Slowroller
Skrämmer små barn
Fast, det går ju inte ihop med tidigare påstående att cheymeter är kortare...
Jo, för det är skillnad på meter och centimeter.
Då har du missförstått.
Upplägget är såhär:
Två personer träffas första gången. Båda är ute efter något seriöst. Under träffen så inser killen att han inte vill ha nåt seriöst med den här tjejen, men att han kan tänka sej :ligga för en kväll bara.
Han bjuder hem tjejen och dom :ligger. Därefter blir det inte mer.
Blir då tjejen sur och tycker killen var oärlig (eftersom båda gick på träff med förutsättningen att hitta något seriöst) eller tänker hon "det var kul att få :ligga iallafall!"?
man måste väl få provköra??!!
Ja inte fan köper man en hoj utan provkörning.
Det gör det väl? Blöjan räknar väl i gubbmeter, som är längre?
Kan så vara, just i det hänseendet har jag aldrig fått för mig att ta reda på hur snubbar funkar.Jag lovar, du kan byta ut "tjejer" mot "människor". Det är absolut inte könsstyrt...
Tyvärr så finns det ju allt för många tjejjer som inte ser det så...
Jo, för det är skillnad på meter och centimeter.
Kan så vara, just i det hänseendet har jag aldrig fått för mig att ta reda på hur snubbar funkar.
Däremot har det ju hänt att kvinnor som gjort dumma misstag på fyllan osv som sedan kallar det utnyttjande/ofredande/våldtäkt/whatever när de nyktrat till, även om det är lika mycket deras ansvar. Tror (notera "tror") inte att det finns många män som gjort det samma.
Alla tjejer hatar enkel och okomplicerad kommunikation! ALLA!Vad är det som är så jobbigt med att bara säg vad man vill? Är det för enkelt och okomplicerat?
Alla tjejer hatar enkel och okomplicerad kommunikation! ALLA!
Om man som kille vill något med en tjej måste det alltid kommuniceras subtilt, svävande och svårtolkat.
Säger man saker rakt och ärligt ses man som autistisk psykopat ett snäpp från våldtäktsman.
Nu kommer säkert du och många andra tjejer reagera "Jag är inte sådan alls!", men jag har umgåtts tillräckligt mycket med tjejer från hela världen både privat och yrkesmässigt att jag kan fastslå detta gäller 99,99% av alla människor utan Y-kromosom.
De kanske blivit som de umgås. Du verkar inte vara mycket för enkel och okomplicerad kommunikation
Men du vet väl hur det funkar, det är ju aldrig man själv som gör något fel utan är det nåt som inte funkar ligger ju alltid problemet hos motparten..!
hur stor den e har ingen betydelse
Men du vet väl hur det funkar, det är ju aldrig man själv som gör något fel utan är det nåt som inte funkar ligger ju alltid problemet hos motparten..!
Därav termen "motpart", liksom motarbetare, mottrafikant, och andra former av motmänniskor, som ju de facto är alla människor.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|