Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det finns nåt som heter lucida drömmar, där man är medveten om att man drömmer och kan påverka sin dröm. Vissa får det jämt, vissa kan tillochmed göra på vissa sätt innan dom lägger sig för att framkalla dylika, medan vissa aldrig har dom. Jag har dock aldrig hört talas om en lucid mardröm...

Jag har nästan uteslutande lucida mardrömmar. Jag provade någon gång att innan jag lade mig, tänka på att jag inte skulle bli jagad natten igenom. Resultatet var ju lyckat, det blir jag som jagar. Det läskiga är hur blodigt det kan vara när man tar kommandot. Det är nästan läskigare än att bli jagad.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Min heter Imurel (Azathioprin), en milt immundämpande medicin mot autoimmuna sjukdomar, i mitt fall Crohns sjukdom. Den ökar risken för flera sorters cancer, bland annat hudcancer. (Dom andra sorterna är dock säreget kvinnliga, typ livmoderhalscancer och sånt skit.)

Sen är det många sorters antibiotika som man av självbevarelsedrift inte bör vara i solen medan man käkar, eftersom man kan få en jävulsk solklåda..

Då förstår jag dig mycket väl. :)

Det finns nåt som heter lucida drömmar, där man är medveten om att man drömmer och kan påverka sin dröm. Vissa får det jämt, vissa kan tillochmed göra på vissa sätt innan dom lägger sig för att framkalla dylika, medan vissa aldrig har dom. Jag har dock aldrig hört talas om en lucid mardröm...

Jag vet...detta va lite internskämt som jag inte kunde hålla inne. :D
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Singellivet är väldigt trevligt, är det någon som har träffats härigenom?
Jepp, iaf 2 par so far... :tummenupp

Dags för en lista igen ?
Ja en lista kan väl va på sin plats så att man inte glömmer att man har planerat nåt som är i FRAMTIDEN... :hihi

Ska försöka dyka upp på SH-festen men inte bestämt något än.

Fullt upp den senaste tiden :näsblod.

Ponnyn är såld (äntligen!), jag har plötsligt tillgång till mer timmar på jobbet, skolan har dragit igång, jag har ett till extrajobb som det ser ut nu, börjar på det om ett par veckor. Sen har jag dragit igång på allvar med mitt styrkelyft vilket innebär att det blivit fler timmar på gymmet.

Hoppas allt är bra med alla!
Jamen gör det så vi får träffs! Vore kul, kul! :krama

Jag tror jag ska gå, det är dags att bli lite mer social. :)
Bra tänkt där! :tummenupp :)

Jag har nästan uteslutande lucida mardrömmar. Jag provade någon gång att innan jag lade mig, tänka på att jag inte skulle bli jagad natten igenom. Resultatet var ju lyckat, det blir jag som jagar. Det läskiga är hur blodigt det kan vara när man tar kommandot. Det är nästan läskigare än att bli jagad.
Du ska inte gå på festen hoppas jag just nu... :7peta:3freak
 

Tjita1

Guest
Jag lär inte gå på festen. Jag lär sitta i nåt kontrollrum i nåt värmeverk nånstans och försöka se ut som jag lär mig nåt (har praktik då).
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Jamen gör det så vi får träffs! Vore kul, kul! :krama

Det handlar som vanligt om pengar för min del men det löser sig nog om jag får jobba så många timmar som jag skrivit upp mig på jobbet dittills :) Dessutom blir det inga bensinpengar till ponnyn längre vilket gör att jag går plus bara av att bli av med honom.
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Jag har nästan uteslutande lucida mardrömmar. Jag provade någon gång att innan jag lade mig, tänka på att jag inte skulle bli jagad natten igenom. Resultatet var ju lyckat, det blir jag som jagar. Det läskiga är hur blodigt det kan vara när man tar kommandot. Det är nästan läskigare än att bli jagad.

Haha vet inte om jag vill lyckas med det i så fall. Har också nästan uteslutande lucida mardrömmar, åtminstone perioder när jag drömmer mycket och är beredd på att drömma, annars är det bara vanliga mardrömmar. ;) Men även om jag är medveten om att jag drömmer och försöker styra drömmarna så går det inte, de onda varelserna lyder mig inte! :(
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top