Jag gissar att vi kommer att få se bilder på bikinis utan Alleycat i dem.
You know me too well.
Alleycat måste förstås vara med i bilden om vi ska tro på att hon har köpt två bikinis, annars kan vi ju tro att hon har tagit en bild från nätet och lagt upp. Smidigaste sättet för att åstadkomma detta vore förstås att ha dom på sig...
Edit: Och för att dubbelgardera, det går ju inte att ha några andra kläder under heller, för då kanske vi tror att det är photoshoppat..
Ni kan få se bilder på min nya hoj med UTAN bikini!
Ni kan få se bilder på min nya hoj med UTAN bikini!
Den skyler sig ju bakom en massa plastkåpor, min är alltid naken.
Men vänta nu, om en gubbmeter är längre än en cheymeter är ju snorren betydligt färre gubbmeter än cheymeter. Hur tänkt du nu?Ni förstorar allt för att snoppen ska te sig större. ;D
Då har du missförstått.Men va? Hade ni inte setts en gång redan? Då måste det väl vara på andra träffen du vill försöka få till nåt? För om inte jag minns fel var hela frågeställningen något i stil med om hon skulle tycka du var ett svin ifall du sa att du ville träffa henne igen, men med syftet att bara ligga utan att det blev något seriöst av det hela, men utan att behöva säga det... Då måste det väl handla om en andra dejt? Om du tänker, efter första dejten, säga rakt ut att det inte känns som nåt intressant att fortsätta med men du gärna ligger med henne, då finns det väl inget problem för då får du antingen ett ja eller nej i det läget. Eller har jag missat något väsentligt här?
Då har du missförstått.
Upplägget är såhär:
Två personer träffas första gången. Båda är ute efter något seriöst. Under träffen så inser killen att han inte vill ha nåt seriöst med den här tjejen, men att han kan tänka sej :ligga för en kväll bara.
Han bjuder hem tjejen och dom :ligger. Därefter blir det inte mer.
Blir då tjejen sur och tycker killen var oärlig (eftersom båda gick på träff med förutsättningen att hitta något seriöst) eller tänker hon "det var kul att få :ligga iallafall!"?
Men vänta nu, om en gubbmeter är längre än en cheymeter är ju snorren betydligt färre gubbmeter än cheymeter. Hur tänkt du nu?
Ja då äre ju jobbigt om den sträcker 45 liksom, skaver i knävecken.Så äreju. Man skryter om sin 3dm långa grej och sedan när man mäter med oberoende måttstock visar det sig att man hade fel. Med en 50% sisådär
Men vänta nu, om en gubbmeter är längre än en cheymeter är ju snorren betydligt färre gubbmeter än cheymeter. Hur tänkt du nu?
Då har du missförstått.
Upplägget är såhär:
Två personer träffas första gången. Båda är ute efter något seriöst. Under träffen så inser killen att han inte vill ha nåt seriöst med den här tjejen, men att han kan tänka sej :ligga för en kväll bara.
Han bjuder hem tjejen och dom :ligger. Därefter blir det inte mer.
Blir då tjejen sur och tycker killen var oärlig (eftersom båda gick på träff med förutsättningen att hitta något seriöst) eller tänker hon "det var kul att få :ligga iallafall!"?
Så äreju. Man skryter om sin 3dm långa grej och sedan när man mäter med oberoende måttstock visar det sig att man hade fel. Med en 50% sisådär
Blöjan måttar alltid upp typ 10cm mellan tummen och pekfingret o säger att det är 20cm...så om han då skulle säga att hans snopp är 30cm så förstår du ju själv...
I rest my case...
Ärligt talat ska man väl fan inte räkna sig själv som gift efter två dejter o ligger man då får man skylla sig själv om man känner sig lurad. Vill man inte bara ligga så får man väl knipa ihop benen tills man "lovat" varandra nåt eller så ger man sig in i leken och får tåla utgången av den.
Fast, det går ju inte ihop med tidigare påstående att cheymeter är kortare...
Tyvärr så finns det ju allt för många tjejjer som inte ser det så...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|