

Tjita1

Guest
Vad för mediciner får man inte vara i solen när man tar? :va
Min heter Imurel (Azathioprin), en milt immundämpande medicin mot autoimmuna sjukdomar, i mitt fall Crohns sjukdom. Den ökar risken för flera sorters cancer, bland annat hudcancer. (Dom andra sorterna är dock säreget kvinnliga, typ livmoderhalscancer och sånt skit.)

Sen är det många sorters antibiotika som man av självbevarelsedrift inte bör vara i solen medan man käkar, eftersom man kan få en jävulsk solklåda..
 

Tjita1

Guest
Alla kan inte va lika bra som du....(tror att du e) :banana

Det finns nåt som heter lucida drömmar, där man är medveten om att man drömmer och kan påverka sin dröm. Vissa får det jämt, vissa kan tillochmed göra på vissa sätt innan dom lägger sig för att framkalla dylika, medan vissa aldrig har dom. Jag har dock aldrig hört talas om en lucid mardröm...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top