Singeltråden

Tjita1

Guest
Alleycat måste förstås vara med i bilden om vi ska tro på att hon har köpt två bikinis, annars kan vi ju tro att hon har tagit en bild från nätet och lagt upp. Smidigaste sättet för att åstadkomma detta vore förstås att ha dom på sig...

Edit: Och för att dubbelgardera, det går ju inte att ha några andra kläder under heller, för då kanske vi tror att det är photoshoppat..
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Alleycat måste förstås vara med i bilden om vi ska tro på att hon har köpt två bikinis, annars kan vi ju tro att hon har tagit en bild från nätet och lagt upp. Smidigaste sättet för att åstadkomma detta vore förstås att ha dom på sig...

Edit: Och för att dubbelgardera, det går ju inte att ha några andra kläder under heller, för då kanske vi tror att det är photoshoppat..

Det är nog större risk att det är photoshoppat om jag bara har en bikini på mig. ;)
 

Tjita1

Guest
Tenta i Värmelära imorgon 8:30 och jag är dyngförkyld. Ska jag cykla 1,5 km eller ta hojen dit? Stanna hemma är inget alternativ (annars hade jag lätt gjort det). Det lutar åt hojen, för att cykla i 10 plusgrader och anstränga kroppen när man är förkyld känns lite sådär..
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Men va? Hade ni inte setts en gång redan? Då måste det väl vara på andra träffen du vill försöka få till nåt? För om inte jag minns fel var hela frågeställningen något i stil med om hon skulle tycka du var ett svin ifall du sa att du ville träffa henne igen, men med syftet att bara ligga utan att det blev något seriöst av det hela, men utan att behöva säga det... Då måste det väl handla om en andra dejt? Om du tänker, efter första dejten, säga rakt ut att det inte känns som nåt intressant att fortsätta med men du gärna ligger med henne, då finns det väl inget problem för då får du antingen ett ja eller nej i det läget. Eller har jag missat något väsentligt här?
Då har du missförstått.
Upplägget är såhär:
Två personer träffas första gången. Båda är ute efter något seriöst. Under träffen så inser killen att han inte vill ha nåt seriöst med den här tjejen, men att han kan tänka sej :ligga för en kväll bara.
Han bjuder hem tjejen och dom :ligger. Därefter blir det inte mer.

Blir då tjejen sur och tycker killen var oärlig (eftersom båda gick på träff med förutsättningen att hitta något seriöst) eller tänker hon "det var kul att få :ligga iallafall!"?
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Då har du missförstått.
Upplägget är såhär:
Två personer träffas första gången. Båda är ute efter något seriöst. Under träffen så inser killen att han inte vill ha nåt seriöst med den här tjejen, men att han kan tänka sej :ligga för en kväll bara.
Han bjuder hem tjejen och dom :ligger. Därefter blir det inte mer.

Blir då tjejen sur och tycker killen var oärlig (eftersom båda gick på träff med förutsättningen att hitta något seriöst) eller tänker hon "det var kul att få :ligga iallafall!"?

Då är jag med! Nu finns det väl folk av alla slag och jag kan antagligen inte prata ett dugg mer för alla tjejer än för alla killar, men en person som ligger med en annan på första dejten tycker antagligen det är trevligt att ligga, även om det inte skulle bli nåt mer av det hela. Har ju svårt att tro att så många ser det som ett tecken på att man ska spendera resten av livet ihop. ;)
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Men vänta nu, om en gubbmeter är längre än en cheymeter är ju snorren betydligt färre gubbmeter än cheymeter. Hur tänkt du nu? :7peta

Så äreju. Man skryter om sin 3dm långa grej och sedan när man mäter med oberoende måttstock visar det sig att man hade fel. Med en 50% sisådär :näsblod
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Men vänta nu, om en gubbmeter är längre än en cheymeter är ju snorren betydligt färre gubbmeter än cheymeter. Hur tänkt du nu? :7peta

Blöjan måttar alltid upp typ 10cm mellan tummen och pekfingret o säger att det är 20cm...så om han då skulle säga att hans snopp är 30cm så förstår du ju själv...

Då har du missförstått.
Upplägget är såhär:
Två personer träffas första gången. Båda är ute efter något seriöst. Under träffen så inser killen att han inte vill ha nåt seriöst med den här tjejen, men att han kan tänka sej :ligga för en kväll bara.
Han bjuder hem tjejen och dom :ligger. Därefter blir det inte mer.

Blir då tjejen sur och tycker killen var oärlig (eftersom båda gick på träff med förutsättningen att hitta något seriöst) eller tänker hon "det var kul att få :ligga iallafall!"?

Ärligt talat ska man väl fan inte räkna sig själv som gift efter två dejter o ligger man då får man skylla sig själv om man känner sig lurad. Vill man inte bara ligga så får man väl knipa ihop benen tills man "lovat" varandra nåt eller så ger man sig in i leken och får tåla utgången av den.

Så äreju. Man skryter om sin 3dm långa grej och sedan när man mäter med oberoende måttstock visar det sig att man hade fel. Med en 50% sisådär :näsblod

I rest my case... :)
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Blöjan måttar alltid upp typ 10cm mellan tummen och pekfingret o säger att det är 20cm...så om han då skulle säga att hans snopp är 30cm så förstår du ju själv...

I rest my case... :)

Fast, det går ju inte ihop med tidigare påstående att cheymeter är kortare... :7peta

Ärligt talat ska man väl fan inte räkna sig själv som gift efter två dejter o ligger man då får man skylla sig själv om man känner sig lurad. Vill man inte bara ligga så får man väl knipa ihop benen tills man "lovat" varandra nåt eller så ger man sig in i leken och får tåla utgången av den.

Tyvärr så finns det ju allt för många tjejjer som inte ser det så... :(
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top